خارج شده و راه اندازی ارزان تر مدل های HD از Onn قرص با آندروید 10

Infinite بازدید 2 میلیارد محبوبیت. Pixabay صدایی زنگ دار برای Facebook و خانواده خود را از برنامه های کوتاه تص

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399
tiktok-
Infinite بازدید 2 میلیارد محبوبیت. Pixabay

صدایی زنگ دار برای Facebook و خانواده خود را از برنامه های کوتاه تصویری ساخت برنامه Infinite رسیده است دو میلیارد محبوبیت در سراسر جهان در فروشگاه App و همچنین Google Play و هند منجر نمودار با 611 میلیون دلار یا حدود 30.3 درصد از همه منحصر به فرد نصب.

چین دومین کشور پیشرو برای نصب جمع آوری 196.6 میلیون به تاریخ و یا 9.7 درصد از همه محبوبیت برای آن نسخه از نرم افزار شناخته شده به عنوان Douyin گزارش هوش موبایل شرکت سنسور برج.

این رقم شامل شخص ثالث فروشگاه آندروید نصب در کشور است.

fb tiktok
نرخ که در آن Infinite در حال رشد است نگران کننده است برای Facebook و برنامه های دیگر. Pixabay

ما دور از این سه کشور برای محبوبیت آن برداشت تا 165 میلیون نصب و یا 8.2 درصد است.

Google Play دارای حساب برای اکثریت قریب به اتفاق Infinite محبوبیت به تاریخ racking تا بیش از 1.5 میلیارد نصب یا 75.5 درصد از کل.

فروشگاه App در ضمن تولید شده 495.2 میلیون محبوبیت یا 24.5 درصد است.

عمر کاربر هزینه در Infinite افزایش یافته است به $456.7 میلیون بیش از 2.5 برابر 175 میلیون دلار این برنامه تا به حال تولید شده هنگامی که آن را به 1.5 میلیارد محبوبیت.

ادامه مطلب: Irrfan Khan: بزرگترین همه زمان

آخرین نقطه عطف می آید فقط پنج ماه پس از Infinite پیشی 1.5 میلیارد محبوبیت. در Q1 سال 2020 آن را به تولید بیشترین محبوبیت برای هر برنامه ای که تا کنون در سه ماهه جمع آوری بیش از 315 میلیون نصب در سراسر App Store و Google Play.

Infinite آخرین خروش می آید در میان جهانی COVID-19 همه گیر است که دیده می شود مصرف کنندگان کشیده شده برای دستگاه های تلفن همراه خود بیشتر از همیشه به عنوان آنها به دنبال راه های جدید برای فروشگاه کار و ارتباط با دیگران است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن