آیا رویال پس در کلش رویال ارزش زیادی دارد؟

برای کسانی که به دنبال انجام یک بازی استراتژی زمان واقعی در حال حرکت هستند که دارای نبردهای تاکتیکی سریع است،

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

برای کسانی که به دنبال انجام یک بازی استراتژی زمان واقعی در حال حرکت هستند که دارای نبردهای تاکتیکی سریع است، کلش رویال یک انتخاب عالی است. بر اساس جهان کلش ساخته شده توسط توسعه دهنده سوپرسل، هدف جمع آوری کارت هایی است که به عنوان واحد برای سیستم مبارزه بازی عمل می کنند و سپس یک دسته هشت کارتی از واحدها و جادوها را با هدف نابود کردن برج ها و قلعه های حریف ایجاد کنید.

این بازی به خوبی به بازیکنانی که به طور منظم با کارت بازی می کنند از طریق سیستم پاداش و رویال پس ارائه می کند. همان کار می کند.  پاس‌های نبرد را می‌توانید در بازی‌های Battle Royal مانند پابجی موبایل و کال آف دیوتی پیدا کنید. هرچه بیشتر بازی کنید و عملکرد بهتری داشته باشید، سریعتر از طریق پاس پیشرفت خواهید کرد و موارد بیشتری را باز خواهید کرد.

با این حال، مگر اینکه نردبان پریمیوم رویال پس را خریداری کرده باشید، فقط می‌توانید برای شرکت‌کنندگان رایگان بازی جوایز ردیفی دریافت کنید. آیا دوره ممتاز رویال پاس ارزش آن را دارد؟

درست مانند همه بازی‌های دارای این نوع پاس نبرد، به مسافت پیموده شده شما بستگی دارد. جوایز ارائه شده برای سطح حق بیمه عبارتند از:

آزادسازی خودکار صندوق عقب، به شما این امکان را می‌دهد تا صندوق‌هایی را که باید باز شوند در صف قرار دهید.

حملات رعد و برق که به شما امکان می دهد کارت های ناخواسته را با کارت های نادر دیگری تعویض کنید.

قفل ردیف برتر جوایز را باز کنید و به شما امکان دسترسی به سینه‌های بزرگتر و پرتکرار را می‌دهد.

یک بانک پاداش که پس از تکمیل تمام سطوح باتل پس؛ طلا را برای پیروزی در اختیار شما قرار می دهد.

ورود رایگان به چالش‌های ویژه که معمولاً قیمت سنگ‌های قیمتی دارند.

محصولات آرایشی انحصاری، از جمله پوست و شکلک.

برای کسانی که به دنبال جدی شدن با عرشه‌سازی و رکورد کلش رویال خود هستند، رویال پس سرمایه‌گذاری خوبی برای هزینه 500 جم از هر منطقه است. در ایالات متحده، 4,99 دلار است که آن را به یک سرمایه گذاری عاقلانه برای گیمرهای معمولی تبدیل می کند.

 

توصیه می کنیم که فصل اول خود را در بازی فقط با استفاده از سطح رایگان دنبال کنید و اگر همچنان به بازی بازگردید، رویال پس می تواند ارزش پول شما را داشته باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن