SWFL مدیران هتل ها: تعطیلات مشغول خواهد بود اما از آن خواهد شد ساکت تر از حد معمول

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 12:40 PM EDT Jul 1, 2020چهارم جولای معمولا به ارمغان می آورد بازدید ک

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

چهارم جولای معمولا به ارمغان می آورد بازدید کنندگان به جنوب غربی فلوریدا در droves.

در این سال متفاوت خواهد بود در میان coronavirus بیماری همه گیر.

در حالی که برخی از هتل ها و استراحتگاه انتظار برای پر کردن به طور معمول دیگران نمی توانم پیش بینی جمعیت آنها می خواهم به طور معمول با توجه به کروناویروس مربوط به خطرات و محدودیت.

استقلال در روز سقوط در روز شنبه و تعطیلات روز جمعه مشاهده آن به طور طبیعی ایجاد یک تعطیلات طولانی آخر هفته برای بسیاری از کارگران آن را آسان تر برای آنها را به دور برای یک سفر سریع.

اما بیشتر مردم در حال انتظار برای ماندن در خانه و یا حداقل نزدیک به خانه و به دور از جمعیت در این سال برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض این ویروس مرگبار است.

با خیلی اقتصادی عدم قطعیت ناشی از ویروس, AAA نیست موضوع آن سفر معمول هوا برای چهارم جولای سفر این سال است.

اما شرکت داده Arrivalist پیش بینی آمریکایی ها را 36.8 میلیون سفرهای جاده ای در طول تعطیلات آخر هفته طولانی و بر اساس آن خود را شاخص می سازد که روز استقلال بزرگترین سفر جاده رویداد تا کنون این سال است.

"هیچ چیز وجود دارد که متصل آمریکایی ها از همه نژادها تمايلات و یا اعتقادات هم مانند بزرگ آمریکایی تابستان سفر جاده ای گفت:" کری Lawson, Arrivalist مدیر عامل و موسس در انتشار اخبار. "این که آیا آن یک صلیب کشور سفر یا گردش به دیدن آتش بازی مجموعه ای خاموش بالاترین محلی پل آن را یک سنت دیرینه درست مثل حدس زدن چگونه بسیاری از آمریکایی ها را با ضربه جاده ها است."

بیشتر از ما پوشش COVID-19 dampens بین المللی گردشگری فصل تابستان

در حالی که بسیاری هنوز هم جاده برای تعطیلات آخر هفته جاده ها سفر را 11 درصد از سال گذشته بر اساس AAA پیش بینی برای سال 2019.

که انتظار می رود به ترک هتل اتاق خالی نشسته در جنوب غربی فلوریدا به عنوان منطقه گردشگری صنعت همچنان به مبارزه برای بقای آن پس از گرفتن یک ضربه بزرگ از COVID-19 آورده است سفر به متوقف مجازی برای سه ماه شروع در ماه مارس است.

"ما معمولا 100% اشغال بیش چهارم جولای. این جشن ما خواهد بود بین 60-70% — آب و هوا وابسته گفت:" برایان کرامر مدیر کل هایت ریجنسی نارگیل نقطه توچال & آبگرم در بونیتا اسپرینگز. "ما همیشه یک گروه از درایو-بازار staycationers در طول تعطیلات آخر هفته و انتظار ما این آخر هفته به همان خواهد بود."

بیشتر: ذغال سنگ برای محدود کردن آخر هفته ساحل, ساعت, پارکینگ, شروع, چهارم جولای آخر هفته

در لی شهرستان: Sanibel نیاز به ماسک در حد پارکینگ ساحل

بسیاری از حوادث در جنوب غربی فلوریدا لغو شده و یا به تعویق افتاد, از جمله برخی از معمول نمایش آتش بازی و رژه بیش از نگرانی در مورد گسترش COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است.

پس از مقامات در میامی-Dade, Broward و مونرو شهرستانهای تصمیم گرفت تا خود را به سواحل عمومی برای آخر هفته طولانی با توجه به افزایش coronavirus موارد در ساحل رهبران محلی می ترسید ساکنان وجود دارد ممکن است گله به این ساحل در تعداد بیشتری برای لذت بردن از شن و ماسه گشت و گذار و خورشید طی روزهای آینده ایجاد ایمنی بیشتر در معرض خطر.

با توجه به این نگرانی ها چندین دولت های محلی از جمله ذغال سنگ شهرستان مارکو جزیره و ناپل رای به محدود کردن آخر هفته ساحل ساعت و پارکینگ شروع جمعه.

سواحل و پارک های ملی معمولا بالا تساوی برای چهارم جولای مسافران است.

چهارم جولای حوادث در ناپل فورت مایرز: چه اتفاقی می افتد, چه لغو

هنگامی که خبر رسید در مورد بسته شدن میامی سواحل اواخر هفته گذشته کرامر گفت که او انتظار می رود برای دیدن فوری سربازان ارتش در رزرو در هایت نارگیل نقطه برای آخر هفته آینده, اما این هرگز اتفاق افتاده است.

"تا به امروز ما هنوز هم تنها شده ما سرعت عادی از کسب و کار" او گفت:.

توسط نرمال کرامر گفت: او به معنی "طبیعی" است که در سمت چپ هتل عامل در کمتر از ایده آل اشغال وادار به نگه داشتن بیش از 100 نفر از کارکنان به طور موقت اخراج.

برخی از هتل ها در منطقه باید خود اعمال محدودیت بر ظرفیت به دلایل ایمنی است که طراحی شده برای محافظت از مهمانان خود — و همچنین کارکنان خود را.

صورتی پوسته توچال در فورت مایرز, ساحل, برای مثال, مجموعه ای است اشغال آن در حد 85 درصد است که باعث می شود آن را آسان تر به دنبال فدرال اجتماعی فاصله نظافت و بهداشت دستورالعمل های توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

این آخر هفته خوبی خواهد بود یکی برای رفت و آمد مکرر است که به فروش می رسد همه از آن در دسترس اتاق گفت: اصلی رابرت Boykin.

"ما رسیده و ظرفیت ما برای یک ماه در حال حاضر. بنابراین ما انتظار داریم به عنوان مشغول به عنوان ما اجازه می دهد خودمان را به بود," او گفت:.

هتل اسکلنت یک بوتیک هتل در مرکز شهر ناپل خواهد بود به طور کامل اشغال شده و عامل در 100% ظرفیت برای تعطیلات آخر هفته گفت: مریم Brandt مالک.

در بالا از آن خبر خوب نیمی از رزرو برای چهار شب و یا دیگر ساخت کسب و کار در تعطیلات حتی بهتر است.

با اتاق است که در حال گسترش از هم جدا آن را آسان تر برای نگه داشتن مهمان در یک فاصله امن تر, بنابراین وجود دارد هیچ محدودیت ظرفیت در محل در هتل Brandt گفت.

تعداد کمی از این هتل مهمانان این هفته خواهد بود ساکنان فلوریدا از سواحل شرق, او گفت:, اما وجود دارد بیشتر مسافران از حد معمول که از دیگر نقاط کشور از جمله غرب میانه و شمال شرقی متحده است.

وقتی پرسیده شد که چرا بیشتر بازدید کنندگان از آمدن تا شمال Brandt گفت: "از آنجا که کشتی ممکن است چیزی است که آنها نمی خواهند به انجام و یا مسافرت های بین المللی است یا نه."

در JW ماریوت در جزیره مارکو آماندا کاکس مدیر فروش و بازاریابی گفت: همه اموال موجود در اتاق به فروش می رسد قبل از اینکه رهبران دولت تصمیم به نزدیک سواحل در سواحل شرق فلوریدا "بنابراین ما نه واقعا دیده می شود تاثیر که اخبار اخیر."

او رفت و آمد مکرر نیز محدود ظرفیت آن در حال حاضر.

"ما در حال فروش کل رفت و آمد مکرر برای اطمینان اجتماعی فاصله" کاکس گفت.

آیا می دانید؟: ذغال سنگ گردشگری شهرستان اعداد نشان می دهد ترسناک است. چرا گردشگری مقامات با احتیاط خوش بینانه

و: فلوریدا رسمی اخراج رجیستری را نشان می دهد عمیق اثرات COVID-19 در SWFL

رفت و آمد مکرر در برنامه "بسیاری از اجتماعی فاصله پسند فرصت برای لذت بردن از طبیعت و مناطق اطراف آن, او گفت:, اما آن را هنوز هم ارائه آن مرسوم فعالیت های کودکان "آنها را متناسب با امروز اجتماعی فاصله محیط زیست یا بهداشت محلی توصیه."

"مارکو جزیره است لغو آن نمایش آتش بازی سالانه دلایل مشابه بنابراین ما در حال عبور از انگشتان ما که مادر طبیعت به ما می دهد شگفت انگیز غروب آن شب برای ما نسخه خود را از آتش در آسمان" کاکس گفت.

چون JW Marriott نشسته در 10.1 هکتار ساحل خصوصی در این شهر تصمیم به محدود کردن دسترسی به ساحل نمی تاثیر مهمانان خود.

"ما همچنان با همان عمل ما تا به حال از مارس قبل از تنظیم همه چتر و صندلی ما ساحل خصوصی برای اطمینان از مهمانان ما لذت بردن از ساحل در حالی که رعایت مناسب اجتماعی فاصله" کاکس گفت.

جنی Gezella رئیس ناپل شاهزاده گفت: او شده است "خوشبختانه شگفت زده" توسط تقاضا برای آن دو قایق در ناپل که هر دو ارائه کشتی های روزانه.

هنوز هم آن را کسب و کار به عنوان معمول است.

تور قایق اپراتور تنها می تواند در نیمی از ظرفیت خود را تحت دولت فعلی فاز 2 بازگشایی قوانین, اما آن را نگه داشتن ظرفیت خود را در "کمتر از 50 درصد" به اندازه کافی برای ایجاد فاصله مردم را به احساس راحتی Gezella گفت: از طریق ایمیل.

"ما در حال گشت زنی در هر دو قایق پنج شب در هفته محدود در طول روز کشتی," او گفت:. "آن پایین بیشتر به دلیل محدودیت های اعمال شده از 50 درصد ظرفیت در مقابل تقاضا و ما مایل به اطمینان از یک محیط امن برای مهمانان و کارکنان ما است."

محلی محدودیت در دسترسی به این آخر هفته در واقع می تواند را در بیشتر, کسب و کار, Gezella اشاره کرد.

"به طور معمول ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته مردم فکر می کنم از سواحل و BBQs اما اگر سواحل بسته در بعد از ظهر ممکن است باز کردن هر دو محلی و بازدید کنندگان چشم به انجام کاری دیگری برای دریافت بر روی آب," او گفت:.

در پوسته کارخانه در شمالی فورت مایرز صاحب پاملا Cronin انتظار شلوغ آخر هفته پیش رو است.

او پیش بینی دیدن مشتریان بیشتر نشات گرفته از دیگر بخش های دولت در این تعطیلات آخر هفته — و برای بقیه تابستان به عنوان بسیاری از نگاه ها به سفر اما هنوز اقامت نزدیک به خانه.

یاد جاذبه های خوش در راه است که باعث می شود اجتماعی فاصله نه چندان دشوار است. وجود فضای پارک طبیعت و از 50000 فوت مربع فروشگاه که در آن جدا کردن بازدید کنندگان است "مشکلی نیست" Cronin گفت: در یک پیام به صورت متن.

نیز وجود دارد یک گلف مینیاتوری با "بسیار معقول" نرخ از 3 دلار برای هر نفر در ساخت آن از جاذبه های بزرگ برای خانواده ها در بودجه به خصوص در این دوران سخت اقتصادی که بسیاری از مردم هنوز هم بیکار با توجه به همه گیر.

همانطور که برای چرخ فلک و zipline آنها نگه داشته و بسیار تمیز با اجتماعی فاصله در محل Cronin اطمینان.

"من فکر می کنم همه ما محلی از جاذبه های صاحبان بسیار دلسوز و نگران خود را به کارکنان و مهمانان," او گفت:. "ما در یک افسانه در جامعه است."

به عنوان او به نظر می رسد پیش او می ماند, خوش بینانه, با وجود این واقعیت است که مردم کمتر انتظار می رود به سفر را در این تابستان.

AAA پیش بینی آمریکایی ها را در مجموع 700 میلیون سفر از جولای تا سپتامبر از طریق تمام حالت های حمل و نقل از جمله هواپیما. این عدد نزدیک به 15 درصد که نسبت به همین ماه در سال قبل — و اگر آن حلقه درست آن خواهد بود که این کاهش برای اولین بار در تابستان سفر دیده می شود از سال 2009.

"AAA رزرو روند نشان می دهد آمریکایی ها هنوز در حال ساخت برنامه سفر هر چند با احتیاط بیشتر و خار از لحظه ای که اغلب به دنبال طولانی academist:: دانشجویان آخر هفته به جای تمدید تعطیلات" گفت: Mark Jenkins سخنگوی AAA – Auto Club گروه در بیانیه ای اعلام کرد "زمانی که آنها انجام سرمایه گذاری بیشترین سهم از مسافران را بسته تا ماشین برای 683 میلیون سفرهای جاده ای."

اگر نیست آن را برای گسترش COVID-19 AAA بینی تعداد سفر برای آمریکایی ها در این تابستان بود و انتظار می رود به آمار نزدیک به 860 میلیون برای یک 3.6% افزایش بیش از سال گذشته است.

بر اساس تعداد کسانی که این بیماری همه گیر از بین برود نزدیک به 150 میلیون سفر در تابستان امسال است.

در ضمن یک مطالعه اخیر توسط صبح مشورت به سفارش آمریکا هتل و محل سکونت ارتباط یافت که کمتر از 45 درصد از آمریکایی ها در حال برنامه ریزی یک شبه تعطیلات و یا اوقات فراغت سفر در این سال با بهره بالا در راه سفر, رویدادهای خانواده و تعطیلات آخر هفته در طول ماه های تابستان است.

Encouragingly, 68 درصد از این مسافران می گویند که آنها به احتمال زیاد به ماندن در یک هتل در سال 2020 است.

در میان آمریکایی ها برنامه ریزی برای سفر در سال 2020 59 درصد انتظار برای گرفتن اولین شب سفر تا پایان تابستان. تابستانی سفرهای جاده ای را در مرکز صحنه با 72 درصد برنامه ریزی یک شبه تعطیلات از طریق ماشین بیش از پنج ماه است. از این 75 درصد انتظار برای درایو دو ساعت یا بیشتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب