Home-مدرسه راهنمایی در طول Coronavirus

Parenting می تواند در طول یک بیماری همه گیر به ویژه هنگامی که فرزند خود را فیزیکی کلاس ها در خود نگه دارد. اگر

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

Parenting می تواند در طول یک بیماری همه گیر به ویژه هنگامی که فرزند خود را فیزیکی کلاس ها در خود نگه دارد. اگر شما در حال کمک به کودک خود را یاد بگیرند از خانه یا صفحه اصلی-تحصیل آنها چند نکته می توانید آن را به یک تجربه مثبت.

Priyam Saharia یک پدر و مادر وبلاگ نویس/متخصص در Momspresso نشان می دهد این خانه مدرسه راهنمایی اگر شما احساس ضعف که خانه خود را در حال حاضر یک مدرسه.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت آخرین اخبار و به روز رسانی از ما!!

استفاده از زمان-بلوک به ساختار کودکان زمان

دانستن آنچه انتظار می رود را از بین بردن اضطراب و کمک به تعیین مرزهای. شکستن بعد به بلوک مانند دانشگاهی, ورزش, بازی, کارهای تلویزیون. در هر زمان بلوک به کودکان انعطاف پذیری در انتخاب چیزهایی مانند آنچه در بازی آنها می خواهند به بازی در حین بازی و یا جایی که آنها می خواهید به نشستن در طول زمان رنگ آمیزی.

شناسایی فرزند خود شور

گام به گام از آموزش سنتی و کمک به کودک خود را شیرجه رفتن عمیق به موضوع آنها عشق به عنوان مثال اگر فرزند شما دوست دارد قطار را تشویق به صرف برخی از زمان هر روز در ساخت یک دفترچه یادداشت در مورد قطار. کمک به کودکان در یادگیری فرایند شناسایی احساسات خود را کمک خواهد کرد که آنها را در انتخاب شغل بعد از آن در زندگی است.

Home-schooling tips during COVID-19
دانستن آنچه انتظار می رود را از بین بردن اضطراب و کمک به تعیین مرزهای. شکستن بعد به بلوک مانند دانشگاهی, ورزش, بازی, کارهای تلویزیون. Pixabay

آموزش مهارت های زندگی

شما ممکن است فرصت دیگری مانند این یکی شامل کودکان در کارهای روزمره و آنها را آموزش مهارت های زندگی مانند انجام شستشو و پخت و پز و تمیز کردن پس از خود را دارند. آن را سرگرم کننده با دادن برخی از آنها را انگیزه در پایان هفته برای کار به خوبی انجام شده است.

برنامه فعالیت های سرگرم کننده با هم

این که آیا آن تماشای فیلم انیمیشن, آشپزی یا بازی تخته, بازی با هم برنامه فعالیت فقط از آن لذت ببرید با کودکان خود را. این خاطرات از خنده و سرگرم کننده با هم پیوند شما را برای یک عمر.

پایین تر از انتظارات

همچنین بخوانید: مشکلات پوستی در تابستان

به یاد داشته باشید کودکان نه تنها در منزل بلکه رو به کل انزوا. نمی تواند در سخت آنها را در روز زمانی که همه چیز نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده. آنها اجازه می دهد فضا برای انجام چیزهایی را که دوست دارم و سعی کنید برای ساخت روال دوباره روز بعد.

در آغوش این زمان با ارزش است که شما را وادار به صرف با آنها ارتباط عاطفی شما با ساخت آنها در حال حاضر آنها را به یک جای پای محکم در زندگی بیش از هر دانشگاهی در نتیجه همیشه خواهد شد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن