شمالی فورت مایرز تریلر پارک رسیدن به توافق در مناقشه

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:00 AM EDT مه 23 سال 2020یک زد و خورد بین شمالی فورت مایرز تریلر

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

یک زد و خورد بین شمالی فورت مایرز تریلر پارک برای بیش از 55 تنظیم شده اند ممکن است حل و فصل از طریق یک منطقه بندی تغییر تایید شده توسط Lee County کمیسیون در این هفته.

پارک ها آسیاب بادی ایجاد کرد افق ایجاد کرد و تمیمی پارک. این موضوع یک آسیاب بادی ایجاد منطقه ذخیره سازی به نام ناخوشایند توسط همسایگان.

پاسخ این بود برای تغییر منطقه بندی قوانین به طوری که ذخیره سازی منطقه نگه داشته است در پشت یک حصار بوته ها و درختان.

بیشتر: شمالی فورت مایرز تریلر آتش میان COVID-19 باعث تلخ وضعیت بدتر برای سه نفر از دوستان

آسیاب بادی, ایجاد پوشش 78 هکتار کردن ایالات متحده 41 نزدیکی لیتلتون در جاده شمالی فورت مایرز. آن ساخته شده بود در سال 1970 به عنوان بخشی از یک رونق در صفحه اصلی موبایل ساخت و ساز در شمال فورت مایرز.

باز سازی تاسیسات مورد استفاده توسط ساکنان برای قایق تریلر و موارد دیگر را اشغال 1½ هکتار از اموال. منطقه ذخیره سازی در نظر گرفته شده است ناخوشایند توسط ساکنان مجاور افق ایجاد کرد mobile home park.

منطقه ذخیره سازی شده است فاضلاب ایستگاه پمپاژ.

آن ذکر شده بود اخیرا توسط این شهرستان در سال 2018 هنگامی که یک بازرس گزارش "مشاهده در نظر ساده, قایق, تریلر, جعبه, تریلر و دیگر قابل حمل آیتم های ذخیره شده در یک تعیین شده آزاد سازی منطقه احاطه شده توسط یک تازه نصب حصار با دروازه دسترسی داشته باشید."

بیشتر: از کجا سوخته اتومبیل بروید ؟ هزاران نفر آسیب دیده در نزدیکی فرودگاه زندگی جدید را به عنوان آهن قراضه

اما همسایه ها گفت: یک زنجیره لینک حصار در اطراف مناطق ذخیره سازی در آسیابهای بادی ایجاد کرد به این معنی که سایت به طور کامل در درون خود مشاهده کنید.

"تنها علاقه است که ما در همه این است که آسیابهای بادی ایجاد کرد وی رونمایی حصار به طوری که ما موجود جامعه است که حق را همراه خود حصار خط ندارد به نگاهی که گفت:" پاتریشیا Lyles خزانه دار مجاور افق ایجاد کرد mobile home park.

آسیاب بادی ایجاد کرد را به صلح با همسایگان خود است. آن وکیل موفق شد در یک منطقه بندی تغییر زمین از کشاورزی به صفحه اصلی موبایل منطقه بندی. آسیاب بادی خواهد ساخت 8 پا مات حصار و پرتاب در برخی از 15 پا درختان و درختچه ها برای اضافه کردن یک حومه را لمس کنید.

رئیس جلسه امتحان دونا ماری کالینز اشاره کرد: "این unsightliness باز سازی منطقه" در توصیه که الزامات مورد نیاز برای چشم انداز بافر و جامد حصار "عقلانی مربوط به حفاظت از شخصیت و یکپارچگی در نزدیکی خوابگاه."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن