هوستون در اعتراض به جورج فلوید مرگ را به خود جذب صدها نفر باقی مانده عمدتا صلح آمیز

آغاز راهپیمایی خود را در کشف سبز حدود 2 بعد از ظهر جمعه صدها نفر از معترضان پیوست و صدها نفر دیگر در طول راه س

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399

آغاز راهپیمایی خود را در کشف سبز حدود 2 بعد از ظهر جمعه صدها نفر از معترضان پیوست و صدها نفر دیگر در طول راه ساخته شده راه خود را به هوستون تالار شهر برای پیوستن به در در سراسر کشور تظاهرات مورد مرگ جورج فلوید.

مصادف با روز جمعه مه, Derek چوین این افسر پلیس که زانو بر گردن فلوید برای تقریبا دو ساعت بود که به اتهام سوم-قتل عمد و غيرعمد در 25 مه روبرو می شوند. فلوید درگذشت روز بعد. چوین و سه افسر با او تا به حال همه از کار اخراج شده توسط مینیاپولیس, اداره پلیس, اما آن را تا به امروز که هر گونه اتهام واصل شد پس از اعتراض عمومی در مورد تصویری از فلوید مرگ که ویروسی رفت.

در مقایسه با خشونت شورش کامل با چپاول که دیده شده است در مینیاپولیس هوستون بعد از ظهر مارس آغاز شد و در به طور کلی صلح آمیز راه خدشه در اوایل توسط یک زن گفته می شود مجهز به یک تفنگ. بنا به گزارش مردم در میان جمعیت پراکنده هنگامی که او بیرون آورده سلاح و رئیس پلیس هنر اکودو گفت: او را دستگیر شود اگر آن را به عنوان به نظر می رسد او تا به حال تلاش برای شروع یک شورش. برخی از بطری آب پرتاب کردند و پلیس.

اما وجود دارد هیچ گزارشی از عکس بودن از کار اخراج شدند. جمعیت ساخته شده بود تا آفریقایی-آمریکایی ها و اسپانیایی ها و سفیده. نشانه ها همه جا بودند و بسیاری از آنها را تکرار فلوید آخرین کلمات: "من نمی توانم نفس بکشم."

اما به عنوان روز عینک و به عنوان هوستون کرونیکل در مستند یک فیلم یک مشت مبارزه با شکست بین زندگی ماده هوستون بنیانگذار اشتون جنگل و دیگری مرد است. Black Lives Matter حال سازماندهی این رویداد است. آن شکسته شد و مردم نقل مکان کرد.

نوزده ساله جیمی Ohaz که با حضور در این تجمع گفت: "من خسته ام از مردم در حال مرگ است. ما فقط می خواهم به آن را به خانه به خانواده ما. ما می خواهم برای دیدن یک آینده که در آن ما می توانیم همه با هم ما می توانیم تمام ارتباط امن و در آرامش. بسیاری از مردم هدف قرار گرفته اند چون پوست من به نظر می رسد مانند همان رنگ به عنوان یک تفنگ."

آن را به نظر می رسد نیروی انتظامی در تلاش بودند به تطهیر هر حس یک نیروی مسلح پس از آنها در پر شورش دنده و سلاح های خود را باقی مانده holstered. حدود 3:45 p. m. در برخی از جمعیت منتقل شد به "را" در نزدیکی بزرگراه بین ایالتی 45 توسط مسدود کردن ورودی رمپ اما ماموران هر دو نصب شده و به صف کردن و جلوگیری از اتفاق می افتد که اجازه می دهد ترافیک به ادامه سرعت و بدون تمام خطوط به طور معمول باز به آن است.

به عنوان رویداد شروع petering خارج وجود دارد برخی از جزئی خرابکاری از معدود اعضای باقی مانده از جمعیت است. مخروط ترافیک بودند پرتاب به خیابان زباله می زدم و برخی از مردم تصمیم گرفت به مناسبت این روز با نقاشی های دیواری. اما هیچ چیز مانند برخی از خشونت — به آتش کشیدن یک ایستگاه پلیس در مینیاپولیس به عنوان مثال — که رخ داده است در برخی از شهرهای دیگر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب