آینده هوستون مواد غذایی حوادث: روز یادبود صبحانه و اقامت در خانه شراب شام

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوست

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوستون مواد غذایی جامعه ثابت کرده است که یکی از قوی با رستوران pivoting به بایگانی اطلاعات و برخی از بازگشت به خانه ناهار خوری به عنوان تگزاس به آرامی بازگشایی. در اینجا نگاهی به آنچه که در هوستون مواد غذایی جهان در حال حاضر از روز یادبود brunches و margaritas به خانه و اقامت در خانه شراب شام.

کتی آسیایی شهر مورد علاقه Phat Eatery, 23119 استعماری خواهد بود تاب مالزی کاری Crawfish تمام معاملات یادبود آخر هفته از یکشنبه, مارس 22 از طریق پنج شنبه, مارس 25. دریافت mudbugs برای $11.99 برای دو پوند $24.99 برای پنج پوند و $45.99 برای ده پوند با بطری مکمل از محلی دم iBurn سس تند. عرضه محدود. قبل از سفارشات خوش آمدید.

ملینا مغازه خواربار یا مشروب فروشی, 3801 بللیر, 7901 Westheimer است و ارج نهادن به کسانی که خدمت ارائه شده توسط $6.50 ملینا را Margaritas در تمام طول روز شنبه, مارس 23 از طریق پنج شنبه, مارس 25. این برنامه شامل 100 درصد آگاو تکیلا, سه ثانیه تازه لیمو و شربت ساده, دریافت نوشیدنی های متزلزل و یا یخ زده.

این آخر هفته روز یادبود شورش اتاق شراب, 1124 Usener خیابان, دعوت از مردم برای جشن گرفتن آنچه در آن خواستار "ملی شراب آخر هفته" (شراب ملی بعد نیز در روز شنبه, مارس 25). نوار شراب خواهد شد با ارائه سه پرواز شراب برای $15 تا 18 دلار هر برنامه شامل دو اونس هرچه از سه روش متفاوت شراب در سهشنبه, مارس 22 از طریق سهشنبه, مارس 24. جرعه از طریق Bravante تاکستان پرواز, نمایشگاه برگزیده از هاول کوه; یک"در سراسر جهان" پرواز نمایشگاه varietals از ایتالیا و آفریقای جنوبی و آرژانتین; و برجسته و درخشان پرواز, نمایشگاه شراب ساخته شده با Méthode Champenoise. شورش را نیز ارائه می شود را انتخاب کنید بطری در 20 درصد خاموش و راه اندازی آن یکشنبه صبحانه منو.

دولت کرایه آشپزخانه & Bar, 947 Gessner خواهد بود خدمت آن صبحانه منو در یادبود روز شنبه, مارس 25 از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر با رزرو و برو سفارشات در دسترس است. به راحتی نقطه مواد غذایی نیز با ارائه یک در خانه کباب کباب کیت (با یک کیسه زغال چوب شامل) برای $83.20. کیت ویژگی های همبرگر برای چهار با Akaushi بتس و نان و کاهو و گوجه فرنگی و پیاز و دولت کرایه امضا برگر سس و نان و کره شور — به همراه ذرت در چوب بلال با elote چاشنی یک پوند از هالاپینیو و پنیر چدار سوسیس و یک پاینت ترشی شیب با housemade bbq تراشه. مهلت سفارش روز شنبه, مارس 23 و کیت می توان برداشت شنبه تا پنج شنبه در ساعات کسب و کار. تماس 832-831-0950.

Spend your Monday digging into fried chicken & biscuits.گسترش

خود را صرف دوشنبه حفر سرخ شده با مرغ و بیسکویت.

عکس کیمبرلی پارک

به افتخار روز ملی یاد ظرف جامعه میزبان دوشنبه یادبود بعد از صبحانه تا 3 بعد از ظهر در تمام نقاط. مهمان می تواند درمان های مورد علاقه خود را با خدمات اعضا به لحاظ اجتماعی فاصله وعده غذایی در یکی از ظرف جامعه پاسیو و یا سفارش آنلاین برای منظقه غذای آماده و یا تحویل.

در به رسمیت شناختن روز یادبود Landry در رستوران خواهد بود و نشان دادن قدردانی خود را برای ما ملت قهرمان ایران دعوت فعال اعضای ارتش ایالات متحده جانبازان و پرستاران و پزشکان و اولین پاسخ دهندگان از جمله آتش نشانان و پلیس و امدادگران و EMT برای لذت بردن از 10 درصد خاموش خوبی سزاوار وعده غذایی در روز شنبه, مارس 25.

در آهسته بازگشت به عادی شدن امور Ouisie میز رستوران, 3939 San Felipe, میزبان اولین پست مستند در خانه شراب شام رویداد در روز شنبه, مارس 28. ابتدا در 6:30 p. m., مهمان می تواند لذت بردن از یک شام چهار دوره — با ظروف از Vuelvo De La Vida به گشت و گذار & چمن با بلدرچین, seabass و مازو — به علاوه شراب زوج از کبود 55 $برای هر فرد به علاوه مالیات و حق بیمه. چون رستوران محدود به 50 درصد ظرفیت و پیشگیرانه اقدامات ایمنی در محل, رزرو مورد نیاز است. بر خلاف شراب شام برگزار می شود در گذشته این یکی می تواند خدمت در زمان محفوظ مهمان (احزاب بزرگتر از شش مجاز). تماس 713-528-2264.

اغذیه فروشی و مشروب فروشی Provence, 13616 یادبود قرار داده خواهد شد در سوم آن در خانه بماند شراب شام همراه با فرانسه کشور, آب گوجه فرنگی در روز شنبه, مارس 28. چهار دوره اقامت در خانه کبود شراب شام دعوت مهمانان به رزرو منظقه وانت از هر دو غذا و شراب و سپس تنظیم یک جدول جشن در خانه دنبال ساده گرم کردن مجدد و پیوستن به همکار شراب علاقه مندان به میزبان و ممکن است شراب یا دو در فرانسه برای یک مهمانی شام از طریق زوم در 7 p. m. مهمانان شام خوردن در escargot, با نشاط, مزرعه مرغ ارگانیک chasseur ویژه شاه توت, دسر و بیشتر. هزینه $78 به علاوه مالیات و حق بیمه. تماس 713-827-8008.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب