از مهم ترین امکانات یوسی در بازی پابجی

یکی از پرطرفدارترین بازی های دنیا که دارای داستان جذاب، گرافیک بالا و کاراکترهای جذاب است و در سال های اخیر به

توسط ABDOOSNEWS در 12 آبان 1400

یکی از پرطرفدارترین بازی های دنیا که دارای داستان جذاب، گرافیک بالا و کاراکترهای جذاب است و در سال های اخیر به بازار عرضه شده است، بازی پابجی موبایل PUBG mobile است. این بازی همانطور که طرفداران زیادی دارد، سختی مخصوص به خود را نیز دارد و رسیدن به پیشرفت بیشتر در بازی، سخت تر خواهد شد.

برای پیشرفت بیشتر دربازی، باید تجهیزات، اسلحه و زره های قوی‌تر و پیشرفته‌تری داشته باشید. در اوایل بازی تجهیزات ابتدایی به شما توسط بازی داده خواهد شد اما با آن ها فقط همان مراحل ابتدایی را می توانید انجام دهید و با پیشرفت بازی باید به فکر ارتقا و خرید تجهیزات و لوازم جدید باشید.

برای خرید تجهیزات و دیگر لوازم مورد نیاز در بازی، باید از یوسی استفاده کنید. یوسی یک نوع از پرداخت درون برنامه ای است که توسط سازندگان اصلی برنامه عرضه شده است تا بتوان با استفاده از آن، از امکانات ویژه بازی استفاده کرد.

به دست آوردن یوسی پابجی هم از طریق روش‌های رایگان و هم از طریق روش‌‍ های پولی امکان پذیر است. اما روش‌های رایگان بسیار سخت هستند و برای آن‌ها باید زمان زیادی را گذاشت و در برابر مقدار یوسی کمی که به دست می آید، خیلی گزینه خوبی نیست. بنابراین افراد به خرید یوسی در بازی پابجی روی می آورند تا بتوانند در بازی از تجهیزات و زره های فوق العاده استفاده کنند.

از آنجایی که باید برای خرید یوسی پول پرداخت کنیم، بهتر است بدانیم با داشتن آن چه امکانات و ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود. پس در ادامه به بررسی مختصری درباره امکانات بازی یوسی با داشتن پابجی بپردازیم.

امکانات ویژه در بازی پابجی با داشتن یوسی

1.خرید اسلحه و تجهیزات جدید

با داشتن یوسی می توان تجهیزات و اسلحه هایی را خریداری کرد که در بازی تاثیر فوق العاده زیادی دارند و با استفاده از آن ها می توان در نبردهای زیادتری پیروز شد. علاوه بر خرید، با داشتن یوسی حتی می توانید تجهیزات، اسلحه و زره هایی که از قبل دارید را به روز رسانی کنید تا قدرت آن افزایش یابد و ایرادهای آن برطرف شود.

2. تنها راه ورود به چالش های رویال و پس رویال الیت

برای ورود به چالش ها و مسابقات مختلفی که در بازی انجام می شود، باید یوسی داشته باشید. تنها راه ورود داشتن یوسی و استفاده از آن است. بعد از ورود به بازی باید تمام تلاش خود را بکار ببرید تا چالش ها را پشت سر گذاشته و بتوانید جوایز را برای خود کنید. در این صورت تمام یوسی که خرج کرده اید به شما برگردانده شده و علاوه بر پاداش هایی نیز به شما داده خواهد شد.

3. ارتقا شخصیت و متنوع کردن لباس ها

یکی از کارهایی که بسیار افراد مایل به انجام آن هستند، تغییر در نوع لباس و پوشش آن ها است. با داشتن یوسی می توانید لباس های متنوع تری برای شخصیت خود در بازی بخرید و اینگونه در بازی بیشتر بدرخشید. علاوه بر آن، اگر لباسی که بر تن می کنید، مناسب زمینی باشد که در آن مشغول به بازی هستید؛ به راحتی می‌توانید خود را استتار کنید و راحت تر پیروز بازی شوید.

4. استفاده از اتچمنت ها

این قابلیت جزو آن دسته از امکاناتی هستند که بر روی یک سلاح افزوده می شود و با کمک آن می توان قابلیت های بیشتری به آن اسلحه افزوده می شود. برای مثال می توان با داشتن یوسی، صدا خفه کن، لیزر، Flash Hider وغیره را بر روی سلاح ها افزود که هر کدام ویژگی به خصوصی به اسلحه اضافه می کنند.

تمام موارد بالا امکانات مختلف یوسی در بازی است که با داشتن آن می توانید از آن استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن