خدمت امید: چله را لمس ویژه در فورت مایرز متخصص در مواد غذایی شانس دوم

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 17, 2020میشل پاپ فقط در خدمت نزدیک به 1,000

توسط ABDOOSNEWS در 28 خرداد 1399

میشل پاپ فقط در خدمت نزدیک به 1,000 وعده های غذایی. او تی شرت سیاه و سفید است رنگی با آرد و ماکارونی آب. او می افتد به یک صندلی در مقابله سپس لبخند هر چند نه به عنوان یک چیز در جهان اشتباه است.

"آنچه در روز" او می گوید: بشاش.

امروز سه شنبه در چله ویژه لمسی کافه در فورت مایرز. این تاثیر دانبار روز زمانی که صدها نفر از جامعه بسیاری از کار با توجه به همه گیر جریان با کوپن غذای رایگان. پاپ آماده کرده ماکارونی با مرغ و سبزیجات سرخ کرده. او دست جعبه توسط bagful به ندرت آزار به نگاه کوپن.

"شما می خواهید یکی دیگر?" او می گوید: به یک مرد تحویل چیدن مواد غذایی برای خود و همسر. "همه ما نیاز به در حال حاضر."

پاپ می داند که نیاز هست.

بیشتر: میلدرد هنوز هم طنین انداز با فورت مایرز جامعه 12 سال پس از بسته شدن

از JLB: ما به این فضا به SWFL سیاه صاحبان رستوران

برخی از 15 سال پیش او یک جنایت کار محکوم مبارزه با اعتیاد است. او نیاز به یک شغل و یک محل زندگی می کنند. نه بیا آسان برای کسانی که با یک رکورد است. پاپ او شانس دوم در زندگی با کیفیت در مرکز فورت مایرز جایی که او ساخته شده 10 دلار در ساعت در حال اجرا در محل طعم کافه.

کار وصل پاپ به ریشه های خود را. آن پرسیده مادام العمر شور و شوق.

"من از یک خانواده که در آن همه ما به طبخ," او می گوید. "مادر من پخته پدر من پخته من عمو ادوین یک آشپز تمام زندگی من در Sanibel. من یاد گرفتم که چگونه به طبخ از ابتدا. آن را هنوز هم تنها راه من می دانم."

طعم کافه gig led پاپ به باز چله را در ژانویه 2015. در 2018, چله را در زمان بیش از سابق صندوق'Boys فروشگاه ساندویچ واحد صنعتی در مرکزی فورت مایرز. فضا اجازه می دهد تا پاپ به ارائه ناهار برای سه نفر از منشور مدارس و هنگامی که آنها در جلسه, در حالی که همچنین ارائه یک محدود منو از فوق العاده روزانه به مشتریان ساخته شده تا بیشتر مردم و کارگران در نزدیکی پارک های صنعتی. پاپ نیز ارائه می دهد غذا-خدمات آمادگی برای کسانی که فاقد زمان و یا تلاش برای از دست دادن وزن است.

"این روزها" پاپ می گوید, خنده و لبخند حتی بزرگتر "من شما را به انجام هر آنچه شما نیاز دارید به من."

بیشتر: چله را به ارمغان می آورد, در خانه, مواد غذایی به سابق صندوق'Boys فضا در فورت مایرز

ما نشستیم با پاپ به بحث در مورد چالش ها و فرصت های او دیده می شود در حال رشد کردن و داشتن یک کسب و کار در طول تاریخ سیاه و سفید محله دانبار.

در اینجا چیزی است که او تا به حال به می گویند:

برای غلبه بر یک جنایت برای پیدا کردن کار ...

آقای (Abdul'Haq) Muhammed (QLC بنیانگذار) او واقعا معتقد بود در من. من احتمالا باید قادر به کار, اگر من صادق بودن. من تا به حال شده است به زندان است. او در واقع به من داد من شانس دوم. من در آنجا به عنوان یک داوطلب است. من ساعت مشغول به کار واقعا سخت است ... و او گفت: "من می خواهم به شما ارائه می دهد مواد غذایی-مدیر موقعیت." و من فقط به او نگاه کرد و گفت: "آقای محمد من همیشه حق انتخاب در زندگی و مسائل و من فقط نمی دانم اگر من قصد دارم به یک واقعا مناسب است." و او گفت: "خواهر من در حال حاضر می دانم که شما می توانید انجام این کار. من چیزی در شما." او بزرگترین فن. واقعا او است.

بیشتر: بزرگترین فورت مایرز هنوز اعتراض راهپیمایی در مرکز شهر به ادیسون به خانه فراتر از

بدون آقای محمد من نمی دانم که در آن من می شود. من سعی کردم به یک کار در Steak 'n Shake — Steak 'n Shake! — کار من بود overqualified و آنها نمی خواهد به استخدام من چون من تا به حال یک پس زمینه حتی اگر من می خواهم پاک برای سال حتی اگر من تا به حال کار. این یک چیز دشوار برای غلبه بر برای بسیاری از مردم است.

در قابل توجه در خود ...

در طعم, من همه چیز را. در طول زمان, شما می دانید, من فقط یک مقدار زیادی از روح جستجو و من فقط احساس کردم که من مشغول به کار واقعا سخت است برای کسی دیگری و آن را مانند من می تواند انجام دهد همان چیزی که برای خودم. من فکر می کنم که بسیاری از آنچه QLC هل شما نسبت به رشد به شکوفه برای خودتان انجام دهید.

در دادن ...

من سعی می کنم به کار با افرادی است که تا به حال جنایت پس زمینه. هر کس که کار می کرد برای من تا به حال برخی از نوع از پس زمینه و آن را نه همیشه کار می کرد اما من دوختن دانه back شما می دانید و من فکر می کنم که بسیار مهم است که شما دوختن هر چه بوده است دوخته شده به شما. کسی به من یک فرصت است. و من احساس می کنم بسیار مهم است به شانس برای دیگران.

حتی در حال حاضر آن را تنها به لطف خدا است که من انجام داده ام چیزهایی که من انجام داده ام. زمانی که من برای اولین بار آمد به این نقطه و نگاه به این نقطه اولین چیزی که خانم به من گفت که آنها نمی اجاره به کسی که با جنایت خود را ضبط. من سمت چپ و در مورد آن فکر, دعا در مورد آن. من برگشتم و صادق بود و او گفت که هیچ اما پس از آن من آن را کردم. من تا به حال یک چشم انداز برای این محل و آن را به حقیقت می پیوندند.

در فقدان سیاه متعلق به کسب و کار در فورت مایرز ...

آن سخت است. آن را بسیار سخت برای یک کسب و کار موفق در دانبار. آن را واقعا است. ما قرار نیست پول به این جامعه حتی از درون جامعه است. من بسیاری از کسب و کار از طریق کلمه از دهان و از کسب و کار در اطراف من, اما من نمی توانید مقدار زیادی از ترافیک پا از محله.

این است که بسیار به تفکیک شهرستان. من می گویند که. فورت مایرز فقط متفاوت است.

مادر من به کالج رفت او تا به حال چند درجه او تا به حال یک کار خوب. او مطرح شده ما در تمپا, اما زمانی که من می آیند به فورت مایرز برای دیدن پدرم این محل متفاوت بود. که زمانی که آن را Anderson خیابان و نه MLK. من می خواهم به اینجا می آیند و من می خواهم برداشت توسط مردم در این جامعه چون من تا به حال در لباس تمیز و یا به دلیل نگاه من متفاوت است. من در این میدان که می خواهم پایین آمده و باید به مبارزه برای زندگی من است.

در تعصب ...

من آن را تجربه کرده. من تا به حال تعامل با پلیس اینجا جایی که من کشیده شده است بیش برای انجام هیچ چیز. من در بازداشت بودم یک بار برای چیزی است که من انجام نمی. و من ماندم در زندان به مدت شش ماه به دلیل من نمی توانستم ارسال پیوند. من برای اولین بار به شما بگویم که من کامل نیست اما من چیزی نمی آن روز. من در یک محله در زمان اشتباه.

و این هر دو راه می رود. زمانی که من زندگی می کردند در تمپا, من ازدواج کرده بود به یک مرد از سری لانکا وجود دارد و هیچ کس مراقبت. وجود دانشکده ها و تنوع و بزرگتر همه چیز به نگرانی در مورد. ما را از طریق کالج با هم و هیچ کس نمی گفت چیزی به ما. من او را در اینجا به دیدار مادر بزرگ من و همه میپرسند: "خب چه کسی او ؟ که در آن او است ؟ بنابراین شما لازم نیست تاریخ سیاه مردم؟"

او همان من رنگ پوست اما راست. او در باربادوس. مردم در این جامعه می تواند بسیار نزدیک فکر, اما من در تلاش برای ایجاد یک تفاوت. من در تلاش برای نشان دادن وجود دارد راه های مختلف.

در ساخت تغییر ...

هنگامی که من انجام شده بود مواد مخدر تمام مدتی که پیش از این به خاطر من صدمه زدن و من نمی دانم که هر گزینه های دیگر. این سخت است و من می دانم آن را سخت به شکستن آن. به همین دلیل من می خواهم برای کمک به مردم.

برای خارج شدن از ریکاوری و یا زندان و یا زندان و به حق بازگشت به همان محیط زیست است که فرود آمد شما وجود دارد دوباره به همان اختلال چون هیچ گزینه های دیگر در دسترس است به شما این چیزی است که باعث می شود آن را احساس می کنید غیر ممکن است. که بسیاری از مبارزه در دانبار چرا که هیچ کس می خواهد به درمان پدر و مادر است.

چگونه می تواند به شما در درمان خانواده ها و یا کل جوامع زمانی که همه زندگی در اختلال?

او امیدوار است ...

من می خواهم برای دریافت یک بزرگتر جایی که من می توانید انجام دهید بیشتر غذا و استخدام بیشتر مردم به ارائه فرصت های شغلی.

این طول می کشد بسیاری برای کسی که با گذشته به واقع شدن در صبح و تصمیم گیری: امروز من قصد دارم به دنبال یک شغل. که یک گام بزرگ است. مردم درک نمی کنند چگونه است که اگر آنها ندارد در این وضعیت شده است. هنگامی که شما شده اند در تعامل با مردم و یا بخشی از جامعه به دست آوردن و انتخاب را به تغییر است. برای کسی که به شما بگویم چرا که خود را در پس زمینه است که چرا ما در خیلی مشکل است. شما نمی توانید فقط به خاطر ضربه زدن به مردم است. این چیزی است که ما قرار بود در مورد. وجود دارد به امید.

برخی از پاپ در پاسخ شده اند تغلیظ شده برای فضا و وضوح.

پیدا کردن چله را لمس ویژه در 2855 کار درایو, Fort Myers; تماس 239-336-4653 و یا پیدا کردن چله را در Facebook ،



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن