تابستان-مانند آب و شیر برای آخر هفته روز یادبود

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:49 PM EDT 21 مه سال 2020اقیانوس و آبهای گرم و رعد و برق در حرکت

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

اقیانوس و آبهای گرم و رعد و برق در حرکت هستند و روزانه اوج در حال ضربه زدن به پایین 90s همه فقط در زمان به صورت غیر رسمی تابستان لگد کردن تعطیلات.

تابستان-مانند گرما, رطوبت و بارندگی خواهد تسلط بر جنوب غربی فلوریدا چشم انداز جمعه و از طریق یادبود روز تعطیلات آخر هفته به گفته هواشناسان از پیش بینی های رسانه ها.

"ما در حال جور شدن به فصل تابستان الگوی بنابراین ما در حال رفتن به نسیم دریا هر عصر و آن را به عنوان انگیزه ای برای دوش گرفتن روزانه و رعد و برق عمدتا در بعد از ظهر" گفت: Nicole کارلایل یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در رسکین. "که به داستان از طریق آخر هفته."

دن بایرز صاحب خانه کوچک دن ساحل صندلی و چتر اجاره در Vanderbilt ساحل در شمال ناپل گفت که او انتظار دارد مردم به گله به ساحل بیش از سه روز آخر هفته.

بایرز گفت: آب وضوح فوق العاده است این زمان از سال است که مردم "شده است در حال مرگ برای رفتن به ساحل."

"خاموش تمام ساحل در اینجا آن را زرق و برق دار" بایرز گفت. "با بادهای جنوب شرقی این زمان از سال و عدم وجود باران, بازگشت خلیج نیست گرگرفتگی و نگه می دارد که آب واقعا روشن چون وجود ندارد تانن در حال اجرا به آن است."

طبیعی تانن رنگ برخی از آبهای ساحلی بعد از آن در تابستان هنگامی که باران شستشو بقایای آلی و آلودگی خاموش جنوب غربی فلوریدا چشم انداز است.

درجه حرارت آب در خلیج مکزیک بیش از 80 درجه پنج شنبه با توجه به دریایی آب و هوا سنسور نظارت توسط Sanibel-Captiva حفاظت از پایه و اساس.

فصل بارانی آغاز شده در هفته گذشته است که خبر خوبی برای منطقه که گرفتار خشکسالی و آتش سوزی.

فصلی باران نیز انتظار می رود برای کمک به پر کردن دریاچه اوکیچوبی اغلب به عنوان مراجعه کننده مایع قلب تاریخی باتلاقی.

سطح دریاچه در حال کنترل توسط لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده که با هدف حفظ سطح دریاچه بین 12.5 و 15.5 فوت بالاتر از سطح دریا برای محافظت از سیل و تامین آب برای مناطق شهرنشین و سیستم های طبیعی مانند Caloosahatchee رودخانه.

این دریاچه فقط بالای 11 فوت بالاتر از سطح دریا پنج شنبه با توجه به ارتش و سپاه ،

بیشتر: روز یادبود 2020: حوادث در ناپل بونیتا اسپرینگز کیپ کرال

اگر چه نه به لحاظ تاریخی متصل Caloosahatchee در ارتباط بود به دریاچه اوکیچوبی به عنوان یک راه برای تخلیه باتلاقی برای کشاورزی و توسعه است.

آخر هفته باید به جای لذت بخش برای قایقرانی در خارج از گاه به گاه رعد و برق.

بیشتر: گرمسیری رود NOAA می گوید تا 19 به نام طوفان ممکن است

NWS در رسکین که تحت پوشش فورت مایرز و لی مناطق شهرستان خواستار شرق به جنوب شرقی بادها حدود 10 گره با دریاهای 2 پا و یا کمتر در خلیج مکزیک از طریق دوشنبه کردن Lee County ساحل.

میامی NWS را پوشش می دهد ناپل و ذغال سنگ شهرستان و خواستار windier شرایط وجود دارد با gusts تا 20 گره دوشنبه از طریق جمعه.

در شمال ناپل بایرز اتحاد عمل بر ساعت محدود در ماه های اخیر به علت ویروس های مربوط به ساحل محدودیت.

"این آخر هفته آنها درمان دوشنبه به عنوان یک آخر هفته, و ما می توانیم باز از 9 تا 11 (صبح) و بعد از آن دوباره در 5 (p. m.) اما ما در حال انجام آن" بایرز گفت. "ما باز به مدت دو ساعت و اجاره ما دو صندلی و آن را ساخت و دستمزد. ما باید مشغول این آخر هفته."

هفته آینده آب و هوا خواهد بود مشابه است.

"این رفتن به گرم و مرطوب" کارلایل گفت. "ما به دنبال در بالا 80s و پایین 90s در هفته آینده."

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن