تئاتر زیر ستاره ها به تعویق انداختن شروع فصل تا دسامبر

این سپتامبر تئاتر زیر ستاره مخاطبان قرار بود به یک فرصت برای دیدن بسیار پیش بینی برادوی محدود احیای 1776. اما

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

این سپتامبر تئاتر زیر ستاره مخاطبان قرار بود به یک فرصت برای دیدن بسیار پیش بینی برادوی محدود احیای 1776. اما امروز TUTS اعلام کرد که به دلیل ادامه خطرات مرتبط با COVID-19 آن است که نیاز به قرار دادن این برنامه در خود نگه دارد.

Rock of Agesکه برای شروع در ماه اکتبر نیز به تعویق افتاد.

به جای برنامه ها برای شروع فصل با دیزنی پری دریایی کوچک در 6 دسامبر و پایان 2020-21 فصل با دو به تعویق افتاد productions. Rock of Ages خواهد بود موکول برای اوت 10-22, 2021 و 1775 برای 28 سپتامبر تا اکتبر 10, پس از اجرای آن در شهر نیویورک است. با توجه به TUTS این هوستون تولید خواهد شد از ویژگی های کامل برادوی بازیگران.

در حالی که کاملا غیر منتظره — برادوی تئاتر هنوز نامشخص در مورد زمانی که آنها در حال رفتن به باز کردن — این TUTS تصمیم گیری است که برای اولین بار توسط یک تئاتر محلی اعلام و سپس reschedule تاریخ شروع آن برای فصل آینده است.

پس از رژیم صهیونیستی است. ابوت شروع دوباره باز تگزاس کسب و کار و آرامش بخش محدودیت شده است وجود دارد افزایش در تعداد coronavirus موارد به خصوص در منطقه هوستون. علاوه بر کاهش صندلی تئاتر احتمالا استخدام برای بیمه اجتماعی فاصله وجود دارد هنوز هم این سوال را از تماس نزدیک با افراد دیگر در حالی که انتظار در لابی و یا با استفاده از امکانات سرویس بهداشتی در زندگی هنر سالن.

"با رفاه ما مخاطبان و هنرمندان و کارکنان به عنوان نگرانی اصلی ما در حال به تاخیر انداختن شروع فصل آینده اجازه می دهد تا زمان بیشتری برای زمان بحران بهداشتی به آباته" گفت: TUTS مدیر هنری دن Knechtges در آزادی مطبوعات.

اگر همه می رود به عنوان برنامه ریزی شده توت 2020-21 فصل نیز شامل جنوب اقیانوس آرام در فوریه 9-21, خواهر, عمل مارس 6-18 و آمریکای شمالی تور آمده از دور در مارس 18 و 30.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب