هوستون محبوب کلورلی سنگ در گذشت

هوستون خود را از دست داده بانوی اول از مواد غذایی است. کلورلی سنگ در گذشت پنج شنبه از سرطان با توجه به فقط-با

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

هوستون خود را از دست داده بانوی اول از مواد غذایی است. کلورلی سنگ در گذشت پنج شنبه از سرطان با توجه به فقط-با صدور اطلاعیه مطبوعاتی. او 68.

سنگ بود و بسیار دوست داشتنی رقم در هوستون ناهار خوری صحنه نه تنها برای او مهارت های روزنامه نگاری و رادیو و تلویزیون ظاهر بلکه برای انسان دوستی. او با تاسیس هوستون رستوران هفته در سال 2003 آغاز شد و این شهر بزرگترین سالانه جمع آوری کمک برای هوستون بانک مواد غذایی. در طول سال ها آن را مطرح کرده است بیش از 16.6 میلیون دلار ارائه حدود 44 میلیون وعده های غذایی به کسانی که نیاز دارند.

شناخته شده به عنوان "سردستهزنان خواننده اپرا از ناهار خوری" سنگ شروع زندگی حرفه ای خود را در شهر نیویورک به عنوان عروس مدیر و سر خریدار از چین کریستال و نقره ای برای B. آلتمن و شرکت لوکس فروشگاه. سنگ های وارد شده در هوستون در سال 1989 به عنوان شرکت های بزرگ لباس عروس مدیر فولی را از فروشگاه های مدیریت لباس عروس رجیستری برای بیش از 40 فروشگاه های خود را در سراسر جنوب غربی است. او همچنین شروع به نوشتن یک هفته یکشنبه در روزنامه ستون برای هوستون پست و در نهایت آن شد عروسی بخش ویرایشگر.

پس از پست خورده در سال 1995 سنگ شروع خود را در خبرنامه در مورد هوستون رو به رشد ناهار خوری صحنه آن را ارسال (فکس) به دوستان و رستوران در صنعت اتصالات. ظهور ایمیل به خبرنامه و حتی قرار گرفتن در معرض بیشتر و به زودی سنگ میزبانی سه ساعته هفتگی بحث های رادیویی نشان می دهد. این کلورلی سنگ مواد غذایی بحث های رادیویی نشان می دهد برای اولین بار پخش در سال 2003 و برجسته سرآشپزها مشهور محلی رستوران و دیگر کارشناسان صنعت بحث در مورد غذا و شراب و ناهار خوری.

در طول سال ها سنگ شد و یک چهره آشنا در محلی از کانال های تلویزیونی با حضور در KHOU این روز بزرگ هوستون و بعد از مهمانی با موبایل Manouse در KUHT/PBS. او همچنین یک عامل به طور منظم به هوستون Fox 26 اخبار صبح در KRIV مصاحبه های متعدد صاحبان رستوران ها و آشپز و کمک به افشای برخی از هوستون کسب و کارهای کوچک به ناهار خوری ،

سنگ نیز آغاز شده آنلاین و رسانه های اجتماعی گروهی به نام هوستون Foodie دوستان که در آن او گاهی اوقات تا به حال به بازی Momma خرس به عنوان مدیر و حفظ همه حقوق مدنی و احترام. آن را از طریق رسانه های اجتماعی است که بسیاری از خانواده گسترده خود را از foodies کشف کرد که او در مبارزه با سرطان رحم است. او باز در مورد بیماری او و خواست زنان خواندن پست های خود را به سالانه خود را به خوبی زن امتحانات.

سنگ جان سالم به در برد توسط دخترش کتی, son-in-law جو و نوه لوکا. جشن زندگی او است که برنامه ریزی شده که در شرایط کنونی اجازه. کسانی که مایل به ارائه کمک های مالی در حافظه او را تشویق به به به هوستون بانک مواد غذایی, یک سازمان است که بسیار نزدیک به او سخاوتمندانه قلب است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن