بیکر: دولت آغاز خواهد شد به دوباره باز کردن در ما برنامه خود را در برخی خودسرانه مجموعه تاریخ در جای دیگر

در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی امروز در یک جدید 94-تخت کیپ Cod زمینه بیمارستان دولتی بیکر گفت که او و دی

توسط ABDOOSNEWS در 27 فروردین 1399

در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی امروز در یک جدید 94-تخت کیپ Cod زمینه بیمارستان دولتی بیکر گفت که او و دیگر ماساچوست رهبران تصمیم خواهد گرفت که ماساچوست آماده است تا به سهولت فعلی Covid-19 محدودیت بر بهداشت عمومی نگرانی های, به جای داشتن آن تحمیل شده از بالا.

بیکر گفت: مقامات را آغاز کرده اند که با توجه به چگونه به دوباره باز دولت, اما هشدار داد: "ما یک مقدار زیادی از کار را به انجام قبل از اینکه ما می خواهیم با قرار دادن یک برنامه در حال حرکت" به ویژه در حال حاضر با آنچه که به نظر می رسد به اوج ماساچوست Covid-19 موج نزدیک است. به انجام در غیر این صورت برای شروع اجازه بیشتر مردم به بازگشت به کار و دریافت کردن و در مورد قبل از این دولت است که واقعا آماده "را تنها بدتر" و "اسراف در بسیاری از موارد بسیاری از پیشرفت های ساخته ایم, به, تاریخ," او گفت:.

یک بخش کلیدی از گرفتن پیش از همه گیر خواهد شد تماس با ردیابی که در آن به تازگی تشخیص داده شده Covid-19 بيمار خواسته می شود برای نام و شماره تلفن از مردم آنها شده است در تماس با تازگی به طوری که آنها می تواند به نوبه خود تماس گرفت و گفت به خود قرنطینه و چه علائم به دنبال. دولت و همکاران در سلامت در حال حاضر در حال راه اندازی چه بیکر گفت: خواهد بود که بیشترین تماس با ما-سیستم ردیابی در کشور - با همکاران در سلامت استخدام 1000 ردیاب.

فعلی ایالت ماساچوست اضطراری منقضی می شود ممکن است 4. بیکر نمی گویند که آیا او خواهد گسترش آن است.

بیکر گفت که او به آسانی به توافق شرکت با شش دیگر ایالات شمال شرقی در Covid-19 بازیابی برنامه ریزی که همه او گفت در حال کلید اقتصادی با شرکای ماساچوست است. او گفت: آن را حیاتی برای هماهنگ کردن پاسخ با کشورهای که در آن تصمیم گیری های خود می تواند ما تاثیر می گذارد و بالعکس و از آنجا که هر دولتی به نظر می رسد در دولت های مختلف از این بیماری همه گیر آن را به ویژه مهم است برای اطمینان حاصل شود که یک دولت را انجام نمی چیزی است که ممکن است صدمه دیده مردم در دولت دیگر.

در پایان وی افزود: "ما همیشه قرار دادن نیازهای مردم ماساچوست برای اولین بار."

او افزود که در علاوه بر این به 400 هواکش عرضه شده توسط دولت فدرال - از بیش از 1000 درخواست شده و در اصل وعده - دولت موفق شده است برای به دست آوردن اضافی هواکش از طریق منابع خصوصی که او نه جزئیات. او گفت: دولت در ادامه به دنبال بیشتر هواکش و افزود: "ما تا به حال یک کار بسیار خوب رابطه با FEMA در این مسائل است."

در پاسخ به یک خبرنگار سوال بیکر توضیح داد که چرا او نمی پوشیدن ماسک در کنفرانس های مطبوعاتی خود را - که در آن او از هم جدا شده حداقل شش فوت از هم دیگر مقامات و مطبوعات: او می خواهد برای اطمینان از ساکنان می تواند به وضوح درک آنچه که او گفت. او گفت که زمانی که او را به راه رفتن در اطراف زادگاه خود از سوامسکات او پوشیدن ماسک.

اما بیکر در ادامه عمل خود را تکرار نمی سوالات خبرنگاران ساختن آن دشوار گاهی اوقات برای مردم به تماشای کنفرانس های مطبوعاتی خود را به درک آنچه که او صحبت کردن در مورد. برای مثال او کمی در مورد اعمال برخی از پرسش های مربوط به "چرخ دنده" - او گفت که او نمی خواهد اظهار نظر در مورد چه نوع از چرخ دنده ها و یا چقدر دنده تا زمانی که آن را نشان می دهد تا در دولت اما مردم تنها در کنفرانس مطبوعاتی می دانید فقط آنچه سوال شد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن