بررسی دسته بندی عضویت در رویال پس بازی کلش رویال

بازی کلش رویال روند بسیار جذاب و دوست داشتنی ای را برای گیمر ها دارد! سلاح های متفاوت پناه گرفتن در خانه و مکا

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

بازی کلش رویال روند بسیار جذاب و دوست داشتنی ای را برای گیمر ها دارد! سلاح های متفاوت پناه گرفتن در خانه و مکان های مختلف از موثر ترین ویژگی های این بازی است. بازیکن در این بازی باید تمام روند ها را طی کند تا به بتواند به عنوان تنها فرد زنده بازی در نظر گرفته شود و در این صورت است که پیروز خواهد شد.

رویال پس Royale Pass چیست؟

با فعال سازی حالت رویال پس Rolaye Pass شما در بازی کلش رویال به ماموریت ها و چالش هایی دعوت می شوید که با پیروزی در آن ها می توانید به جوایز بسیار مناسبی دسترسی پیدا کنید.

این رویداد در واقع یک رویداد فصلی است و بازیکنان در فصل های مختلفی از بازی می توانند در این رقابت ها شرکت کنند. اما نحوه عضویت در این رقابت ها نیز به نوبه خود بسیار متفاوت است که بهتر است در این خصوص صحبت کنیم.

نحوه فعال سازی رویال پس Royale Pass به چه صورت است؟

در حالت کلی 2 روش عضویت برای فعال سازی رویال پس برای بازی کلش رویال وجود دارد:

  1. عضویت به صورت رایگان که جوایز رایگان نیز در اختیارتان قرار می گیرد.

  2. عضویت الایت که جوایز و اسکین های خاصی در اختیارتان قرار می گیرد.

همان طور که اشاره نمودیم رویال پس در واقع رقابت هایی است که بازیکنان با شرکت در آن ها می توانند به جوایزی دسترسی پیدا کنید. این رقابت 70 لول دارد که بخش رایگان آن در 5 قسمت آن قرار می گیرد.

در واقع بازیکنانی که در دو حالت رقابت های Royale Pass شرکت می کنند هر دو به میزان مساوی چالش ها و رقابت ها را دریافت می کنند اما بازیکن هایی که رقابت های چالشی را انتخاب می کنند باید حتما Elite Pass در اختیار داشته باشند تا بتوانند آن ها را کامل کنند.

برای آن که بتوانید رویال پس را تهیه کنید باید از سایت های واسطه ای که این امکان را برای شما فراهم می کنند، استفاده کنید.

 

با مراجعه به سایت های موجود می توانید رویال پس را تهیه و خریداری کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید از مشاوران فروش این سایت ها، اطلاعات کامل تری را دریافت کنید.

آخرین مطالب