تایگر وودز PopStroke اضافه کردن ناپل ساراسوتا مکان; فورت مایرز تسهیلات در برنامه

گرگ Hardwig ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:19 PM EDT Jul 13, 2020وجود خواهد داشت یک ببر به رویت در جای دیگر در ف

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

وجود خواهد داشت یک ببر به رویت در جای دیگر در فلوریدا ساحل خلیج فارس در سال آینده.

در علاوه بر این به یک PopStroke سرگرمی تسهیلات گلف طراحی شده توسط نرم افزار ستاره گلف تایگر وودز که در مسیر برای باز کردن در فورت مایرز در ماه سپتامبر PopStroke بنیانگذار گرگ بارتولی تایید دوشنبه که امکانات در ناپل و ساراسوتا تقریبا نهایی و در حال برنامه ریزی برای باز کردن در پاییز 2021. جنگل همچنین یک سرمایه گذار عمده در این شرکت است.

"ما هیجان زده به راه قطعات گرد هم آمده اند — ناپل و سپس تا (ایالتی) 75 به فورت مایرز و پس از آن تا 75 دوباره به ساراسوتا" بارتولی گفت. "ما بسیار داغ برای کسانی که در بازار. ما فکر می کنم آنها در حال بزرگ بازار برای محصولات ما و کسب و کار ما. ما خواهید بود با وارد کردن این جوامع در آینده 12 تا 18 ماه."

بارتولی گفت: مکان نشده نهایی به نقطه او می تواند آشکار دقیق سایت, اما گفت: ناپل محل خواهد بود در تمیمی دنباله و ساراسوتا یکی را در نزدیکی مرکز شهر.

"جنوب غربی فلوریدا است که به سرعت در حال رشد است." "آن آوردن پویا پایه های اقتصادی نیز هست."

PopStroke یکی از سه گلف و امکانات سرگرمی آمدن به جنوب غربی فلوریدا. یک Topgolf تسهیلات برنامه ریزی شده است برای باز کردن در فورت مایرز مدتی در سال 2021 و BigShots گلف قرار است ساخته شود در بخشی از دارایی سابق دروازه طلایی گلف در ناپل.

بیشتر بدانید: چه خرده فروشی سرگرمی مرگ معنی CineBistro, Coastland مرکز Topgolf, PopStroke, Dave & شکن, Chuck E. Cheese?

بیشتر: تایگر وودز-حمایت PopStroke معافیت زمین در فورت مایرز. هنگامی که آن را باز کنید ؟

فورت مایرز محل در شش مایل سرو پارک وی شکست زمین در Jan. 29 و باقی مانده است در برنامه با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"بدیهی است که ما قصد داریم به اضافه کردن اجتماعی فاصله اقدامات در محل" بارتولی گفت. "ما در حال برنامه ریزی برای باز کردن در ماه سپتامبر. ما باید بر این اساس تنظیم به محیط جدید ما. ما را از این طریق دریافت کنید و ما به عقب بر گردیم به حالت عادی. اما ما در حال برنامه ریزی برای بقیه سال به افزایش سلامت و ایمنی است."

خوشبختانه وجود ندارد نیاز به یک تغییر بزرگ به عنوان دور به عنوان مرکز. قرار دادن گلف گذاشته است که توسط TGR طراحی, همچنین دارای یک رستوران است. اما بارتولی با اشاره به همه درس خارج که در آن coronavirus گسترش نشان داده شده است به حداقل برسد و رستوران نیز باز است هوا. اصلی علاوه بر این به صورت گسترده مطابق با اصول بهداشتی و تمیز کردن.

"ما سوراخ گلف هستند همه در حدود 50 پا از هم جدا" بارتولی گفت. "بنابراین شما می توانید خود و خانواده خود را در گروه از سه یا چهار و شما را در خود."

PopStroke در حال حاضر بشود به touchless با استفاده از یک برنامه برای نگه داشتن نمره و برای سفارش غذا به طوری که نیز نقش به زمان همه گیر محیط زیست است.

"ما خوش شانس بوده است که ما نوع قرار از این فضیلت از این راه کسب و کار عمل" بارتولی گفت.

فورت مایرز تسهیلات دوره است که برای اولین بار PopStroke طراحی شده توسط جنگل که خرید سهام در PopStroke سرگرمی گروه در ماه اکتبر گذشته. بارتولی گفت: جنگل گرفته شده نقش بزرگی در طراحی و اما نشده است در اموال است.

بارتولی وجود دارد گفت: در واقع دو دوره در فورت مایرز تسهیلات.

"طراحی های دیدنی و جذاب است," او گفت:. "او و تیم خود را انجام داده اند واقعا خوب کار ساخت آن به چالش کشیدن اما سرگرم کننده است. وجود دارد بسیاری از تفاوت های ظریف است که یک گلف باز مشتاق واقعا آن را درک.

"یک دوره برای مبتدیان و متوسط پس ما باید یک دوره است که طراحی شده برای پیشرفته تر گلف بازان."

بیشتر: برنت چاق شدن: به چالش کشیدن بار تقاضا پاسخ: از کجا گلف ایستاده ؟

بیشتر: Topgolf برنامه ریزی برای حرکت به کشش زمین در استعمار بلوار خاموش من-75 در فورت مایرز

بارتولی گفت: هنگامی که گلف بازان بیشتر انجام شده در یک دوره آنها می تواند حرکت کند تا به یکی از پیشرفته.

او انتظار دارد که یک گواهی نامه از اشغال اوایل ماه آینده با جنگل-طراحی گلف در پایان ماه اوت.

"این جای تعجب نیست که او بزرگترین ور رفتن معمولا در تمام دوران" بارتولی گفت: از جنگل که موفق به کسب 15 رشته. "او بسیار درگیر در این فرآیند است."

گرگ Hardwig یک خبرنگار ورزشی برای ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. او را دنبال کنید Instagram, Facebook و Twitter: @NDN_Ghardwig ایمیل او را در ghardwig@naplesnews.com. پشتیبانی محلی نگاری با این پیشنهاد اشتراک ویژه در https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب