سردار Vallabhbhai Patel Jayanti: نخست وزیر مودی از سردار Patel در مورد Jayanti خود ادای احترام می کند - نخست وزیر مودی با اشاره به حمله Pulwama به مخالفان حمله کرد ، گفت - کشور هرگز نمی تواند فراموش کند ...

[ad_1] در این زمان نخست وزیر مودی با اشاره به حمله پولواما ، مخالفان را هدف قرار داد. نخست وزیر مودی گفت: "ا

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

در این زمان نخست وزیر مودی با اشاره به حمله پولواما ، مخالفان را هدف قرار داد. نخست وزیر مودی گفت: "امروز وقتی رژه نیروهای شبه نظامی را تماشا می کردم ، تصویر دیگری در ذهن من وجود داشت. این تصویر مربوط به حمله پولواما بود. این کشور هرگز نمی تواند فراموش کند که وقتی همه کشور از رفتن فرزندان شجاع خود ناراحت شدند ، سپس برخی از مردم در آن فلاکت درگیر نبودند ، آنها خودخواهی سیاسی خود را در حمله پولواما مشاهده می کردند. "

پیش از این ، نخست وزیر مودی از "مجسمه وحدت" بازدید کرد و سردار والابحبی پاتل را در سالگرد تولد وی ادای احترام کرد. نخست وزیر مودی همچنین پس از ادای احترام گل به سردار Vallabhbhai Patel ، در رژه 'روز وحدت ملی' در Kevadia شرکت کرد. سردار پاتل نقش مهمی در جنبش استقلال هند و ادغام دولت های شاهنشاهی در هند داشت.

برنامه نخست وزیر مودی امروز
به ما اطلاع دهید که نخست وزیر مودی در یک تور دو روزه گجرات است. امروز آخرین روز دیدار دو روزه وی است. در 8 صبح ، نخست وزیر مودی همچنین به اولین وزیر داخلی هند مستقل ، سردار والابهای پاتل ، در سالگرد تولد خود ، "تندیس اتحاد" ادای احترام می کند.

ساعت 9 صبح ، نخست وزیر مودی رژه روز وحدت ملی را تماشا می کند و در جلسه عمومی حاضر در آنجا سخنرانی خواهد کرد.

در حدود ساعت 11 صبح ، نخست وزیر مودی در دادستان های خدمات ملکی سخنرانی خواهد کرد.

در ساعت 11.45 صبح ، PM Modi فرودگاه آبی در Kevadia را افتتاح می کند. با این کار نخست وزیر همچنین سرویس هواپیمای دریایی بین کوادیا و صبرماتی را آغاز می کند.

در ساعت 1 بعد از ظهر ، PM Modi فرودگاه آبی را در ساحل رودخانه Sabarmati افتتاح می کند. همراه با این ، PM Modi همچنین یک سرویس هواپیمای دریایی را از Sabarmati به Kevadia آغاز می کند. اولین هواپیمای دریایی کشور در سالگرد تولد مرد آهنین سردار والابهای پاتل به پرواز در خواهد آمد. PM Modi نیز با این هواپیمای دریایی سفر خواهد کرد. هواپیمای دریایی بین کوادادیا به احمدآباد و احمدآباد به کوادیا اجرا خواهد شد.

در همان زمان ، رئیس جمهور کشور Ramnath Kovind ، معاون رئیس جمهور M. Venkaiah Naidu ، وزیر داخلی اتحادیه Amit Shah و فرماندار دهلی Anil Bijal ادای احترام به سالگرد تولد سردار Vallabhbhai Patel.

ویدئو: نخست وزیر مودی در سالگرد تولد سردار پاتل به 'مجسمه وحدت' رسید


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب