هلندی باشگاه تلاش برای از سرگیری پس از همه گیر شب زنده داری

Dutch جوانان باشگاه در شنبه, مرتب کردن بر اساس در یکی از این کشور در تلاش برای از سرگیری شبانه پس از شیوع کرون

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

Dutch جوانان باشگاه در شنبه, مرتب کردن بر اساس در یکی از این کشور در تلاش برای از سرگیری شبانه پس از شیوع کروناویروس با اجتماعی فاصله قوانین هنوز هم در جای خود با توجه در COVID-19 اطلاعات و منابع.

Clubbers در Doornroosje در شرق شهر نیمیخن رزرو جلوتر از زمان برای لذت بردن از مجموعه کوتاه از رقص های الکترونیکی موسیقی در بعد از ظهر و به جای حدود نیمه شب به عنوان آنها استفاده می شود. در طول نمایش آنها محدود به صندلی.

اما هنگامی که چراغ رفت و صدا آمد و تقریبا همه چیز را به محل سقوط کرد.

"من انتظار زیبا و اجتماعی dis-رقص!" گفت: Nadie یک زن جوان که آمده بود برای دیدن محلی مورد علاقه DJ Odin بازی در هلندی باشگاه.

دنبال NewsGram در توییتر برای اقامت به روز شده.

"من فکر می کنم آن را کامل خود را روزانه دوز, موسیقی, مانند, 20 دقیقه کافی است, آره,, مطمئن,," گفت, Nuray Boga, 19. "از آن ساخته شده من خوشحال است."

پروموتر Jonatan نام تجاری گفت: اصل برنامه ریزی شده بود به مهمانان رقص در حالی که ایستاده در محل 1.5 متر (5 فوت) از هم جدا. اما مقامات محلی گفت که آنها تا به حال به نشستن در صندلی حداقل در حال حاضر.

"این هنوز هم بسیار سرد" با نام تجاری گفت. "مردم هنوز هم رقص اگر چه آنها روی صندلی, آنها مشت, پمپاژ, آنها در حال حرکت بدن خود را پس از آن فوق العاده است."

Dutch Club
مردم با حضور در یک نشست "تاج ضد" رقص رویداد در میان coronavirus شیوع بیماری در نیمیخن هلند 6 ژوئن 2020. فردا

حداکثر 30 مهمان مجاز بودند در ساختمان در یک زمان. این باشگاه قصد دارد به گسترش به 100 در ماه جولای. پوشش هزینه 10 یورو از جمله یک نوشیدنی.

همچنین بخوانید: لینک, معرفی, نظر سنجی,' ویژگی برای کاربران به استفاده از شبکه های حرفه ای

نشان می دهد که فروش نیست و این رویداد نیز جریان آنلاین.

"آن را به خوبی برای بازی در واقع در یک دوره بلند, دوباره, برای دیدن برخی از چهره های آشنا" گفت: DJ دیوی Brandts.

"من فکر می کنم هر کس تا به حال شده است به دنبال به جلو به این دلیل آن را به حال شده است در حالی که از شما می تواند با نوشیدن یک آبجو سرد در یک محل مانند این است." (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن