صعودی به کاناپه بادی

کاناپه های بادی محصولاتی پر فروش و طرفداری هستند که می توانید در بازار ها انواع مختلفی از این محصولات را مشاه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه های بادی محصولاتی پر فروش و طرفداری هستند که می توانید در بازار ها انواع مختلفی از این محصولات را مشاهده و خریداری کنید ، علت تنوع بالا در این محصولات نیز فعالیت تعداد زیادی شرکت تولیدی کاناپه بادی می باشد که اقدام به فروش کاناپه بادی به صورت عمده در سراسر دنیا می کنند ، از این رو حتی ممکن است در بازار اجناس تقلبی نیز وجود داشته باشد ، بنابراین شاید بهتر باشد برند های پر فروش کاناپه بادی را بشناسید تا بتوانید با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کاناپه بادی تخت شو خود کنید . بهترین راه برای پیدا کردن قسمت آسیب دیده در صورت کوچک بودن سوراخ ، استفاده از کف صابون است ، برای اینکار در ابتدا کاناپه را با باد پر کرده و سپس کف صابون را به قسمت هایی که مشکوک هستید بزنید . در صورت مواجه شدن با حباب های ریز و درست می توانید محل آسیب دیده را تشخیص دهید تا زمان زیادی را برای یافتن آن با چشم نکنید . با توجه به لایه لایه بودن کاناپه های بادی تختشو ممکن است در صورت برخورد اجسام تیز و برنده سوراخ شوند که پس از سوراخ شدن کاناپه با مشکل مواجه شده و نمی تواند باد را در درون خود نگه دارد به همین منظور تا زمانی که محصول را تعمیر نکنید نمی توانید از آن استفاده نمایید .

در صورت مواجه شدن با پارگی و یا سوراخ شدگی هر چند کوچک و ریز از کاناپه بادی استفاده نکنید زیرا وارد شدن فشار می تواند وسعت آسیب دیدگی را بیشتر کند . با توجه به ابعادی که این کاناپه دارد ، شرکت اینتکس آستانه تحمل وزن آن را 250 کیلوگرم در نظر گرفته است ، بنابراین بهتر است وزن های بیشتر از 250 کیلوگرم بر روی کاناپه قرار نگیرد ، البته پریدن از ارتفاع و یا ضربه های شدید نیز می تواند منجر به پارگی کاناپه بادی شود ، چرا که پریدن از ارتفاع می تواند قدرت ضربه را چندین برابر کند . ممکن است نحوه طراحی موج دار در کاناپه های بادی متفاوت باشد ، اغلب طراحی ها به صورت موازی و یا به صورت مشبک هستند ، اما در مقایسه آن ها می توان گفت که کاناپه هایی که دارای طراحی موج دار مشبک هستند بیشتر طبی هستند .

کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتایم که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از نمونه کاناپه های بادی کمپانی intyme می باشد که دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است ، این کاناپه بادی دارای پشتی و تکیه گاه زیبایی می باشد که این پشتی و تکیه گاه نیز نظر ساختاری بسیار عالی است چرا که صورت برآمده طراحی شده و می تواند تمامی گودی کمر افراد را پوشش دهد . با چنین ابعادی شما یک مبل فوق العاده راحت دارید که می توان آن را در بسته بندی بسیار کوچکی جمع کرد، تصور کنید کاناپه ای با طول و عرض بیش از یک متر قابلیت قرار گیری در کوله پشتی تان یا یک نایلون کوچک را داشته باشد، این فوق العاده نیست؟ این محصول از جنس بسیار با کیفیت پی وی سی ساخته شده است ، این جنس دارای دوام و استحکام بسیار بالایی بوده و قابل استفاده در شرایط مختلف آب هوایی مانند بارانی ، آفتابی ، شرجی ، سرد و زمستانی قابل استفاده است ، از این رو طول عمر بالایی را می توان برای کاناپه بادی در نظر داشت . دارای ساک حمل , بر چسب تعمیرات کاناپه بادی به صورت مقطعی و آموزش تعمیر کاناپه , 48 ساعت مهلت تست محصول میباشد . This a᠎rt᠎ic​le was generated by G SA Conte᠎nt Generat or​ D​emoversi​on .

بر روی دستهها مبل ننشینید و تمام وزن خودتان را روی پشتیها قرار ندهید. شرکت اینتکس به مانند ساخت تخت ها و تشک های بادی خود سطح کاناپه های بادی تخت شو خود را نیز به صورت مواج یا طراحی کامفورت تولید کرده است چرا که این طراحی باعث می شود تا انعطاف سطح کاناپه افزایش یابد ، داشتن فرم پذیری عالی در این محصولات موجب می شود تا به اندام ها فشاری وارد نشود ، با کمتر شدن فشار بر روی نشیمنگاه شما می توانید مدت زمان بیشتری را بر روی کاناپه بنشینید و یا دراز بکشید . این نوع طراحی توسط شرکت های مطرح در تولید انواع تخت ها ، تشک ها ، مبل ها ، تشک های بادی روی آب نیز استفاده می شود تا اینچنین محصولات خود را کاملا طبی کنند و موجب رضایت مشتریان خود شوند . این کمپانی بزرگ به غیر از کاناپه بادی ریلکسی محصولات بادی دیگر مانند استخر بادی , تشک بادی , مبل بادی , کاناپه بادی بست وی , استخر پیش ساخته , تخت بادی , مبل شنی , چادر مسافرتی , قایق بادی , موتور بنزینی قایق بادی , موتور برقی قایق بادی , چادر بادی کودک , وان بادی بزرگسال , وان بادی کودک , جکوزی بادی , قلعه بادی , تشک جامپینگ بادی , انواع اسباب بازی های کودکان , عروسک های بادی , لوازم شنا و جلیقه شنا , انواع پمپ تصفیه آب استخر , انواع پمپ باد برقی و فندکی و دستی , صندلی تاشو مسافرتی , انواع کیسه خواب , کیسه بوکس بادی کودکان , عینک شنا , را تولید می کند و همگی به نوع خود در زندگی امروزه کاربرد های مختلفی را دارند .

آخرین مطالب