محبوب ترین کارت ویزیت های لایه باز را بشناسید

داشتن یک کارت ویزیت همیشه یکی از دغدغه های افراد مشهور و شرکت های خاص می باشد و هر چقدر حرفه ای تر طراحی شود م

توسط ABDOOSNEWS در 31 مرداد 1400

داشتن یک کارت ویزیت همیشه یکی از دغدغه های افراد مشهور و شرکت های خاص می باشد و هر چقدر حرفه ای تر طراحی شود مخاطبان بسیاری را به خود جلب و همراه می کند. این کار توسط افراد متخصص با زیباترین طرح برای تخصص شما طراحی می گردد. طراحی کارت ویزیت آنلاین ابزار مناسبی است که سایت جی اف ایکس در اختیار شما قرار می دهد و هر چقدر حرفه ای تر باشد تاثیر بسزایی روی مخاطب می گذارد.

شروع طراحی کارت ویزیت

برای بازاریابی و تبلیغات، کارت ویزیت های طراحی شد که به راحتی در جیب هر لباسی، کیف پول، کشوی میز و ... جا بگیرد. بهتر است برای کار و حرفه ی خود یک کارت ویزیت شیک و حرفه ای داشته باشید تا مخاطب را جذب کنید.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

  1. فضای خالی در کارت ویزیت

همیشه بیشترین فضای کارت را خالی نگه دارید تا خواندن اطلاعات راحت تر باشد و همیشه خلاصه ترین و کامل ترین جملات را در مورد کسب و کار خود بر روی کارت ویزیت بنویسید تا در حجم کم اطلاعات دقیقی به مخاطب بدهد.

  1. طراحی ساده در کارت ویزیت

برای یک کارت ویزیت استاندارد بهتر است که از یک فونت معقول و خوانا و تاثیرگذار استفاده کنید. تا مخاطب از آن بهره مند شود و آن را نگه دارد.

  1. جنس کارت ویزیت

جنس های گوناگونی در بازار وجود دارد از جمله مقوا، چوب، فلز، پلاستیک و ... شما می توانید با انتخاب یکی از این ها کارت ویزیت متفاوتی که به یاد ماندنی باشد را طراحی نمایید.

  1. شماره تماس در کارت ویزیت

شماره تماس و آدرس شرکت یا سازمان خود را در کارت ویزیت ذکر نمایید و از نشان گذاری مناسب استفاده کنید.

  1. اسم و شغل صاحب کارت ویزیت

حتما نام و نام خانوادگی خود و حتی شغل و وظیفه خود را در کارت معرفی کنید.

  1. وب سایت و پست الکتریکی در کارت ویزیت

در کار خود همیشه داشتن یک پست الکتریکی تاثیر فراوانی دارد و درج نشانی وب سایت در کارت ویزیت و در جای مناسب برای تبلیغات مناسب است.

  1. رنگ و طرح مناسب در کارت ویزیت

انتخاب رنگ مناسب برای کارت ویزیت مانند براق و مات، تک رنگ یا چند رنگ و... می تواند در طراحی آن نقش بسزایی داشته باشد و حتی طرح های مختلف و خلاقانه تاثیر اولیه ماندگاری در ذهن مخاطب می گذارد.

حرف آخر

کارت ویزیت کتاب نیست پس بهتر است که همه چیز درباره ی کسب و کارتان را فقط در حد جمله ای کوتاه و ماندگار در کارت ویزیت ثبت نمایید تا مخاطب از آن استفاده نمایید . سایت جی اف ایکس در این زمینه مشاور شما عزیزان است.

منبع: https://bazarnews.ir/fa/news/95471/هر-آنچه-که-باید-در-خصوص-کارت-ویزیت-لایه-باز-بدانید-معرفی-محبوب‌ترین-کارت-ویزیت‌ها

 

 

آخرین مطالب