ارین راجرز شروع چیزی جدید با "آخر بازی"

ارین راجرز است که مسلما یکی از Houston موسیقی شلوغ ترین مردم است. آیا او را برای انجام در یکی از بسیاری از گرو

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

ارین راجرز است که مسلما یکی از Houston موسیقی شلوغ ترین مردم است. آیا او را برای انجام در یکی از بسیاری از گروههای کار از طرف هنرمندان به عنوان یک سرگرمی وکیل یا آموزش کپی رایت و دوره های کسب و کار در منطقه دانشکده های عادی خود را به درگیر با این شهر را به جامعه موسیقی و خانواده. پس چگونه است که او موفق غیر منتظره کاهش سرعت در همه چیز موسیقی را با توجه به همه گیر?

"(انجام نشده) تا خسته کننده است اما صادقانه آن خوب بوده است چرا که در سال گذشته به تمرین و یا نشان می دهد که سه یا چهار روز در هفته, بنابراین من واقعا هرگز زمان را به چیزهای دیگر تا آنجا که من می خواستم به. در این شکستن من نوشته و ثبت یک دسته از مسائل هم برای خودم و هم برای افراد دیگر پروژه ها است. من یاد گرفته ام چگونه به فیلم ها که معلوم من نمی خورد, در," او گفت: با خنده. "من ساخته شده برخی از فیلم های خود را که من نمی خواهم برای انتشار در عین حال چون من مراقبت بیشتر در مورد این یکی اما در نهایت من آنها را."

"این یکی" است و "آخر بازی" این ویدئو برای اولین بار تنها از راجرز " جدیدترین موسیقی تلاش ملی لذت بخش است. طرفداران او را می دانم از گروههای موسیقی مانند شیشه ای آسمان این چرخ کارگران آمادگی پوشش باند پون و همیشه سرگرم کننده آکاردئون پوشش سه نفر هوستون یک, S S. ممکن است ما در حال حاضر اضافه کردن ملی لذت به این لیست قابل توجه.

"بنابراین ملی لذت نمی یک گروه نشده است. آن من است. ملی لذت متولد شد و در اصل چون من تا به حال یک زن و شوهر از خسته کننده همکاری در یک ردیف که در آن من شروع به واکنش نشان می دهند به که و من مانند "من در حال رفتن به شروع پروژه خود من, من قصد دارم به انجام همه چیز را خودم'" راجرز توضیح داد. "اما بعد از من آرام کمی از آن, من واقعا بر این باورند که همکاری و چیزهایی که ما با هم ایجاد کنید بهتر است از چیزهایی که ما ایجاد می کنیم به صورت جداگانه. بنابراین من این سناریو رفتن به جایی که این آهنگ من من آنها را نوشت اما من آوردن مردم به بازی با من و به کمک. و من سعی کنید به آنها اجازه سلطنت رایگان در قطعات است که آنها در حال اضافه کردن. آن شده است به خوبی پس من هیجان زده در مورد این راه است که کار می کند."

"آخر بازی" یک مثال خوب است. این آهنگ از آلبوم بودند از مد افتاده از یک شعر نوشته شده توسط دوست او هوستون شاعر چارلی اسکات. چرخ کارگران استیون Higginbotham نقش باس ویولن و رودز در آهنگ و جاش Applebee تولید آهنگ است. این آهنگ از آینده EP که همچنین ویژگی های "یک تن از مردم" با توجه به راجرز از جمله دریای van Dijk و آنتونی Barilla از دریای و تونی و ukuleleist Alli Villines. Higginbotham کریگ ویلکینز و کوین Radomski از چرخ کارگران کمک به EP به عنوان نشانی ویکی لین از Black Kite. شش آهنگ EP با عنوان Neophelia.

"آن را در حدود 90 درصد انجام می شود اما چیزهایی که من را ترک کرده اند به انجام بیشتر خواننده و من نمی تواند رفتن به استودیو در حال حاضر, بنابراین این نوع گره خورده است. اما آن را فوق العاده نزدیک و من امیدوار به قرار دادن آن را در این پاییز" راجرز گفت.

او گفت: "آخر بازی" بود که برای اولین بار به طور کامل به اتمام آهنگ از EP پس از آن برای اولین بار در خط به صورت تصویری نمایندگی. او همان رویکرد رسیدن به هنرمندان او اعتماد و تحسین برای تولید فیلم و جدولبندیشده شدید, خلاق, چند انضباط هنرمند Traci Lavois Thiebaud مستقیم.

"من نزدیک Traci در مورد ساخت این فیلم چون من واقعا دوست داشتم این کار او انجام خواهم برای دریای و تونی. اگر چه من و بعد فورا رفت واز به ساخت فیلم به تازگی که نه رسانه ای که من عملکرد مغز مانند من نمی توانم تصور آنچه که یک ایده خوب برای یک فیلم است. من فقط به او رفت و گفت: "در اینجا این آهنگ شما می توانید یک ویدیو ؟ به من بگویید چه شما تصمیم به انجام.'"

Thiebaud بازگشت و با یک پیچ و یک بازیگر ستاره در کنار راجرز در این ویدئو Cidette برنج. توالی ترکیب, مدرسه توقف حرکت فن آوری دیجیتال با فیلم کار می کنند. Thiebaud زحمت ایجاد لباس ها و دست دوخته شده ماسک صورت قطعه به بینندگان چیزی ملموس در میان مناظر سورئال. او نوشت: حزب صحنه به اسکریپت زیرا او می خواست که شامل بیش از هوستون هنر جامعه در کار است.

"من فکر می کنم آنچه مورد آن است که ارین و من هر دو این راه -- من نمی خواهم به صحبت می کنند اما من با او کار می کرد و بسیاری آره او شده است در تن از باند او شده است در بسیاری از پروژه ها و در حالی که این نوزاد و زاییده افکار او هنوز هم آوردن بسیاری از مردم به او دید که من فکر می کنم این است که واقعا زیبا است. وجود دارد بسیاری از نوازندگان بزرگ که مشغول به کار در این مسیر است. شعر ایجاد شد توسط یک شاعر و از دوستان ماست. بنابراین پیدا کنم که واقعا الهام بخش است که آن را نه فقط او به تنهایی در یک خلاء حتی اگر آن را قطعه خود را.

"ما می دانستیم که ما می خواستیم به ویژگی های ارین در آن است. من احساس می کنم مثل ارین به عنوان یک فرد و یک مجری, او به نظر می رسد مانند او را از جهانی دیگر برای من مثل ما کنده او از این نقاشی رنسانس یا چیزی و فقط با قرار دادن او به جهان مدرن" گفت: Thiebaud. "من می خواستم برای گرفتن آن گریزان اثیری بی دوام زیبایی احساس می کنم مثل او است. وجود نوعی از این رمز و راز در مورد او در عملکرد و آواز خود را به عنوان به خوبی و من می دانستم که من می خواستم به سعی کنید به آن را که در این مسائل است که من از او.

"من می دانستم که من می خواستم برای کار با Cidette برنج. من با او کار می کرد قبل از اینکه در برخی از پروژه های دیگر این دختر جوان در این ویدئو. من فقط پیدا کردن او به یک واقعا الهام بخش مجری. من با او کار می کرد در برخی همهجانبه تئاتر قطعات در گذشته" Thiebaud ادامه داد. "من فقط فکر می کنم او واقعا جالب حضور خواست و به نمایش گذاشتن در این نوع به عنوان این نوع از رویای راهنمای برای ارین من حدس می زنم."

Rodgers expects to release National Pleasure's EP Neophelia this fall

راجرز انتظار برای آزادی ملی لذت EP Neophelia این سقوط

عکس توسط آلیسون McPhail, حسن نیت ارائه میدهد از ارین راجرز

آن را سخت به ضمیمه تصویری به COVID بار هر چند این تصور می شد و در پاییز گذشته قبل از coronavirus بخشی از زندگی روزانه ما است. این آهنگ ارائه فصل از دنباله بنابراین وجود یک حس است که زمان از تعادل خارج است. تلفظ استفاده از ماسک در این ویدئو و این ایده است که ما گاهی اوقات نیاز به دیگران برای کمک به حرکت سفرهای ما در خط سقوط با چیزهایی که ما در حال تجربه در طول بیماری همه گیر. این تصویری نیست همه گیر مربوط است اما آن را متناسب با و است که با طراحی, با توجه به Thiebaud.

"من فکر می کنم یکی از سرگرم کننده ترین چیز در مورد ساخت یک موزیک ویدئو است که شما واقعا نمی باید به نگرانی در مورد تحت اللفظی دقت که می توان آن را بیشتر شبیه به یک خلق و خوی و یا احساس در مقابل کاملا هماهنگی به هر قصد و آهنگ است که من واقعا آزادی از خلاق, پایان," او گفت:.

Thiebaud گفت: او می خواهم که خوب است فیلمبرداری کل فیلم راجرز با کلارینت بنابراین خیره کننده بودند این تصاویر از شلیک او اشاره کرد. این معمولی نیست, indie در, سنگ ابزار. ممکن است راجرز را برای کلارینت چه Lizzo در حال انجام است برای فلوت در این روز ؟

"خوب, من امیدوارم که به انجام چیزی است که جورج مارتین را برای ویولن, می خواهم در 'Eleanor Rigby' جایی که او ساخته شده یک کل soundscape از رشته ها قرار داده و آن را به موسیقی پاپ" راجرز گفت. "درجه من است در واقع در کلارینت که من ابزار اصلی; اما نشسته در اطراف خانه خود را نواختن کلارینت توسط خودتان خسته کننده است به تماشا. من نمی آن را به همان اندازه که چرا من آموخته گیتار و پیانو, چرا که آن را بیشتر سرگرم کننده به تنهایی. اما من هنوز هم آن را دوست دارم. من فکر می کنم من باید جالب صدای با آن و من در تلاش برای ترکیب آن بیشتر به موسیقی من و که بوده است و من واقعا خوشحالم."

ماندن مشغول او را خوشحال می سازد ، او خود را صرف "خرابی" کار ملی لذت کامل خود را خود تولید می ویدئوها یادگیری بیشتر در مورد جنبه های حقوقی livestreaming. یکی از اولین "قرنطینه پروژه ها" بود و با انتشار 10 سال موسیقی از اولین گروه, کندی نانوایی آنلاین برای اولین بار.

"من نه دیوانه در مورد آن," او گفت: در حال حاضر موسیقی رکود. "در نهایت من قصد دارم نا امید زمانی که من در دست انجام بیش از حد, اما آن را صادقانه بوده است نوع خوب به زور مرا به انجام این چیزهایی که من همیشه می گویم من می خواهم به انجام و نیست."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن