ماندن در ارتباط با طبیعت در میان همه گیر

توسط آجی سوری حالا که بزرگ تنظیم مجدد " در جایی است که جهانی که ما همیشه در زمان داده شده است شروع به لغزش به

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

توسط آجی سوری

حالا که بزرگ تنظیم مجدد " در جایی است که جهانی که ما همیشه در زمان داده شده است شروع به لغزش به دور از ما درک. اما نه فقط از دست دادن قلب. شاید این بهترین چیزی که برای ما اتفاق افتاده در یک زمان طولانی. تردستی با آن طبیعت به عقب زده ما را ترک کرده است در هیبت. دو-ماه-پیر ویدئوها از دلفین ها از بازگشت در کانال ونیز و یا یک خانواده غازها قدم زدن با گی, رها در آسفالته از فرودگاه تل آویو را تبدیل به لوازم. تغییرات اتفاق می افتد در اطراف و در سرعت نفس گیر در هر کدام بخشی از جهان ما ممکن است.

جرعه جرعه اولین فنجان چای در صبح, من می توانم شنیدن آهنگ پرنده از من به یاد داشته باشید از بالکن تخت من در دهلی نو. آسمان تبدیل شده قطعا میشن این پروانه ها در پارک ها شروع کرده اند به اهتزاز در اطراف اعداد بزرگتر. من گزارش های مشابهی از بمبئی و کلکته چنای Jaisalmer و بسیاری از جاهای دیگر. نقطه اوج البته می توان پس از بازگشت از قورباغه ها و گنجشک. این دو مسلما قوی ترین شاخص های یک محیط سالم در شهرها و در میان برای اولین بار به ترک هند مترو به عنوان اسباب بازی برقی, سوخت-guzzling خودرو و دیگر موجودی تسلی شروع به ایجاد بزرگتر کربن در جنگل های بتن می باشد.

تجربه خود من به عنوان یک عکاس طبیعت و حیات وحش فیلمساز به من کمک کرد و رعایت برخی از تغییرات حتی قبل از ورود coronavirus. تنها بسیاری از ما متوجه نیست و یا توجه به تغییرات مثبت. در حالی که برخی از این آورده شده است قاطع مداخله دیگران اتفاق افتاده توسط عمدی عدم مداخله در بخشی از ما. ترفند این است که به می دانم که فشار بدون از دست دادن مقدس اتصال.

Tucked دور در یک گوشه ای از Uttarakhand و تحت الشعاع قرار توسط 'برادر بزرگ' کوربت پارک ملی است که تقریبا فراموش شده Rajaji رزرو ببر. اکثر مردم بازگشت از لبه این دلربا محل پس از انجام تشریفاتی Ganga aarti در هریدور را Har Ki-Paudi. تا حدود دو دهه پیش Rajaji پارک بود در یک, پس به صحبت می کنند. با هیچ عملی ببر جمعیت به سمت چپ پارک بود و در رأفت از هزاران 'ون gujjars' که موقت سرزمین و تعداد زیادی از گاو بازی ویران کردن با پارک ملی اکو سیستم.

Nature
تردستی با آن طبیعت به عقب زده ما را ترک کرده است در هیبت. Pixabay

در یک نقطه به نظر می رسید مانند inevitible پرده برای پارک وسیع sal, جنگل, مراتع دره ها و هر آنچه که حیات وحش آن باقی مانده است. و سپس تغییر بزرگ اتفاق افتاده است. تقریبا یک شبه چند معنی به خوبی افراد — عمدتا جنگل مقامات و کارمندان در دولت — با هم و هموار راه را برای نقل مکان از 'ون gujjar' خانواده و گاو خود را در خارج از پارک ملی. امروز با تمام squatters رفته Rajaji ببر رزرو غرفه به نام آن واقعی آن بیش از 20 ببر بسیار سالم شکل است که گریه به دور از آن دلتنگ گذشته نه بیش از حد طولانی پیش. دیگر آن را برای نفس نفس نفس زدن در ICU. اجازه بدهید یک مثال دیگر.

در لبه بیابان در نزدیکی هند و پاکستان, مرز, منحصر به فرد جنگ در حال مبارزه است که تا حد زیادی فرار کرد توجه رسانه ها. این یک مشکل است که شامل کارشناسان از ابوظبی دهرادون مبتنی بر حیات وحش موسسه هند (WII) راجستان وزارت جنگل و اتحادیه محیط زیست وزارت — همه به خاطر بیشتری هندی Bustard. با سختی 150 پرندگان در سمت چپ وحشی آنها در لبه پرتگاه.

با یک بال span بیش از هفت فوت بزرگ هندی Bustard (این هم پرنده ایالت راجستان) است که در میان سنگین ترین پرواز پرندگان بر روی زمین است. طنز این است که در اوایل دهه 70 کمتر از سلیم علی مشهور ornitholigist تن به تن برای انتصاب bustard به عنوان پرنده ملی هند است. اما برخی از 'babus' در دهلی نو رخ داد پایین تجدید نظر — یکی از دلایلی که پرنده نام قافیه با کلمه ba****د.

البته بهتر حس غالب. در سال گذشته پروژه Bustard راه اندازی شد و شکار آغاز شد و در بیابان Jaisalmer برای پیدا کردن bustard تخم مرغ است که می تواند artifically انکوباتور. برای این کار یک hatchery در حال حاضر راه اندازی شده است در Jaisalmer. رئیس حیات وحش سرپرست راجستان, Arindam تومار بود به من گفت که این "آخرین فرصت" برای بزرگ هند Bustard. بسیاری از این تلاش در هر دو فردی و سازمانی سطوح برای بازیابی از دست داد و زمین را برای طبیعت و حیات وحش را می توان در اطراف ما.

در زمان تعیین مداخله مورد نیاز است برای به دست آوردن نتایج مورد نظر. اما بیشتر از نه تنها به عقب بایستد و اجازه فرآیندهای طبیعی تعمیرات لازم. ماوریک فیلسوف یونانی دیوگنس گفت: این به اسکندر کبیر که دومی با نزدیک شدن او در غار و پرسید اگر او نیاز به هر چیزی: "فقط ماندن از آفتاب من."

Nature
این ویروس علاوه بر یادآوری ما را از ما شکننده نگه داشتن در زندگی به ارمغان آورده است به ما نزدیک تر به طبیعت است. Pixabay

شاید این چیزی است که مورد نیاز است از ما به اقامت در خارج از طبیعت نور است. ناخواسته این دقیقا چیزی است که ما انجام شده است در طول سه ماه گذشته است. نتایج ما "انجام نشده" همچنان به تعجب ما هر روز است. کریستال روشن رنگین کمان که مردم از گورگان به حیدرآباد مشاهده چند روز پیش و به هزاران همراه با عکس که در آنها نوشته شده بر روی رسانه های اجتماعی برای ابراز حیرت خود را نشان می دهد معجزات طبیعت می تواند بوسیله اسباب گردنده از. اگر ما آن بود.

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در LinkedIn

من مطمئن هستم که مردم در بسیاری از شهرها و روستاها و شهرها تجربه شده است این لحظات جادویی. چه کسی می توانست تا کنون تصور مشاهده برف دربسته در محیط قله هیمالیا از Jalandhar و سهرنپور? این mircales اتفاق می افتند در یک تقریبا به صورت روزانه. بسیاری از مردم می گویند این ویروس علاوه بر یادآوری ما را از ما شکننده نگه داشتن در زندگی به ارمغان آورده است به ما نزدیک تر به طبیعت است. اما من می خواهم به این باور ارتباط ما با طبیعت بود و همیشه دست نخورده است. تنها ما در مورد آن را فراموش کرده.

همچنین بخوانید: Janhvi کاپور در فیلم جدید 'Gunjan Saxena" تنظیم برای یک OTT انتشار

این درست است که ما شروع به از خواب بیدار در حال حاضر به شگفتی است که می تواند دوباره ایجاد شده است. به یاد داشته باشید رابرت Stroud, the Birdman of Alcatraz? در حالی که هنوز یک زندانی حبس ابد محکوم در notorius آلکاتراز زندان, Stroud, شد, معروف, پرنده, دکتر, آموزش و پرورش خود را با شروع از اولین زخمی گنجشک که پرواز را در داخل سلول خود خواستار کمک کند. به عنوان من در حال انتظار برای قورباغه ها و گنجشک به بازگشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن