جوان سالم Covid بیماران در معرض خطر بالای سکته مغزی: مطالعه

با توجه به یک مطالعه اخیر و جوان و سالم و بيماران مبتلا به Covid-19 ممکن است افزایش خطر ابتلا به سکته مغزی و ح

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399
stroke
با توجه به یک مطالعه اخیر و جوان و سالم و بيماران مبتلا به Covid-19 ممکن است افزایش خطر ابتلا به سکته مغزی و حتی اگر آنها در حال نشان دادن هیچ نشانه ای از این بیماری است. Pixabay

Researchers نشان داد که جوان و در غیر این صورت سالم و بيماران مبتلا به Covid-19 ممکن است افزایش خطر ابتلا به سکته مغزی و حتی اگر آنها در حال نشان دادن هیچ نشانه ای از این بیماری با توجه به کروناویروس به روز رسانی.

برای یافته های منتشر شده در مجله جراحی مغز و اعصاب محققان در دانشگاه توماس جفرسون در آمریکا مورد تجزیه و تحلیل بیماران دچار سکته مغزی از 20 مارس تا آوریل 10 در موسسات خود را. سکته مغزی در آنها مشاهده شد و بر خلاف آنچه معمولا ببینید."ما دیدن بیماران در 30s و 40s و 50s با سکته مغزی نوعی که ما به طور معمول در بیماران در 70s و 80s" گفت: مطالعه محقق پاسکال Jabbour از دانشگاه توماس جفرسون.

دنبال NewsGram در LinkedIn به ماندن بگیرید به روز شد.

به گفته محققان افراد جوان که نمی دانند ممکن است آنها coronavirus در حال توسعه لخته است که علت عمده سکته مغزی. برای این نتایج محققان 14 نفر که آمده بودند به خود Neurointerventional اتاق برای سکته مغزی است. هشت نفر مرد و شش نفر زن بودند 50 درصد نمی دانستند که آنها تا به حال COVID-19 در حالی که باقی مانده بودند در حال حاضر در حال درمان برای علائم دیگر این بیماری است که آنها تا به حال یک سکته مغزی.

این یافته ها همچنین نشان داد که بیماران با علائم تاخیر در آمدن به بیمارستان برای ترس از آلوده شدن با Covid-19.

این مطالعه نشان داد که میزان مرگ و میر در این Covid-19 بیماران مبتلا به سکته مغزی است 42.8 درصد است. نمونه مرگ و میر ناشی از سکته مغزی است و حدود پنج تا 10 درصد است. داده ها نشان داد که 42 درصد از سکته مغزی coronavirus مثبت بيماران مورد مطالعه عبارت بودند از سن 50. شیوع کروناویروس در جمعیت بود 31.5 درصد با توجه به این نمونه از بیماران.

strokes
"ما دیدن بیماران در 30s و 40s و 50s با سکته مغزی نوعی که ما به طور معمول در بیماران در 70s و 80s" گفت: مطالعه محقق پاسکال Jabbour. Pixabay

همچنین بخوانید: Kaal Bhairav معبد در بنارس به ارائه Coronavirus درمان

بیماران مشاهده شده تا به حال سکته مغزی در عروق بزرگ در هر دو نیمکره مغز و در هر دو شریان و رگهای مغز – همه این مشاهدات غیر معمول در بیماران مبتلا به سکته مغزی. محققان معتقدند که این ویروس ممکن است تداخل با این گیرنده را عملکرد طبیعی است که کنترل جریان خون در مغز, در علاوه بر این به استفاده از آن به عنوان یک نقطه ورود به سلول است.

احتمال دیگر این است که التهاب رگ های خونی باعث واسکولیت با آسیب به سلول های پوشش لومن رگ به نام اندوتلیوم و باعث میکرو ترومبوز در عروق کوچک. "سکته مغزی رخ می دهد در افرادی که نمی دانم آنها Covid-19 و همچنین به عنوان کسانی که احساس بیمار از عفونت خود را. ما باید هوشیار و پاسخ سریع به نشانه های سکته مغزی" نویسندگان نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن