سقف شیبدار و شیروانی فلزی: ویژگی‌ها، مزایا و انواع مجله آچاره

مدل و طراحی سقف شیبدار بر اساس نوع آب و هوای منطقه انجام می شود. ساخت سقف شیبدار برای منازل و ویلاهایی با طراح

توسط ABDOOSNEWS در 29 مرداد 1401
مدل و طراحی سقف شیبدار بر اساس نوع آب و هوای منطقه انجام می شود. ساخت سقف شیبدار برای منازل و ویلاهایی با طراحی خاص عموما استفاده می شوند. اما این طیف وسیع که با رنگ بندی های متنوع و کیفیت متفاوت وارد بازار شده است خود به ابهامی برای خریدار مبدل شده اند. پوشش سقف شیبدار را عمدتا با توجه به شرایط آب و هوایی و منطقه ای خریداری و اجرای می کنند و تنوع رنگ و طرح آنها نیز بخصوص به نوع طراحی مهندس طرح بستگی دارد. هر یک از این ورق ها دارای مزایا و معایبی هستند که بهتر است معمول ترین انواع ورق سقف شیبدار یا سقف شیروانی را با هم مروری کلی داشته باشیم. سقف شیبدار سقفی است که در ابتدا و انتهای آن اختلاف ارتفاع وجود دارد و با حالتی سه گوشه معمولا برای سقف ویلا، سقف سوله و آلاچیق از این نوع سقف استفاده می‌شود‌.
  • باید در نظر گرفت که ورق سقف شیبدار که به عنوان لایه رویی استفاده می شود خود می تواند دارای عایق و یا شرایط عایق بندی باشد.
  • خدمات نصب ویلا که از طرف شرکت ویلا شمال به عنوان نصاب سقف ویلا ارائه می گردد.
  • ضمناً محصولات روفتایل در سه برند روفتایل پارس – روفتایل شیراز و روفتایل ایران(روفتایل تهران) ارائه میگردد.
  • خرپاي پروفیلی بعد از ساخت، می بایست به طور کامل ضد زنگ بخورد، همچنين بايد دقت نمود كه المان های فوقانی خرپا در جهت يك شيب بطور تراز و همگی در يك صفحه فرضي قرار داشته باشند .
در تهران مطابق با شرایط آب و هوایی و محیطی استفاده از سقف شیبدار با مصالح زیر امکان پذیر می باشد. سقف سازان با توجه به تجربه و سابقه کاری خود در زمینه ساخت و نصب انواع سقفهای شیب دار خرپا سوله ویلا آلاچیق و سردر آماده هست تا پروژه های شما را پذیرفته و در کمترین زمان و با بهترین کیفت به شما تحویل نماید. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید. اجرای سقف های شیبدار؛ با طرح استوانه ای طراحی شده اند تا در برابر برف، یخ، آب و باد مقاومت بالایی داشته باشند. این مدل سقف با فرم اجرایی مثلثی، پایدارتر و محکم تر هستند و می توان از زهکشی کامل آب در آن اطمینان حاصل کرد. امروزه محصولات پوشش سقفهای شیبدار در طرح ها و مشخصات فنی متنوع ، پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشند.

فروش ورق سنگریزه ای

اگر سقف به صورت صاف اجرا شود، در زمان بارش برف روی سقف سنگینی خواهد کرد و به احتمال زیاد موجب خسارت بر روی سقف ویلا خواهد شد. مورد بعدی نوع متریالی که میخواهید برای پوشش سقف شیبدار خود استفاده کنید در ابتدا طرح و بعد جنس آن که سازگار با آب و هوای منطقه شما باشد متداول ترین نوع پوشش سقف در حال حاضر ورق های فلزی گالوانیزه شفق میباشد. بسیاری از پوشش های سقف شیروانی ضد آب، ضد حریق، کاملا مقاوم در برابر خوردگی و فرسودگی، دارای همپوشانی بسیار مناسب و بدون اجازه به رخنه کردن https://www.ir-translate.com/PU/Dictionary/WordPage.aspx?eid=1209169 آب و یا آلودگی هستند و برخی دیگر شرایطی با این کیفیت را ندارند. طراحی و اجرای سقف شیبدار کاملا به طراحی ساختمان و یا سازه وابسته است. معمولا هر نوع ساختمان ممکن است دارای ساختار داخلی و یا بیرونی متفاوتی باشد و فضایی که در اختیار آن قرار دارد نیز برای تعبیه و اجرای سقف شیبدار تاثیر مستقیم دارد. ورق های پوشش سقف های شیبدار که با نام تجاری آکروتایل معرفی شده اند از جنس پلی وینیل کلراید pvc با پوشش رزین مهندسی ASA اصلاح شده که حاصل تحقیقات آزمایشگاه آمریکایی می باشد. ولی قیمت ورق طرح سفال به خاطر ویژگی‌های آن مانند رنگ‌بندی متنوع و زیبا، حمل و نصب آسان‌تر و قابلیت استفاده مجدد اقتصادی‌تر می‌باشد. همیشه مدل سقف‌های شیبدار را با توجه به وضعیت هندسی ساختمان انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال برای ساختمانی به شکل مربع سقف‌های مسطح انتخاب مناسب‌تری هستند و برای ساختمان‌هایی با طبقاتی غیر مربع از سقف شیبدار کمک می‌گیرند. اگر قصد دارید نور بیشتری به داخل ساختمان هدایت شود، سقف را به صورت شیبدار بسازید. طراحی سقف‌های هرمی شیبدار به شکل هرم است و در ساخت آن از چهار پانل استفاده می‌شود.

نحوه انتخاب متریال‌های سازنده سقف

ضمانت نامه کتبی ۱۰ ساله برای سقف شیبدار مشهد فقط توسط ما اهدا میشود. ما اینجاییم تا شما با خیال راحت در زمینه ی سقف شیبدار سرمایه گذاری کنید. چرا سرمایه گذاری؟ چون به گفته این سایت معتبر اگر سقف شیبدار اصولی و براساس استاندارد های علمی و بین المللی انتخاب و نصب شود. تاثیری شگفت بر مصرف انرژی سرمابخش و گرما بخش ویلا و محل زندگی شما خواهد گذاشت.

سردرب آردواز؛ مزایا، مراحل نصب و قیمت آن

طراحی مدرن این سقف‌ شیبدار به گونه‌ای می‌باشد که یک سمت آن نسبت به سمت دیگر بلندتر و باعث ایجاد نمایی نامتقارن شده است. اولین کشوری که از این مدل سقف‌های شیبدار برای منازل https://www.amazon.com/VIVOHOME-Squirrel-Sloping-Acrylic-Partitioned/dp/B086X3K2S3 خود استفاده کرد، کشور آمریکا بود. آن‌ها به این نتیجه پی بردند که هر چه شیب یکی از اضلاع سقف بیشتر باشد، میزان استفاده از مصالح نیز کمتر شده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

اطلاعات تماس با شرکت

ورق گالوانیزه از فولاد با روکش روی ساخته می شود و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد. در واقع سطح این ورق ها پس از ساخت به روش نورد سرد روی اندود می گردد. سقف شیروانی فلزی چیست؟ انواع سقف شیروانی فلزی، نحوه اجرای سقف شیبدار فلزی و هزینه نصب آن در سال 1400 را در این مقاله از سایت شیروای روف مطالعه کنید. شرکت فنی نانو سقف شیبدار استادی با جدیدترین طراحی روز دنیا به سبک اروپایی و چینی نمایی زیبا برای ساختمان شما به ارمغان می آورد. نمایه هر ساختمان آیینه ذوق و سلیقه طراح و سازنده آن است،سقف های شیبدار خود جزیی از نمای ساختمان است. استفاده از تایل یا کاشی سازه فضاکار در پوشش سقف شیبدار نمود ظاهری زیبا و ظرافتی خاص به همراه دارد.

پوشش فلزی (ورق فلزی موجدار)

یکی از نکات بسیار مهم قبل از طراحی انواع مختلف سقف‌ شیبدار این است که متراژ سقف محاسبه شود. اگر بخواهیم ساده‌تر بیان کنیم باید بگوییم که سقف هر سازه با ابعاد و مساحت آن رابطه مستقیم دارد. زمین‌هایی که دارای شکستگی و پرتی هستند، سقف‌هایی به گزارش این سایت شکسته لازم دارند. به دست آوردن متراژ سقف برای محاسبه قیمت نهایی و متریال مورد نیاز برای ساخت سقف نیاز است. معمولا متراژ را در قیمت توافقی که بین شرکت اجراکننده سقف و مشتری تعیین شده ضرب می‌کنند تا قیمت نهایی آن به دست آید.

انواع ورق پوشش سقف شیبدار

در این مطلب به بررسی کامل کاربردانواع سقف شیبداردر ساختمان برای آشنایی شما پرداخته شده است. سقف کامپوزیت یا آسفالتی از جمله سقف‌های با مقاومت بالا در برابر ضربه، رطوبت و آب است. این سقف برای پوشش کامل سقف ویلا گزینه مناسبی است زیرا بنیان سقف تهران اجرای آسان آن به شما امکان می‌دهد همه بخش‌های سقف شیروانی را به خوبی بپوشانید و راهی برای نفوذ آب باقی نگذارید. به کمک پوشش کامپوزیت یا آسفالتی سطح شیروانی به خوبی آب‌بندی می‌شود و در برابر بارش باران و برف مقاومت خوبی دارد. ساختمان هایی که سقف آن ها از سقف تک بر است ارتفاع بلندتری نسبت به دیگر ساختمان ها دارند. سقف پناهگاه ساختمان است که علاوه بر استحکام و زیبایی نیز هویت زیادی به ساختمان می بخشد . سقف های جرکین هد که به عنوان شیروانی های بریده شده یا شیروانی های نازک نیز شناخته می‌شوند، در اصل یک سقف شیروانی هستند که دو انتهای آن بریده شده است.

مزایای سقف شیروانی

کینگستون دارای ۸ لایه است که هسته اصلی آن از جنس گالونیوم و پوشش رویه آن توسط دانه های سنگریزه پوشیده شده است. این پوشش در مقابل زلزله، تگرگ و باد های شدید مقاوم بوده و دارای استحکام و پایایی بالایی است. این محصول به دلیل تولید در داخل کشور، دیگر مشکلات ورق های وارداتی مثل کم شدن ورق یا زمان بردن واردات و مشکلات گمرک را نخواهد داشت. طراحان و کارشناسانی که سقف شیروانی را طراحی و نصب می کنند، اگر طبق آیین نامه های موجود عمل کنند و تمامی موارد ایمنی را به درستی رعایت کنند، هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. در واقع این مشکلات زمانی به وجود می آید که به آیین نامه های موجود در این زمینه بی توجهی می شود و به دلایل گوناگون آن ها را نادیده می گیرند. و پرندگان و حیوانات و هدر رفتن انرژی داخل سقف شیبدار ساختمان. سقف های شیبدار شیروانی،مزایا،معایب،زیبایی ها و محدودیت های زمانی و مکانی آنها یکی از ضروریات است. عواملی هستند که می توانند در تعیین نوع سقف شیبدار ساختمان ها تاثیر گذار باشند.

نصب سقف شیروانی و سقف شیبدار با کیفیت بالا

زیر ساخت باید دارای استقامت کافی در مقابل باد، برف و زمین لرزه را داشته باشد. پوشش‌ها و عایقی که برای زیر سقف شیروانی استفاده می‌شود عبارتند از پشم سنگ، پشم شیشه، کارتن پلاست، فوم که همه این پوشش‌ها عایق صوتی و حرارتی سقف را تامین می‌کنند. در شمال و یا هر جای دیگر غالب سقف‌ها به دو دسته سقف مسطح و سقف شیب‌دار تقسیم بندی می‌شوند. هندسه‌ی این نوع سقف طوری است که تحمل وزن بالای برف برای آن ممکن نیست. 2- از نظر وزنی این سقف ها کاملا سبک بوده و به راحتی قابل حمل و نصب می باشد. یکی‌ از مسائلی‌ که در رابطه با چنین سقف هایی وجود دارد آن است که فضای موجود در اتاق زیر شیروانی را بسیار کم می‌کند.
آخرین مطالب