تاریخ تولید کوپه ساخته شده در هند مرسدس-AMG GLC 43

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
مرسدس-AMG GLC 43 کوپه که به صورت محلی مونتاژ می شود ، در 3 نوامبر سال 2020 عرضه می شود بسط دادن مشاهده عکس ها

مرسدس-AMG GLC 43 کوپه که به صورت محلی مونتاژ می شود ، در تاریخ 3 نوامبر سال 2020 عرضه می شود

مرسدس بنز هند AMG GLC 43 کوپه جدید را به صورت محلی مونتاژ می کند و در تاریخ 3 نوامبر سال 2020 مونتاژ می کند. این اولین خودروی AMG ساخته شده در هند است و SUV کوپه از خط مونتاژ در شرکت Chakan عرضه می شود گیاه ، نزدیک پونا در حالی که تا همین چند سال پیش مرسدس-AMG GLC کوپه را در هند داشتیم ، مدل پیش رو نسخه فیس لیفت شده است که سال گذشته به بازار عرضه شد اما هرگز به سواحل ما نیامد. پیش از این ، این شرکت گفته بود که در مقایسه با BS6 AMG GLC 43 کاملاً وارداتی ، که می توانست قیمتی در حدود 1 کرور پوند را به خود جلب کند ، نسخه کاملاً نابود شده (CKD) نزدیک به 80 پوند قیمت خواهد داشت (هر دو سابق نمایشگاه)

همچنین بخوانید: مرسدس بنز هند برای تولید محلی مدلهای AMG ؛ با AMG GLC 43 Coupé شروع می شود

08s1ifc4

مرسدس-AMG GLC 43 کوپه همراه با مشبک مخصوص AMG Panamericana ، چراغ های جلو با عملکرد بالا با DRLs نیز دریافت می کند

از لحاظ بصری ، SUV با امضای پنجره مشبک مخصوص AMG Panamericana با لت های عمودی ، چراغ های جلوی LED با عملکرد بالا با لامپ های روشنایی در روز و باله های مشکی مات بر روی ورودی های هوا عرضه خواهد شد. در سطح جهانی ، AMG GLC 43 4MATIC کوپه به صورت استاندارد دارای رینگ های 19 اینچی سبک و آلیاژی سبک است ، اما مرسدس همچنین 5 گزینه آلیاژ را ارائه می دهد که اندازه آنها از 19 تا 21 اینچ است. در عقب ، این خودرو با یک پیشبند پهن ، دیفیوزر و دو لوله دم عقب گرد همراه با چراغ های عقب LED که از نو طراحی شده اند ، ارائه می شود.

همچنین بخوانید: 2020 مرسدس-AMG GLE 53 کوپه در هند راه اندازی شد. قیمت 1.20 کرور

اخبار
0qje1fjc

مرسدس-AMG GLC 43 4MATIC کوپه 2020 همچنین با آخرین نسخه از سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX ارائه می شود

AMG GLC 43 با یک فضای داخلی اسپرت همراه خواهد بود ، با عناصر خاص AMG مانند فرمان ، صندلی ها ، صفحات دسته بندی بیشتر است. صندلی ها احتمالاً با روکش چرمی کاملاً مشکی Artico با ریز الیاف دینامیکا روکش شده اند. مرسدس-AMG GLC 43 4MATIC کوپه 2020 همچنین با آخرین نسخه از سیستم سرگرمی و سرگرمی MBUX ، با عملکردها و نمایشگرهای مخصوص AMG ارائه می شود. این برنامه همچنین دارای عملکرد کنترل صدا است که می تواند با کلمات "Hey Mercedes" فعال شود ، البته شما همچنین می توانید با کنترل فرمان یا صفحه لمسی روی کنسول مرکزی به سیستم دسترسی پیدا کنید.

0 نظرات

در زیر کاپوت ، SUV کوپه به احتمال زیاد از پیشرانه 3.0 لیتری V6 bi-turbo تنظیم شده که در حدود 385 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر پیک گشتاور تولید می کند. قبل از رسیدن به حداکثر سرعت محدود الکترونیکی 250 کیلومتر در ساعت ، می تواند سرعت صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در 4.9 ثانیه انجام دهد.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن