زندگی پس از مستند - جهان جدید

در حالی که روشن بود که مردم با این وضعیت کرایه بدتر با COVID-19 محققان فکر آنچه در نقش یک فرد را کنترل گلوکز خ

توسط ABDOOSNEWS در 14 اردیبهشت 1399
Diabetes
در حالی که روشن بود که مردم با این وضعیت کرایه بدتر با COVID-19 محققان فکر آنچه در نقش یک فرد را کنترل گلوکز خون ممکن است در آن نتایج. Pixabay

افراد مبتلا به ديابت نوع 2 (ديابت نوع 2 بود) هستند در معرض خطر بیشتری از ضعیف نتیجه اگر آنها آلوده با رمان coronavirus (COVID-19) — و در چنین شرایطی کنترل سطح قند خون می تواند منجر به نتایج مطلوب, محققان می گویند.

بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان به ديابت نوع 2 بود. در حالی که روشن بود که مردم با این وضعیت کرایه بدتر با COVID-19 محققان فکر آنچه در نقش یک فرد را کنترل گلوکز خون ممکن است در آن نتایج.

"ما شگفت زده برای دیدن چنین نتایج مطلوب در کنترل خوب قند خون در گروه بيماران با COVID-19 و از قبل موجود به دیابت نوع 2 گفت:" مطالعه ارشد نویسنده Hongliang لی از Renmin بیمارستان از دانشگاه ووهان در چین است.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

"با توجه به اینکه افراد مبتلا به دیابت بسیار بالاتری خطر مرگ و عوارض مختلف و وجود داروهای خاص برای COVID-19, یافته های ما نشان می دهد که کنترل قند خون نیز ممکن است به عنوان موثر کمکی رویکرد به بهبود پیش آگهی بیماران مبتلا به COVID-19 و از قبل موجود دیابت" لی اضافه شده است.

برای نتایج منتشر شده در مجله Cell Metabolism این تیم تحقیقاتی انجام شده به صورت گذشته نگر و طولی چند مرکز مطالعه از جمله 7,337 تایید COVID-19 موارد ثبت نام را در میان 19 بيمارستان در استان هوبی چین است. از آن 952 نفر ديابت نوع 2 بود و دیگر 6,385 نیست. در میان کسانی که مبتلا به دیابت 282 تا به حال به خوبی کنترل قند خون; دیگر 528 نیست.

Blood Pressure
افراد مبتلا به ديابت نوع 2 (ديابت نوع 2 بود) هستند در معرض خطر بیشتری از ضعیف نتیجه اگر آنها آلوده با رمان coronavirus (COVID-19) — و در چنین شرایطی کنترل سطح قند خون می تواند منجر به نتایج مطلوب, محققان می گویند. Pixabay

داده ها نشان داد که مردم به بیمارستان با COVID-19 ديابت نوع 2 بود بیشتر مورد نیاز مداخلات پزشكي. با وجود کسانی که مداخلات آنها نیز تا به حال به طور قابل توجهی بالاتر مرگ و میر (7.8 درصد در مقابل 2.7 درصد) و همچنین بیشتر بروز ارگان های متعدد آسیب است. اما کسانی که با کنترل خوب قند خون و COVID-19 شد کمتر احتمال دارد به مرگ از کسانی که قند خون ضعیف بود کنترل محققان گفتند.

در ضمن کسانی که با مدیریت خوب ديابت نوع 2 بود همچنین دریافت کمتر از دیگر مداخلات پزشكي از جمله اکسیژن و/یا تهویه و تا به حال کمتر عوارض. محققان گفت: یافته های جدید ارائه سه پیام اصلی برای افراد مبتلا به دیابت: افراد مبتلا به دیابت باید اقدامات احتیاطی اضافی برای جلوگیری از آلوده شدن آنها مراقبت بیشتری به حفظ قند خون خود را تحت کنترل در این بیماری همه گیر.

همچنین بخوانید: 10 ضروری Irrfan Khan, فیلم

پس از آلوده بیماران مبتلا به دیابت باید قند خون خود را در سطح کنترل شده برای حفظ آن در محدوده حق, در علاوه بر این به هر گونه دیگر نیاز به درمان. محققان گفتند که ادامه خواهد داد به منظور بررسی ارتباط بين ديابت نوع 2 بود و COVID-19 نتایج. امید است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمینه زیست شناسی است که منجر به فقیرتر نتایج برای افراد مبتلا به ديابت نوع 2 بود و قند خون بالا. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب