دلیل واریز نشدن حقوق شهریورماه بازنشستگان تامین اجتماعی مجله تصویر زندگی

سندیکاهای کارگری و تشکل صنفی و فرهنگی اهمیت تکثیر بیانیه‌ای در آستانه روز جهانی خدمتکار (اول ماه مه/یازدهم ارد

توسط ABDOOSNEWS در 8 آذر 1401
سندیکاهای کارگری و تشکل صنفی و فرهنگی اهمیت تکثیر بیانیه‌ای در آستانه روز جهانی خدمتکار (اول ماه مه/یازدهم اردیبهشت)، به سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی در کشور‌ایران اعتراض کردند و آن را ادله «فقر روز افزون» کارگران دانستند. در هر سال می باشد.بیمه پاسارگاد اهمیت دقت به اقتدار سرمایه گذاری گروه مالی پاسارگاد وجوه حاصل از اندوخته های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه گذاران خویش را سرمایه بیمه تکمیلی گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود سالانه 90% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را در بین بیمه گذران بیمه قدمت و تامین آتیه خود تقسیم و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید. سرمایه بیمه قدمت و تامین آتیه، سرمایه بیمه رخداد و سرمایه بیمه بیماریهای مختص به هر میزان از معافیت مالیاتی برخوردار است و مبالغ پرداختی به بیمه گذار و به کار گیری کننده گان تابع قانون ارث نخواهد بود. دسته‌بندی نشده برای تماشا سابقه بیمه تامین اجتماعی خویش بایستی به تارنما account.tamin.ir مراجعه کنید. در صورتی که در این وبسایت تصویب اسم نکردید لزم میباشد اطلاعات هویتی خویش را وارد نمایید و پس از تایید میتوانید به پروفایل شخصی خویش در همین تارنما وارد شوید. خیلی از اشخاص تحت بیمه نمیداننند که چطور می بایست سوابق بیمه تامین اجتماعی خود را متوجه شوند و چطور باید متوجه شوند که ایا برای آن ها بیمه رد میشود یا این که خیر. این نگرش عملی وجود ندارد زیرازمان قبول مسولیت حالت پذیرش مسولیت را گفته یعنی من درصورتیکه وزیربرنامه وبودجه شوم می بایست ماهی ۵۰ میلیون بگیرم زیرا قراره هی ناسزااز کارمندان وبازنشستگان کشوربشنوم .

حداقل ارتقاء دستمزد پرسنل و بازنشستگان ۹۰۰ هزار تا یک میلیون تومان

به گزارش برنا؛ علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی مرزو بوم از انعقاد قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین... به گزارش «نماینده» قرار اعطا کرد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی اساسی کمپانی بیمه آتیه سازان حافظ منعقد شده میباشد و بازنشستگان می‌توانند از ابتدای آذرماه از تعهدات درمانی تازه بهره مند شوند. مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر ۶۵ هزار تومان است و در قرار داد... متناسب‌سازی تکلیفی بود بیمه تکمیلی که حدود یازده سالِ کل بر زمین مانده بود؛ بعد از یازده سال اهمال، بالاخره در سال ۹۸ حساس پیگیری‌های کانون عالی بازنشستگان و ملازمت و همراهی ما در کانون بازنشستگان تهران، اجرای متناسب‌سازی برای بازنشستگان کارگری به تصویب رسید. در جریان بررسیِ لایحه‌ی میزان دارایی ۹۹، حداقل چهار یا این که پنج جلسه در کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد که غایت آقای تاجگردون (رئیس وقت کمیسیون) عهد بخشید که ۵۰ هزار میلیارد تومان به جهت پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در نظر گرفته شود و ۳۰ درصد این مبلغ برای اجرای متناسب‌سازی صرف شود.
  • نمایندگان بازنشستگان و مستمری بگیران بزرگترین استان مرز و بوم شدیداً از کارایی مسئولین تامین اجتماعی و دولتمردان در آیتم عدم دقت به منظور های بحق بازنشستگان انتقاد کردند.
  • میزان حقوق و دستمزد کشوریها اهمیت گواهی تحصیلی و سنوات یکسان در سرتاسر مرزوبوم یکسان هست و به همین ادله می شود دستمزد بازنشستگان کشوری را همسانسازی کرد اما مقدار حقوق و دستمزد تامینی ها از هیچ قاعده خاصی تبعیت نمی کنه و سند تحصیلی ملاک انتخاب دستمزد نمیباشد و اکثر مبتلا هرج مرجه و اشل دستمزد منسجم و ثابتی مانند کشوریها نداره.
  • از نوزاد یک روزه تا یک فرد هفتاد ساله می‌توانند بیمه عمر را دریافت کنند.
  • به مناســبت هفــته تأمین اجــتماعی کانــون بازنشــستگان و مستمری بگیران استان تهران بیانیه ای در ۸ آیتم صادرنموده و مصرانه خواستاراجرای همین بیانیه می¬باشد.
  • هر چه قدر میزان درآمد و پرداختی بیمه اکثر باشد، دستمزد بازنشستگی هم بخش اعظم خواهد بود.
و اص لأ به قوانین مصوب در اجرا و اعمال و احقا ق حقوق و دستمزد همین بازنشستگان، بالاخص بازنشستگان تأمین اجتماعی امساک میورزند و تمکین نمی کنند. به گزارش شناسنامه قانون، در جلسه ای که حساس حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، قائم مقام و معاونین همین سازمان و همینطور مدیر و اعضای هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر، مدیریت اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار شد؛ مقرر شد افزایش دستمزد مستمری بگیران در اردیبهشت ماه انجام شود. حقوق و دستمزد بازنشستگاناز تبصره‌های پرچالش در جریان باز‌نگری لوایح دارایی بوده است.حقوق بازنشستگانبرای سال 1401 ، دارای ارتقاء 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شده است.

هدیه دولت سیزدهم به بازنشستگان کشوری/ ارائه خدمات بیمه تکمیلی

بررسی‌ها نشان میدهد که در حالا حاضر فیش حقوقی شهریورماه در تارنما تامین اجتماعی قابل رویت می باشد و مطابق وعده دیتا شده، ارتقاء ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان رقم ثابت برای آنها حیث شده است. فعلا که متاسفانه سازمان تامین اجتماعی همه جوره حق کارگر و حق بازنشسته کارگری رو‌میخوره،۱۰۰ تانکر آب نیز روش. شورای عالی کار، حق مسکن کارگران به جهت سال ۱۴۰۱ را ۶۵۰ هزار تومان در ماه انتخاب کرد، ولی هیئت دولت در زمان بیان این مصوبه آن را به ۵۵۰ هزار تومان کمتر داد. به گزارش ساناپرس؛ موقعیت جدید دار وامدار بازنشستگان / مشمولان مدیون واجب مشخص شدند / دست‌کم مبلغ دار وامدار اضطراری بازنشستگان؟ سازه بر اعلام کانون بازنشستگان کارگری تهران، - سازه بر اعلام کانون بازنشستگان ... بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی محصولی نوین و منحصر به فرد به فرد در صنعت بیمه از کمپانی بیمه قدمت و زندگی خاورمیانه می‌باشد . هر شخص می‌تواند از بدو میلاد تا سن 80 سالگی نسبت به تهیه همین بیمه اقدام نماید.

موضوعات داغ: جامعه

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اهمیت تأکید بر نیاز به تحول در مدیریت صندوق تأمین‌اجتماعی هم در بخش درآمدی و نیز در بخش در دست گرفتن هزینه‌ها و رئیس مصارف و هم در بخش توسعه خدمات، بیان سیاست‌های کلان تأمین‌اجتماعی در ۲۱ فروردین ماه سال روان از سوی رده معظم رهبری را مجال مناسبی به جهت حل چالش‌ها و... به گزارش تصویر زندگی به نقل از ایلنا، پرداخت مستمری شهریور بازنشستگان کارگری همچنان ادامه دارد. مقدار حقوق و دستمزد بازنشستگی در آلمان برای هر فرد، به عواملی زیرا میزان سوابق کار او، هزینه پرداخت شده برای بیمه بازنشستگی و درآمد بستگی دارد. شما به جهت اخذ ورقه پرداخت بایستی از نصیب بالای صفحه مورد عملیات بیمه شدگان یگانه را انتخاب نمایید و از زیر منو اخذ برگ پرداخت را بزنید. کاغذ ای مثل صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود که شما میتوانید از آیکون پرونده ای که در در مقابل ردیف بیمه آیتم حیث متوجه شوید حق بیمه پرداخت نشده و میتوانید به جهت پرداخت بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد اقدام کنید. شما میتوانید حیاتی کلیک بر روی همین آیکون به جهت ادامه مراحل پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد مبادرت کنید. در کل مقاله همت کردیم درباره حق بیمه تامین اجتماعی 1401 کارگران به شما اطلاعات مفیدی ارائه دهیم.

بیمه تکمیلی همسران بازنشستگان انقطاع شد

1- قوانین مختص استخدامی (مانند ارتش ، دانشگاه های آزاد اسلامی ،خدمات مدیر کشوری،کارمندان دولت و… ) که مجلس شورای اسلامی به جهت آن‌ها قوانین خاصی را گزینش مینماید که در مباحث حقوق و دستمزد و دستمزد از رعایت قانون کار معاف هستند . ارتقا دستمزد کارگران بازنشسته ۳۷ درصد چی شد ؟ هیچ کشوری اینجور به بازنشسته ها و مردم دروغ نمیگه و کارشکنی نمیکنه . صرفا موقعی که به مردم نیاز دارند مثله وقت انتخابات پارسال یه تکه نون میندازن جلومون (افزایش حقوق بازنشسته ها در سال قبل سبب شده که بازنشسته های امسال (اواخر سال ۱۴۰۰) دستمزد شان کاهش خبر استانی بشود؟). به عبارتی طور که از بررسی های بالا بر می آید، احتمال آن که نشست های شورای خوب عمل برای انتخاب دستمزد ودستمزد سال ۹۸، در اسفند ۹۷ به نتیجه نرسد و به فروردین ۹۸ موکول شود زیاد است. به خصوص آن که موقعیت طاقت فرسا اقتصادی در نیمه دوم سال باعث شده تا نمایندگان کارگری و کارفرمایی، به جهت ارتقاء حقوق، جدال های سختی را پیش رو داشته و هر دو طرف مهم محدودیت هایی به جهت قبول یا رد التماس میزان افزایش حقوق و دستمزد مواجه شوند. تکلیف شما به تیتر بیمه پرداز چه اجباری چه خود فرما همین می باشد که به مراحل بیمه پردازی تا بازنشستگی ادامه دهید.

پربیننده‌ترین خبرها اجتماعی

7-در همین نشست اعضای کمیته حقوق و دستمزد و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در اجرای ماده 111 در خصوص افزایش سایر مزایا نظیر حق مسکن و اولاد و کمک به تامین معیشت حق سنوات و بن را تاکید دارند. حیاتی توجه به ضوابط قرارداد بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر کسر از حقوق و دستمزد نامبرده و افراد زیر کفالت ایشان از آذرماه 1401 اعمال و بازنشسته مجاز به استعمال از بیمه تکمیلی و بیمه عمر از تاریخ شروع قرارداد هست . بر پایه بند 1 ماده 24 قانون مالیات های مستقیم وجوه پرداختی شرکت ها بیمه بابت ضرروزیان فوت بیمه عمر و همچنین دیه و مثل آنان که حسب مورد یکجا و یا به طور مستمری بیمه به ورثه متوفی پرداخت می شود از مالیات بر ارث معاف است. درحالی که بیمه تامین علاوه بر پرداخت حقوق و دستمزد بازنشستگی، پوشش درمانی هم دارااست و هزینه های طبابت هم پرداخت میکند. رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره احکام جدید بازنشس... مدافعان افزایش سن بازنشستگی در کشور ایران که تا قبل از این مشاجره خویش را در بند‌های حذف شده سند برنامه ششم توسعه و گسترش گنجانده بودند، اعتقاد داشتند که به برهان ارتقای پارامتری به اسم نرخ امید به زندگی در طی نیم قرن اخیر (از ۵۶ سال به ۷۶ سال)، سن بازنشستگی هم را باید ملغی کرد. درصورتیکه شخص بازنشسته بقیه صندوق ها به جز صندوق تامین اجتماعی باشد استخدام مجدد او منع رسمی ندارد ، علاوه بر آن تا هنگامی که به استخدام شما درآمده میباشد همگی دستمزد و مزایا به جز عائله مندی به او تعلق می‌گیرد اما بیمه کردن او تاثیری در مستمری بازنشستگی و سابقه بیمه او ندارد زیرا در واقع یک شخص تنها میتواند از یک صندوق بازنشستگی مستمری دریافت کند . به گزارش ایلنا، حالت بیمه معالجه تکمیلی (طرح آرامش) برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اعلام شد. بر همین اساس، حضور سرپرست بازنشسته جهت ثبت‌نام برای خویش و عائله الزامی می‌باشد. براساس امر اداری صادر شده به وسیله سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، حق بیمه تکمیلی درمان از تاریخ 1 آذر 1400 لغایت 30 آبان 1401 حیاتی احتساب مالیات بر قیمت افزوده به جهت هر نفر ماهانه 91 هزار تومان است. در ۱۲ سال قبلی صندوق بازنشستگی کشوری همین سرویس ها را مهیا کرده می باشد اما در وضعیت کنونی قرار می باشد این سرویس ها به دستگاه‌های مربوطه محول شود. مضاعف در بودجه ۱۴۰۰ صرفا ۸۹ هزار میلیارد تومان بابت طلب دولت به سازمان گنجانده شد که از این رقم صرفا پرداخت ۷۲ هزار میلیارد تومانِ آن محقق شد؛ امسال نیز در ضابطه بودجه، ۹۰ هزار میلیارد تومان بابت پرداخت طلب دولت به سازمان تأمین اجتماعی پیش‌بینی شده میباشد که تا امروز که یک فصل از سال گذشته و هنوز یک ریال از همین معتبر قانونی به حساب سازمان واریز نشده است. قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل مرزو بوم و ترمیم دستمزد پرسنل و بازنشستگان کشوری و لشکری ۱۶ آبان در طومار ای از محمدباقر قالیباف مدیریت مجلس شورای اسلامی به سید ابراهیم رئیسی مدیریت جمهور بلاغ شد. رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اینکه اهمیت دقت به بیان افزایش دستمزد کارمندان آیا دارایی آن نیز به جهت پرداخت تامین شده است، پاسخ مثبت بخشید و گفت که از این ماه آبان، اصلاحات انجام می شود و ما به التفاوت مهرماه در این حقوق آبان پرداخت می شود. با دقت به ارتقا امید به زندگی در کشور و افزایش جمعیت افراد مسن، بیمه مستمری آنی جهت تامین درآمد آینده مناسب است. در حالتی که بیمه شده دارای قدمت طولانی باشد، زندگی اقتصادی او را در ایام پیری و در مقابل مشکلات مالی و اقتصادی ناشی از کمبود درآمد تحت پوشش قرار می گیرد. طبق اطلاعاتی که از لایحه بودجه ۱۴۰۲ رسانه‌ای شده، میانگین افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و بازنشستگان سال آینده ۲۰ % خواهد بود.
آخرین مطالب