و تربیه, Tenors و نرخ بهره: همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد وام های شخصی

در اینجا چگونه شما می توانید درخواست برای وام شخصی و دریافت پول نیاز شما را با سهولت نسبی. Personal وام به یک

توسط ABDOOSNEWS در 5 خرداد 1399
personal loan
در اینجا چگونه شما می توانید درخواست برای وام شخصی و دریافت پول نیاز شما را با سهولت نسبی.

Personal وام به یکی از محبوب ترین راه حل های تامین مالی در دسترس است. چه چیزی باعث می شود یک وام شخصی بسیار جذاب است که آن را به یک وثیقه-گزینه – شما لازم نیست به هر گونه تعهد به امنیت به سود پول است.

شما می توانید درخواست برای وام شخصی و دریافت پول نیاز شما را با سهولت نسبی. علاوه بر این ارائه دهندگان کوچک و بزرگ-بلیط وام های شخصی و همراه با انعطاف پذیر, tenors به شما اجازه می دهد به منظور جلب کمک های مالی برای نیازهای شما و بازپرداخت حق عضویت خود را به راحتی از طریق تربیه.

با اینحال در نظر گرفتن وام های شخصی می آید با مسئولیت پرداخت آن را به عقب و این به این معنی درک چه عواملی به هزینه استقراض. شما همچنین باید بدانید در مورد روش نرم افزار و اینکه آیا تصویب زمان خود را منطبق بودجه مورد نیاز است.

برای تفکیک این عناصر کلیدی از جمله روند درخواست EMI تنور و نرخ بهره به عنوان خوانده شده ما راهنمای دستی بر روی همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد وام های شخصی:

فرآیند نرم افزار

برنامه های کاربردی برای وام های شخصی می تواند به صورت آنلاین در وب سایت وام دهنده یا آفلاین – در وام دهنده خود را به شعبه دارد. حالت آنلاین ممکن است یک گزینه مورد نظر شما برای جلوگیری از تماس فیزیکی و لذت بردن از سریع تر و راحت تر فرآیندهای.

برای مثال در اینجا این است که این روش برای به دست آوردن یک Bajaj Finserv وام های شخصی است.

  • درخواست آنلاین را پر کنید و خود را شخصی و مالی و اطلاعات اشتغال
  • انتخاب مبلغ وام (اصل) و تنور (مدت زمان بازپرداخت) به تصویب فوری
  • ارسال اسناد و مدارک به نماینده ای که می خواهد به شما
  • دریافت وجوه منتقل شده به بانک خود را در 24 ساعت یا کمتر

Bajaj Finserv همچنین شما ارائه می دهد آنلاین واجد شرایط بودن ماشین حساب برای وام های شخصی برای کمک به شما درخواست برای کمک های مالی هر چه بدهی های فعلی خود را به نسبت درآمد مجوز. با استفاده از آن شما می توانید یک نگاه اجمالی از شخصی مبلغ وام شما واجد شرایط برای فورا.

Personal loan
هر ساکن هند بین 23 و 55 سال سن می توانید یک وام شخصی از Bajaj Finserv. Pixabay

مدارک مورد نیاز و معیارهای واجد شرایط بودن

در اغلب موارد شما باید به کار گرفته شود مشهور عمومی یا خصوصی سازمان دیدار با درآمد ماهیانه حداقل ضوابط و خوب CIBIL نمره ایده آل 750 یا بالاتر برای به دست آوردن یک وام شخصی. هر ساکن هند بین 23 و 55 سال سن می توانید یک وام شخصی از Bajaj Finserv.

برای اثبات واجد شرایط بودن شما در اینجا اسناد شما باید به طور معمول ارسال:

  • KYC اسناد
  • کارمند کارت شناسایی
  • حقوق و دستمزد ورقه از 2 ماه گذشته
  • حساب بانکی اظهارات از 3 ماه گذشته

نرخ بهره تنور و EMI

هنگامی که شما قرض گرفتن مبلغی پول (اصلی) شما متعهد به پرداخت آن به بیش از چند ماه (تنور) در نرخ بهره. حق عضویت خود را در حال فاصله طول تنور به همان اندازه و به شما پرداخت ماهانه مبلغ به نام یک برابر قسط ماهانه (EMI).

برای دیدن چگونه اصل تنور و نرخ بهره خود را تحت تاثیر قرار EMI استفاده از یک ماشین حساب وام شخصی. این ابزار تا حد زیادی به شما کمک کند برنامه ریزی برای بازپرداخت. به تصمیم محتاطانه آن را خوب است به یاد داشته باشید برخی از قوانین کلی.

اولا خود را EMI است که همیشه متناسب با اصل و نرخ بهره. اگر هر کدام از این رفتن به بالا/پایین خود را EMI تغییر خواهد کرد به همین ترتیب. در حالی که خود را EMI را کاهش می دهد, به عنوان تنور را افزایش می دهد, خود را پرداخت سود خالص افزایش در کنار هم. از این رو مناسب است برای انتخاب کوتاه ترین تنور امکان پذیر است.

بخشی از پرداختها و سایر اتهامات

در حالی که ارزیابی هزینه استقراض در نظر گرفتن اثر بخشی-پیش پرداختها. هنگامی که شما را به شما پرداخت بخشی از اصل اولیه و این کاهش خود باقی مانده و تربیه. میزان ذخیره قابل توجهی است زمانی که شما در مراحل اولیه بازپرداخت به اینجا علاقه جزء و تربیه بیشتر است.

اما وام دهندگان شما هزینه ی شارژ برای این مرکز است. در حالی که محاسبه که آیا قبل از پرداخت می تواند به شما کمک کند ذخیره بزرگ, مطمئن شوید که شما با توجه به پرداخت این هزینه است. در علاوه بر این به خوبی به ارزش بازرسی سایر هزینه ها و هزینه های مرتبط با وام های شخصی خود را به عنوان این تاثیر کل هزینه وام. این شامل هزینه های پردازش امن هزینه های گزاف گویی به اتهامات کیفری علاقه و بیانیه ای اتهامات عنوان شده علیه. دانستن هر هزینه در صف مقابل است کلیدی برای لذت بردن از به طور پیش فرض-رایگان بازپرداخت سفر. Bajaj Finserv وعده مقرون به صرفه هزینه و هزینه و بدون هزینه های پنهان خود را به قرض گرفتن تجربه رایگان بدون هیچ زحمتی.

personal image
Bajaj Finserv وعده مقرون به صرفه هزینه ها و اتهامات عنوان شده علیه. (بازنمودی تصویر). Pixabay

همچنین بخوانید: مک دونالد نشان می دهد برنامه ای برای باز کردن درایو از طریق رستوران در انگلستان

حالا که شما می دانید عناصر مختلف از وام شخصی و انتخاب آگاهانه با ارزیابی نیاز خود را برای سرمایه گذاری و خواندن چاپ خوب است. انتخاب وام دهنده است که ارائه می دهد سریع disbursal ساده معیارهای واجد شرایط بودن است که شما به راحتی می توانید دیدار با اتهام رقابتی نرخ بهره در وام های شخصی است شفاف در مورد تمام اتهامات مرتبط با, و کمک می کند تا شما درخواست و دریافت وام 100 ٪ آنلاین. این نیز مهم است به دانستن انواع وام های شخصی است که ممکن است کمک به شما در دیدار با نیازهای خود را بهتر در حالی که بازپرداخت مقرون به صرفه تر در طول یک بحران نقدی.

هنگامی که چنین مثال فلکسی ترکیبی وام های شخصی ارائه شده توسط Bajaj Finserv که به شما اجازه می دهد انعطاف پذیری بیشتر با گسترش اعتباری که از آن شما می توانید برداشت وجوه خود را بر اساس نیاز و پرداخت بهره تنها در مقدار استفاده است. با انتخاب بهره تنها EMI امکانات شما می توانید پرداخت و تربیه است که تا 50 درصد* کاهش برای بخش اولیه از تنور.

با مزایای چنین در نوک انگشتان خود را شروع با یک Bajaj Finserv وام های شخصی برای مقابله با نیازهای مالی خود را. به سادگی خود را بررسی کنید قبل از تایید پیشنهاد برای تصویب فوری از طریق شخصی معامله!

[سلب مسئولیت: تصاویر مورد استفاده در مقاله در حال عرضه شده توسط نویسنده NewsGram به هیچ وجه قصد نقض کپی رایت. ]

 

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن