سفر عملا به این مکان میان مستند

سفر یکی از پرارزش ترین و غنی سازی ماجراهای یک افراط می توانید در. هر سال به مسافرت علاقه مندان از سراسر جهان ب

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

سفر یکی از پرارزش ترین و غنی سازی ماجراهای یک افراط می توانید در. هر سال به مسافرت علاقه مندان از سراسر جهان برنامه ریزی سفرهای خود را به خوبی در پیشبرد برای اطمینان حاصل شود که آنها را از دست ندهید یک فرصت به جهان زیبایی است. اما Covid-19 همه گیر شسته شدن تمام برنامه های سفر و لغو برنامه های که مسافران بودند مشتاقانه به دنبال به جلو به.

در میان این mishappenings رسانه های اجتماعی به نجات آمده است از سفر علاقمندان است. از طریق تعامل دیجیتال مبارزات و فعالانه مختلف گردشگری تخته نگه داشته گرسنه مسافران به خوبی تغذیه با طراحی نوآورانه تجربه است که به homophiles یک حس ماجراجویی در حالی که آنها باقی می ماند در داخل خانه های خود. از دیجیتال سفرهای هرگز-قبل از مجازی تجارب رسانه های اجتماعی نگه داشته است مسافر در ما در تماس با ما واقعی ارواح – ما یک رضایت از انواع در حالی که ترک ما بیشتر مایل در همان زمان.

Follow us on Facebook برای دریافت بیشتر از جمله اخبار هیجان انگیز به روز رسانی!!

در اینجا نگاهی به برخی از جالب ترین سفر مجازی تجربه که در هر سفر-گرسنه روح باید از افراط در میان این مستند.

دیجیتال ماجراهای در سراسر New South Wales, استرالیا

حق از آوردن استرالیا خزندگان پارک به سالن خود را با این سری مجازی به راه اندازی یک مجموعه از هنوز و تصویری Zoom-آماده NSW دارایی های خاص, NSW رفته همه را به ارتباط با خود مسافران است. پیوند با خانواده در مورد سفر کردم خیلی بیشتر سرگرم کننده با NSW مجموعه ای از 18 دیجیتال پازل. های زیبا, NSW, مناظر, افق سیدنی و برخی از موجودات راحت و سرگرم کننده راه برای دوباره برخی از لکه های مورد علاقه خود را و یا گرفتن یک سفر به جایی جدید در حالی که نگه داشتن ذهن خود را فعال در انزوا. همه از پازل به طور خودکار تنظیم به 32 قطعه. به طور مشابه, New South Wales,' مناظر خیره کننده و منحصر به فرد تجربه و با استعداد محلی ایفا نقش بازیگران در گردشگری استرالیا زنده از استرالیا پخش و جریان زندگی فعال سازی ارائه شده است که بینندگان با بهترین NSW غذا و شراب, طبیعت و حیات وحش و همچنین فرهنگ و هنر به مخاطبان است.

زنده ماجراهای بیابان و حیات وحش

Travel through social media is a new normal
توسط کارشناس و فراتر از آن و WildEarth زمینه راهنماهای درایوهای خواهد شد در جریان بیش از انواع سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Youtube و Instagram در هر روز. Pixabay

صفری در آفریقای جنوبی در تلاش برای از بین بردن یکنواختی از انزوا و فراتر از آن همکاری با حیات وحش پخش کارشناسان WildEarth به جریان (در زمان واقعی) دو بار در روز سه ساعته درایوهای بازی از &فراتر از Ngala خصوصی ذخیره بازی و فراتر از آن Phinda خصوصی ذخیره بازی Djuma خصوصی ذخیره بازی Tswalu و Pridelands محافظت. معتبر و غیر اسکریپت بازی درایو را دنبال مناظر و صداها را از بیابان آفریقا به عنوان آنها گشوده است. توسط کارشناس و فراتر از آن و WildEarth زمینه راهنماهای درایوهای خواهد شد در جریان بیش از انواع سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Youtube و Instagram در هر روز.

بازدید از مکان های یاد و دوست داشتنی بناهای تاریخی از اتاق نشیمن خود را

بهترین نمایش از شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی – 360 درجه تور مجازی اجازه می دهد تا شما را به دیدن تمام سایت های یاد در شهر کیپ تاون از تقریبا هر زاویه. با کلیک بر روی هلیکوپتر به پرواز در بالای جدول کوه پایین به سطح خیابان در مرکز شهرستان و کشف همه چیز شما همیشه می خواستم به دانستن در مورد این باور فرهنگی شهرستان است. تعدادی از تورهای مجازی از کیپ تاون ایجاد شده اند از جمله تورهای مجازی از تخته سنگ های ساحل به اسکودوی کیپ نقطه فانوس دریایی و V و یک اسکله و همچنین Greenways هتل, Waterford, شراب و مستغلات Goedemoed کشور مسافرخانه ،

بهترین تجارب فرهنگی از راحتی از خانه خود را

هیچ شادی بیشتر از غذا پخت و پز و به اشتراک گذاری آن را با خانواده خود و به خصوص در طول این استثنایی بار. دریافت شما عزیزان همراه یا در خانه و یا آنلاین و پیوستن به یک خواهر و برادر, اواز یا موسیقی دو نفری در آشپزخانه خود را در مراكش در کلاس پخت و پز و یادگیری نحوه ی به Tajine,.

تحقق ماجراجویی چک لیست با این تورهای ماجراجویی

قایق پایین رودخانه زامبزی در زامبیا و زیمبابوه – زامبزی معروف است نه تنها برای آبشار ویکتوریا بلکه برای آن رپیدز: قایق سواری و قایق پارویی اسکیموها آماتور از سراسر جهان به اینجا می آیند. پیوستن به در با تجربه در خانه با این همهجانبه تصویری که در آن شما می توانید به تماشای رودخانه راش گذشته و لذت بردن از ناهموار مناظر در هر دو طرف از بانک ها.

همچنین بخوانید: شرکت استخدام احساسات برای دانش آموزان میان همه گیر

پاراگلایدر بیش از کیپ تاون در جنوب آفریقا – paraglider را مشاهده هیجان و حتی از نیمکت خود را. که در آن شما قادر خواهید بود برای دیدن ناهموار طرح کیپ تاون شوربا توسط دریا, کلم بروکلی-صدر و کوه ها و ساختمان های کوچک که لکه چشم انداز.

سفر کردن تاریخچه

Travel through social media is a new normal
این تور مجازی ایجاد شده با نقشه های گوگل اجازه می دهد تا شما را به تقریبا در سطح زمین و کشف سایت گام به گام. Pixabay

تور اهرام جیزه در مصر – مجموعه ای از کاملا متقارن شنی مقبره هستند به درستی به عنوان یکی از بزرگترین سایت های باستان شناسی در جهان است. و در حال حاضر شما می توانید راه رفتن را از طریق مجموعه بزرگ بدون نیاز به بلند شدن از مبل خود را. این تور مجازی ایجاد شده با نقشه های گوگل اجازه می دهد تا شما را به تقریبا در سطح زمین و کشف سایت گام به گام.

کشف طبیعت مانند قبل از هرگز!

جریان زندگی شفق شمالی از خانه در حالی که شما در حال quarantining در خانه, شما هنوز هم می توانید ببینید یکی از طبیعت خیره کننده ترین پدیده های جوی: Explore.org و خرس های قطبی بین المللی زندگی می کنند جریان های شمالی است. زنده گیری واقع شده است در چرچیل شمال مرکز مطالعات در مانیتوبا, کانادا. از آنجا که طب واقع شده است به طور مستقیم تحت شفق قطبی, بیضی, شما خواهید دید یک نمای شگفت انگیز از زمرد سبز پرده از چراغ رقص در قطب شمال آسمان است.

همچنین بخوانید: Beidou: چین GPS رقیب است و در حال حاضر کاربردی

سواحل ایرلند شمالی – مرحله بر روی زمین از غول بدون هیچ گونه نگرانی در مورد سرایت خود را در گینس. غول جاده پر است از بازالت ستون تاریخ و اساطیر باستان و آن را محل مناسبی برای گم شدن در برای چند ساعت یا روز اگر فن آوری خود را به آن اجازه می دهد. شش ضلعی چشم انداز تشکیل شد و حدود 60 میلیون سال پیش با توجه به سرعت خنک کننده گدازه. تجربه خود را در این جهان از تعجب شروع تور مجازی شما در غول پورت سپس راه خود را به شش گوشه-صف ساحل Grand جاده. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب