شانس چه هستند?

اهمیت فیلم کوتاه در هند افزایش می یابد. Pixabay توسط ARUNDHUTI بانرجی فیلم کوتاه در حال حاضر پیدا کردن افزایش

توسط ABDOOSNEWS در 5 خرداد 1399
films, cinema
اهمیت فیلم کوتاه در هند افزایش می یابد. Pixabay

توسط ARUNDHUTI بانرجی

فیلم کوتاه در حال حاضر پیدا کردن افزایش فضا در هند دو تا از بزرگترین جشنواره های فیلم – های اخیر Jio مامی بمبئی جشنواره فیلم و آینده جشنواره بین المللی فیلم هند (IFFI). همراه با رشد حضور این فیلم در جشنواره های خارج از کشور اهمیت این ژانر در حال افزایش بوده است به آرامی اما به طور پیوسته.

اخیر فیلم کوتاه شده است که در ایجاد وزوز "نامه" است که انتخاب شده است به غیر از ویژگی های فیلم بخش از چشم انداز در آینده 50 سی و نهمین. این فیلم بر اساس نامه ای که سانسور شد تمرین در طول جنگ جهانی دوم است.

Nikhil Singal مدیر "نامه". احساس انتخاب قالب در حالی که ساخت یک فیلم باید بستگی به موضوع آن. "این بستگی به ماهیت داستان. برخی از داستان نیاز به قطع کوچک و برخی از آنها کامل برای ویژگی های ظهر سینما. بودجه نیز موضوع را برای جوانه زدن فیلمسازان و است که چرا ما با شروع فیلم کوتاه. پس گفت که, گرفتن, یک تهیه کننده برای فیلم کوتاه چالش برانگیز است چرا که این فرمت نیست اکران. سرمایه گذاری بسیار کمتر از آن از ویژگی های فیلم" Singal گفت: سرپرستان ترسیم جوانب مثبت و منفی.

Jio مامی این سال شاهد چهار فیلم کوتاه در حال نمایش – "قهوه ای", "خواهر و برادر", "نواب" و "Adheen".

films
افزایش دیجیتال پلت فرم است که به دلیل محبوبیت رو به رشد از فیلم های کوتاه. Pixabay

"یک فیلم کوتاه باید جشن گرفته می شود مانند فیلم های اصلی جشنواره های فیلم مانند این به دلیل علاقه مردم به تماشای فیلم در این قالب در حال رشد است. باید آن را درمان نمی شود به عنوان یک جایگزین برای جوانه زدن فیلمسازان و یا به عنوان یک سنگ پله برای ورود به کسب و کار سرگرمی" گفت: "Sepia" مدیر Archit کومار.

بالیوود بازیگر Aparshakti Khurrana که بازی شخصیت "قهوه ای" و "نواب" احساس افزایش محبوبیت فیلم کوتاه نیز به دلیل این واقعیت است که مخاطبان در حال رشد است استفاده می شود به دیگر فرمت های سینمایی قصه گویی فراتر از فیلم های.

"تمام روش ساخت تصویری تغییر کرده است. نگاه به این نوع فیلم ها موسیقی ما در حال تماشای. تولید با کیفیت بسیار خوب است و داستان سرایی. در واقع بسیاری از موسیقی فیلم تقریبا مثل فیلم های کوتاه. در دهه نود تمام کسانی که ویدئوها از گروه سرخوشی بودند مانند فیلم کوتاه" گفت: Aparshakti.

برای صنعت ظهور فیلم کوتاه تنها می تواند یک مزیت گفت: Aparshakti. "برای ما بازیگران آن واقعا مهم نیست که آیا ما در یک کار کوتاه و یا یک ویژگی است. نگه داشتن همگام با مخاطبان داستان مهم" او اشاره کرد.

بالیوود فیلمساز Imtiaz Ali شده است که نظارت فیلمسازان علاقه زیادی به ساخت فیلم های کوتاه بر روی پلت فرم "Humaramovie" گفت: "پیدا کردن من گفتن یک داستان در قالب کوتاه دشوار است. من سعی کردم چند بار و آن است که واقعا آسان نیست به محفظهای قرار دادن یک ایده در یک زمان محدود است."

علی سعی کردم کوتاه فیلمسازی با 'راه'.

عصر جدید فیلمسازان به عنوان Archit و Nikhil نقطه در افزایش دیجیتال پلت فرم به عنوان دلیل برای محبوبیت رو به رشد فیلم کوتاه.

Films by Imtiaz Ali
فیلمساز Imtiaz Ali می یابد ساخت فیلم کوتاه دشوار است. Wikimedia Commons

"تولید کنندگان باید درک است که یک فیلم کوتاه می تواند monetised بنابراین سود بالقوه آنها می توانند از این سرمایه گذاری حتی اگر آن کوچک است. مثلا در طول چند سال گذشته سلطنتی گوزن بشکه انتخاب بزرگ فیلم کوتاه تبدیل به یک پلت فرم که در آن مخاطبان می آید به تماشای فیلم های کوتاه. پلت فرم گرفتن چشم و جادوها است که پتانسیل کسب و کار برای پلت فرم های دیجیتال. هر مشاهده می شود شمارش" گفت: Archit کومار.

"در واقع من برنامه ریزی را یکی دیگر از فیلم کوتاه قبل از اینکه من را از ویژگی های فیلم است. من باور دارم که هر فیلم خواسته های یک طول خاص و نه همه داستان باید گفته شود در یک ویژگی با فرمت. نگه داشتن طول کنار فیلم های کوتاه نیاز به برابر بهره وری و تلاش برای ایجاد آن است که یک چیز کوچک" به اشتراک گذاشته Archit.

Nitin Singal که از ویژگی های فیلم "هفت" شده است برای اولین بار در OTT پلت فرم ZEE5 می گوید: "درست است که فیلم کوتاه را دریافت نمی کنید یک اکران و در نتیجه کسب و کار دشوار است. اما این گزینه از انتشار دیجیتال در حال حاضر. من فیلم 'نامه' به زودی جریان در یک OTT پلت فرم و تولید را بدست آورده پول از انتشار دیجیتال."

همچنین به عنوان خوانده شده - بالیوود وبلاگ تگرگ حکم در مورد اچهنرا

"همچنین منتقدان فیلم در حال حاضر پرداخت برابر با توجه به فیلم کوتاه به عنوان آنها را به ویژگی های در جشنواره و جایزه نشان می دهد. مخاطبان نیز به تماشای این فیلم ها در سیستم عامل های دیجیتال. من فکر می کنم که چگونه فیلم کوتاه در حال تبدیل شدن به یک معامله بزرگ برای همه است." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن