در اینجا چگونه شما می توانید مدیریت آنفولانزا در خانه

تیاو موسمی آغاز کرده و در حالی که آن را به ارمغان می آورد رهایی از گرمای تابستان آن را نیز به ارمغان می آورد خ

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

تیاو موسمی آغاز کرده و در حالی که آن را به ارمغان می آورد رهایی از گرمای تابستان آن را نیز به ارمغان می آورد خطرات رطوبت. با بارش باران می آید خطر در معرض ویروس ها نیاز به اقدامات به مدیریت شش تا از مهم ترین علائم آنفلوانزای فصلی– تنفس مشکل و درد بدن و سرفه مسدود بینی و سردرد و سفتی عضلانی در اوایل.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

دکتر Kunal Manek آیورودا مشاور و Panchakarma پزشک به اشتراک گذاری چند راهنمایی در مورد چگونه شما می توانید ساخت خود ایمنی و سلامت تنفسی در خانه.

مصرف شیر Haldi

Haldi یا زردچوبه به عنوان همه ما می دانیم که یکی از قدرتمند ترین ادویه جات ترشی جات در آشپزخانه خود را. یک جزء اصلی در پخت و پز هند آن هم رفتن به ثابت برای آرایه ای از مسائل مربوط به سلامت. برای قرن ها در طب آیورودا شده است با استفاده از کورکومین به جزء فعال در زردچوبه برای آن خواص آنتی اکسیدان است. این است که چرا مصرف شیشه گرم زردچوبه شیر توصیه شده است. ضد باکتریایی و ضد ویروسی و ضد قارچی عوامل موجود در زردچوبه کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن ما از داخل

Tips to manage the seasonal flu at home
Haldi یا زردچوبه به عنوان همه ما می دانیم که یکی از قدرتمند ترین ادویه جات ترشی جات در آشپزخانه خود را. یک جزء اصلی در پخت و پز هند آن هم رفتن به ثابت برای آرایه ای از مسائل مربوط به سلامت. فلیکر

عمل استنشاق بخار

بخار درمانی یکی از به طور گسترده ای استفاده می شود داروهای خانگی برای ساخت بهتر تنفسی و سلامت تسکین دهنده شایع سرفه و سرما که بدن ما اغلب جلب طول این فصلی گذار. شما می توانید این موثر تر با اضافه کردن مواد تشکیل دهنده آیورودا مانند Pudina (نعناع) برگ و Ajwain (زیره) کمک می کند که در کمک به سرفه های خشک و گلو درد. شما همچنین می توانید اضافه کردن یک تا دو قاشق چای خوری از داروی مالش را در یک کاسه آب داغ (نه جوش) که شامل Pudina, Ajwain, Kapoor & Nilgiri برای سریعتر تسکین سرفه و علائم سرماخوردگی. این پاک به راحتی در دسترس هستند در هر داروخانه/در نزدیکی شیمیدان مغازه ها و امن برای استفاده برای بزرگسالان و بچه ها در سن شش سال و بالاتر. بهتر است که یک بار خوانده شده برچسب استفاده و اگر علائم باقی بماند لطفا با دکتر خود مشورت کنید.

خوردن یک رژیم غذایی متعادل

یک غنی از مواد مغذی رژیم غذایی متعادل غنی ضروری است و بیشتر از آن در طول فصل آنفولانزا آن را به عنوان یک راه مهم برای کمک به بدن شما در مبارزه با علائم. یکی از نیاز به تقویت ایمنی ایمنی از طریق افزایش مواد غذایی و مکمل ها. تقویت بدن خود را با ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر از میوه ها و سبزیجات و غلات است که پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن شما را قوی تر.

همچنین بخوانید: اینجا چه انتظار هنگامی که شما گرفتن یک پرواز از فرودگاه

فعال ماندن

سبک زندگی بیحرکت و تضعیف سیستم ایمنی بدن شما ساخت آن را مستعد ابتلا به بیماری است. بنابراین گرفتن زمان برای برخی از ورزش برای بهبود سلامت کلی خود را, اما همچنین عضلات خود را و ذهن است. یوگا یک راه عالی برای به بدن شما انرژی. چند asanas یا فقط Surya Namaskar در صبح خود را تقویت هسته بدن خود را قوی و از همه مهمتر بهبود سلامت تنفسی

وزارت AYUSH به تازگی صادر شده خود مراقبت دستورالعمل برای آنفولانزا پیشگیری و اقدامات سلامت و افزایش ایمنی با اشاره ویژه به سلامت تنفسی. این دستورالعمل شامل منظم انجام استنشاق بخار با Pudina (نعناع) برگ یا Ajwain (زیره) یک بار در روز برای کمک به در decongestion مصرف Haldi شیر که حاوی یک آنتی اکسیدان و تمرین یوگا به حفظ سلامت کلی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب