دستورالعمل های صادر شده برای Ganeshotsav و اندازه بت گانش

تیاو ماهاراشترا دولت در روز شنبه با صدور دستورالعمل های محدود کردن ارتفاع بت گانش و حاوی سایر مقررات سختگیرانه

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

تیاو ماهاراشترا دولت در روز شنبه با صدور دستورالعمل های محدود کردن ارتفاع بت گانش و حاوی سایر مقررات سختگیرانه برای 11 روز Ganeshotsav جشنواره شروع از 22 اوت.

در حالی که ارتفاع همه بت گانش در جشن ها در سراسر کشور باید محدود به چهار پا, کسانی که در خانه را محدود به تنها دو پا در این سال با در نظر Covid-19 بیماری همه گیر.

لطفا دنبال ما را در توییتر برای دریافت آخرین اخبار به روز رسانی از ما!!

دولت همچنین توصیه می شود افراد برای استفاده از سنگ مرمر یا فلز بت و اگر خاک رس یا مواد دیگر استفاده می شود و سپس انجام 'visarjan' (غوطه وری) مراسم یا در خانه و یا در حوضچه های مصنوعی تزیینی در اطلاع رسانی توسط مدیر, منشی, ویژه, صفحه اصلی, آمیتا Gupta.

دستورالعمل های بیشتر گفت که هر جا که ممکن است مردم باید به تعویق انداختن غوطه ور شدن مراسم به Maghi Ganeshotsav آینده در مارس سال 2021 و یا سال آینده Ganeshotsav با شروع از سپتامبر 9, 2021.

Maha Ganeshotsav
در حالی که ارتفاع همه بت گانش در جشن ها در سراسر کشور باید محدود به چهار پا, کسانی که در خانه را محدود به تنها دو پا در این سال با در نظر Covid-19 بیماری همه گیر. فلیکر

همه دسته در حال حاضر ممنوع شده است یا برای استقبال از فیل-رهبری خدا و یا خود را برای غوطه ور شدن مراسم علاوه بر محرومیت غوطه ور شدن در هر محل عمومی مانند سواحل رودخانه ها, دریاچه ها, حوضچه و غیره.

عمومی, سازمان, شده اند خواست به همه ترتیبات ممکن است به ارائه آنلاین گانش دارشان, puja, arti, و غیره. از طریق کابل و وب سایت ها یا شبکه های رسانه های اجتماعی.

دستورالعمل تصریح پاکیزگی بخور, مایع, بدون جمعیت در همه مکانهای عمومی و یا جامعه و یا خصوصی – با توجه ویژه به سلامت کودکان و شهروندان ارشد.

ماه گذشته پس از درخواست تجدید نظر توسط وزیر Uddhav Thackeray همه بالا, عمومی برگزار شده بود به طور داوطلبانه تصمیم به کاهش ارتفاع خود غول پیکر بت گانش به حدود چهار پا در این سال و دیگران تا به حال متعهد به هیچ زواید, subdued, ساده جشن با تمرکز بر ایمان به جای پمپ.

برخی از جمله سازمان دهندگان مشهور Lalbaugcha رجا تصمیم به چشم پوشی جشن و به جای آن تبدیل خواهد شد Ganeshotsav به 'Arogyautsav' (سلامت متحرک) با ویژه کمپین سلامت خون و پلاسما کمک های مالی و دیگر فعالیت های اجتماعی و اعضای این کمیته را اعلام کرد.

Maha Ganeshotsav: Ganpati idols to be only 2 or 4 feet tall
دولت همچنین توصیه می شود افراد برای استفاده از سنگ مرمر یا فلز بت و اگر خاک رس یا مواد دیگر استفاده می شود و سپس انجام 'visarjan'. فلیکر

این و دیگر تحولات "بی سابقه در 127 سال سابقه Ganeshotsav در دولت, یک سنت در آغاز راه نسبتا کم توسط Lokmanya Bal Gangadhar Tilak در پونا در سال 1893" با توجه به BrihanMumbai Sarvajanik Ganeshotsav Samanvay برای samiti جمهور Naresh Dahibhavkar.

همچنین بخوانید: خدایان هندو به عبادت با توجه به Rashi

همه سازمان دهندگان تصمیم گرفته اند به پایبندی به هنجارها با توجه به شرایط فوق العاده ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر در این سال و صادقانه امیدواریم که وضعیت متفاوت خواهد بود در 2021.

ماهاراشترا محسوب جشنواره – که مردم را به خود جذب برش مذهبی در سراسر خطوط و گردشگران از سراسر جهان جشن گرفته می شود بیش از همه اما این جشن در بمبئی و پونا و ساحلی مسکونی در میان جاذبه های رئیس. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب