مستند: مردم با آموزش عالی درآمد صرف زمان بیشتری را در سرگرمی

پناهندگان افغان در پاکستان رنج می برند تحت Coronavirus مستند به عنوان بچه ها به نظر می رسد بازی در خارج از ارد

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399
Afghan refugee
پناهندگان افغان در پاکستان رنج می برند تحت Coronavirus مستند به عنوان بچه ها به نظر می رسد بازی در خارج از اردوگاه پناهندگان. فردا

نزدیک به 2.5 میلیون افغان در پاکستان زندگی می کنند به عنوان یا ثبت شده یا ثبت نشده پناهندگان. زندگی خود شده اند طرح میتوانست توسط coronavirus مستند, اما آنها به نظر می رسد به گرفتن توجه کمی شده است. حتی اگر این ممکن است نگه دارید خیلی ارتباط در اخبار بین المللی در میان COVID بحران زندگی پناهندگان در یک حالت وحشتناک است.

این پناهنده افغان حل و فصل در اسلام آباد ندارد برق و یا دیگر امکانات اولیه.

اکثر مردم در اینجا بستگی دارد در روز کار می کنند برای زندگی خود را. به عنوان رمان coronavirus گسترش و کشور رفت و به بخشی از مستند معیشت خود بودند تقریبا نابود شده است.

"این افراد به سختی ساخته شده 3 تا 4 دلار در هر روز است. برخی از آنها را برداشت تا کاغذ از خیابان ها یا سطل زباله برای بازیافت برخی از کار به عنوان مکانیک موتور سیکلت. همه آنها در حال حاضر در خانه نشسته" گفت: Abdul Hameed افغان پناهنده نماینده.

حدود 800 خانواده یا حدود 5000 نفر زندگی می کنند در این حل و فصل. بسیاری از آنها در نزدیک تره.

"همیشه از coronavirus گسترش یافته است مقامات اجازه نمی دهد ما را به جمع آوری در داخل بازار. ما صبر در امتداد کنار جاده در تمام طول روز, اما هیچ کس به ما می دهد و کار" گفت: Abdul Khaliq روز کارگر.

Refugees
پناهندگان افغان زندگی شده اند طرح میتوانست توسط coronavirus مستند. Pixabay

در روز سه شنبه سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان اعلام کرد که کمک نقدی برنامه برای برخی از آنها. دو ماه تاخیر در ساخت کمک در دسترس بود مقصر کمبود منابع.

"ما متوجه شد که ما نیاز به پول است که ما را ندارد. ما تا به حال برای رفتن بسیار به سرعت به اهدا کنندگان برای توضیح سطح مداخله که ما می خواستیم انجام دهیم. ما نیاز به اعتماد به نفس است که اهدا کنندگان بودند به حمایت از آن گفت: Iain سالن معاون نماینده مقیم پاکستان است.

U. N. آژانس اذعان دارد که این پول در حالی که مفید است به اندازه کافی برای کمک به همه در نیاز. علاوه بر این نیمی از حدود سه میلیون افغان ساکن در پاکستان ندارد و رسمی پناهندگی و انجام نمی افتد تحت نظر این سازمان را در دستور.

همچنین بخوانید: Punjab سانتی متر هدایت سرکوب مشروب قاچاق

در ضمن در این اسلام آباد حل و فصل مردم هیچ گزینه ای جز صبر کنید. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب