پاکستان متوقف ساخت معبد هندو در اسلام آباد

توسط AlishaLخوردند ژوئن, اخبار, منتشر شده است که اسلام آباد بود همه را برای ساخت اولین معبد هندو به ترویج هماه

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

توسط Alisha

Lخوردند ژوئن, اخبار, منتشر شده است که اسلام آباد بود همه را برای ساخت اولین معبد هندو به ترویج هماهنگی ادیان در پاکستان. دولت پاکستان بود به تحمل همه هزینه های ساخت و ساز در معبد. این خبر به طور گسترده ای مورد استقبال هندوها در پاکستان و همچنین در سراسر جهان. این مسائل به نظر می رسد که تغییر بیش از یک دوره از زمان.

ما را دنبال کنید در Facebook به دریافت بیشتر این قبیل اخبار به روز رسانی از ما!!

اداره توسعه پایتخت پاکستان متوقف ساخت دیوار مرزی در طرح اختصاص داده شده برای این معبد با استناد به دلایل قانونی این تصمیم می آید را به عنوان رهبران مذهبی و مردم پاکستان در مخالفت با آن تصمیم دولت.

رهبران اتحاد-e-Tanzeem Madaris پاکستان (ITMP) در یک کنفرانس مطبوعاتی در مخالفت با ساخت این معبد و پرسید که چگونه می تواند با دولت پاکستان که ادعا می شود پس از مدینه دولت انجام ساخت و ساز خود را.

Pakistan halts construction of hindu temple
پاکستان در امور دینی وزارت روشن این بیان کرد که بدن تنها کمک می کند تا برای نوسازی اماکن عبادت متعلق به اقلیت های مذهبی و نه ایجاد امکانات جدید. Pixabay

پرداختن به کنفرانس مطبوعاتی در اسلام آباد ITMP رهبران مفتی Salah-ur-Rehman, دکتر مولانا محمد عادل مفتی Nazir Jan نعیمی مولانا تلها Rehmani مولانا Abdul Waheed مولانا یوسف Qasuri و دیگر پژوهشگران این موسسه گفت که ساخت یک mandir در اسلام آباد است که در برابر روح اسلام و همچنین توهین به 'دولت از مدینه'.

این ITMP مرکزی بدن از مدرسه تخته از پنج مدرسه از فقه اسلامی در پاکستان است.

همچنین بخوانید: دالایی لاما تبدیل 85, تبتی وقف سال 2020 به او

همانطور که این اتفاق می افتد نخست وزیر پاکستان عمران خان است که به طور مستقیم با امور دینی وزارت به جلو خلاصه ای در خصوص تخصیص کمک هزینه برای محل عبادت به شورای اسلامی ایدئولوژی برای نظر خود را در مورد این موضوع. در سمت تلنگر, پاکستان در امور دینی وزارت روشن این بیان کرد که بدن تنها کمک می کند تا برای نوسازی اماکن عبادت متعلق به اقلیت های مذهبی و نه ایجاد امکانات جدید.

این u-نوبه خود می آید که هیچ شوک به اقلیت دولت با دستکاری سرنوشت معبد پس از سال 2017 همیشه با استناد به دلایل اداری.

علاوه بر این ویدئوها شده اند گردش در رسانه های اجتماعی نشان جوان پاکستانی سرنگونی مخرب در حال حاضر ساخت معبد دیوار مرزی. جوانان دیده می شود مطیع اسلامی تبلیغ و گسترش نفرت در سخنرانی در کارش.

در این نور از حوادث ایمنی اقلیت به سوال می آید و همچنین اگر پاکستان در حال انجام است به اندازه کافی برای آنها را.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن