تاکو خانه کوچک Margaritapalooza: نقد و بررسی

تاکو خانه کوچک خود را معرفی کرد مارگاریتا Palooza در جولای 3, فقط در زمان برای چهارم جولای آخر هفته به ما گزار

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

تاکو خانه کوچک خود را معرفی کرد مارگاریتا Palooza در جولای 3, فقط در زمان برای چهارم جولای آخر هفته به ما گزارش شده در اینجا در هوستون مطبوعات. دو دلار برچسب قیمت و وعده 12 طعم های مختلف بود بیش از حد وسوسه برای این نویسنده و شوهرش به تصویب, با وجود این واقعیت است که ما داده بود تا در تاکو کابین با توجه به برخی نه چندان تجربه های فوق العاده.

تاکو کابین قبلا قابل اعتماد آماده به کار هنگامی که ما نمی خواهم به چنگال دیگران بزرگ برای نشستن Tex-Mex غذا و 9 دلار margaritas. هنگامی که بچه ها جوان بودند آن آسان بود جای خود را به گرفتن برخی از quesadillas nachos در و cheapo ritas به خصوص در آن یک ساعت یک مبارک. در حالی که من معمولا غذا متوسط عزیزان من تازه سالسا نوار. اگر مواد غذایی شیرین و مطلوب بود آن را همیشه می تواند livened مختلف salsas و تازه پیکو د گالو در ارائه.

A four pack of fun from Taco Cabana.گسترش

چهار بسته از سرگرم کننده از تاکو خانه کوچک.

عکس Lorretta دکتر ruggier

متاسفانه نزدیک ترین محل به خانه ما در 21121 تامبال پارک وی بود و به ندرت در نقطه خدمات عاقلانه و با کیفیت از مواد غذایی متنوع است. مارگاریتا ماشین به نظر می رسید به رنج می برند از همان بیماری است که بسیاری از مک دونالد لرزش ماشین در سراسر کشور در حال گرفتار در که margaritas نیست همیشه یخ زده است. در حالی که من لذت بردن از خوب margaritas در سنگ من به چوب منجمد زمانی که ritas ارزان هستند. من می توانم لذت بردن از slushy خوبی و بدون مراقبت در مورد ارزان تکیلا.

با وجود سوء ظن ما تصمیم گرفتیم که $2 margaritas خیلی خوب معامله به تصویب است. ما هنوز ساخته نشده آن را به مورد علاقه ما رستوران مکزیکی برای نشستن غذا را پس از همه گیر آغاز شد. ما دستور داده اند, را از, از آنها, اما 36 دلار ارزش margaritas که در نیمه راه ذوب شده در زمانی که شما دریافت صفحه اصلی به نظر می رسد اتلاف پول است. ما که ما تا به حال چیزی برای از دست دادن زمانی که فقط یک زن و شوهر از دیگران در خط هستند.

Star Spangled became mangled.گسترش

Star Spangled لت و پار شد.

عکس Lorretta دکتر ruggier

مانند هر جای دیگری در تگزاس مورد نیاز مشتریان برای سفارش غذا با الکل خرید در تاکو خانه کوچک. ما سفارش و پرداخت آنلاین آنلاین. من فرستاده شوهرم, Classic Rock باب به آن را انتخاب کنید. هنگامی که او وارد خانه ما سفارش گم شده بود چند افزودنی quesos و باقلا و پنیر tacos به نظر می رسد که منقبض majorly اما margaritas شد تمرکز ما.

این margaritas پر شد حدود سه چهارم از راه را در 16 اونس برای رفتن به جام. تکیلا خود را خدمت کرده بود در کنار در 50 میلی لیتر. بطری های چنین به عنوان شما می توانید در هواپیما پرواز (به یاد داشته باشید آن؟). تکیلا شد Margaritaville طلا که بسیار مناسب و معقول به نظر می رسید به من. من لاف زدن اما من مست بدتر است.

Taco Cabana has brought back Breakfast All Day.گسترش

تاکو خانه کوچک آورده و برگشت صبحانه در تمام طول روز.

عکس Lorretta دکتر ruggier

راک کلاسیک باب رفت و برای ساده آهک چرا که او خسته کننده است که راه. اول برای من بود ستاره پرستاره بنر. آن را به عنوان جذاب به عنوان آن آنلاین عکس آن اتفاق می افتد در هر دو دوستیابی و فست فود. اما از آن بود که انتظار می رود پس از ده دقیقه ، من هم زده در بطری تکیلا که مبهم قرمز و نور سبز و آبی رنگ آن را حتی کمتر جذاب است. اما خوشمزه بود. آن را یک لایه مخلوط از توت فرنگی و لیمو و آبی کوراسائو طعم. تاکو کابین استاندارد آهک مارگاریتا را می توان ترش شیرینی از دیگر طعم خو تانگ کمی.

من تصمیم گرفتم به طعم Frose و هندوانه قبل از stashing آنها را در فریزر برای بعد. هندوانه به حال خفیف اشاره از عطر و طعم اما Frose طعم عجیب و غریب و احتمالا چون من مکیده و آن را از طریق یک نی کردم و بیشتر Frose عطر و طعم از پایین. من نمی دانم اگر آنها واقعا استفاده از شراب سرخ یا اگر آن را یک طعم دهنده اما آن را تا به حال گیاهی و کمی شیمیایی طعم که من خیلی علاقه. پس از آنها تا به حال منجمد, کمی, من whizzed هر دو آنها را با هم در مخلوط کن با تکیلا. کمک کرد که به درستی ترکیب الکل و مخلوط کردن این دو طعم خوبی کار می کرد. من ریخت و آنها را به شور و ظروف پایه دار و خوب بود در اواخر بعد از ظهر و درمان در یک روز گرم تابستان است.

Taco Cabana margaritas can be gussied up.گسترش

تاکو خانه کوچک margaritas می تواند gussied ،

عکس Lorretta دکتر ruggier

بعد از آن در هفته میل به چیزی سرد و یخی دوباره ضربه. من فرستاده Classic Rock باب کردن برای یکی دیگر از ریتا بازیابی مقدار برای نوجوانان,' لذت داشتن مواد غذایی سریع دو بار در یک هفته. اگر ما تا به حال نشده است بیش از حد تحت تاثیر قرار با مواد غذایی اولین بار در اطراف تاکو کابین به ثمر رساند برخی از جوایز در دور دو.

زمانی که CRB باز کیسه margaritas نگاه یخ زده این زمان و خدمت کرده بودند در 12 اونس فنجان پر شده نزدیک به لبه. این Mangonada بسیار زیبا با رنگ قرمز از chamoy نشسته در بالای پرتقال انبه مانند وست تگزاس غروب آفتاب. CRB رفت برای آهک دوباره اما Mangonada بود مال من همه مال من است. شیرینی انبه بود و متعادل کننده شده توسط ترش و شور طعم chamoy یک عنصر است که می تواند اضافه شده به هر یک از طعم برای بدون هیچ هزینه اضافی. این یکی از مورد علاقه من طعم وجود دارد با ستاره پرستاره بنر. من قرار دادن Dr فلفل و Mojito margaritas در فریزر به بعد در شب.

A welcome break from the daily news.گسترش

استقبال از اخبار روزانه.

عکس Lorretta دکتر ruggier

این مواد غذایی این اطراف خیلی بهتر بود. هر چند سالسا نوار بسته است در انطباق با ناهار خوری محدودیت مشتریان می توانند سفارش سالسا rojo و پیکو د گالو آنلاین. این کمی ناامید کننده است که خامه انزال سالسا و salsa de fuego در دسترس نیست اما بار دشوار هستند.

من دستور داد یک برهنه, fajita مرغ تاکو. وجود دارد مقدار زیادی از پر کردن است که می تواند اضافه شود برای هزینه های اضافی مانند خامه ترش, guacamole و پنیر, اما من آن را دوست دارم فقط با تازه پیکو د گالو. TC آن را درست می کند با آن پیکو. هالاپینیو بیت ممکن است کمی بزرگ اما وجود دارد مقدار زیادی از گشنیز و نه بیش از حد بسیاری از پیاز و گوجه فرنگی کاملا رسیده.

Taco Cabana delivers on the fresh pico.گسترش

تاکو خانه کوچک ارائه می شود در تازه پیکو.

عکس Lorretta دکتر ruggier

دختر من flautas بودند بسیار بهتر از این زمان بیش از حد به عنوان adriano. قبلی adriano شد آبکی در حالی که این زمان آن را خوب و ضخیم با نسبت خوبی از چیلس. ما تا به حال به دستور یک صبحانه تاکو با گوشت, تخم مرغ و پنیر در نان ذرت مکزیکی آرد پس تاکو خانه کوچک در حال حاضر ارائه صبحانه در تمام طول روز. ما به نوعی به پایان رسید تا با اضافی بنابراین من 16 ساله پسر خوشحال بود به لهستانی که خاموش است. پر شده با تخم مرغ نیمرو یک نوار طولانی از بیکن و پنیر خرد شده. تاکو کابین این چیپس ها housemade. آنها کمی ضخیم تر و fluffier از بسیاری از آرد ذرت که ممکن است از purists تکان دادن سر خود را. اما آنها مناسب برای فرو بردن به adriano.

A sad sight indeed.گسترش

چشم غمگین در واقع.

عکس باب دکتر ruggier

بعد از آن شب من در زمان Dr فلفل و Mojitorita از فریزر و به آنها سریع whir در مخلوط کن. من تصمیم به چشم پوشی تکیلا در Moijitorita و اضافه کردن برخی از عجیب و غریب از من مشروب کابینه به جای. آن را به طعم نیست هر چیزی از نعناع یک عنصر موجود در نمونه mojito. آن را فقط طعم مانند به طور منظم آهک مارگاریتا. دکتر فلفل به حال فقط یک اشاره جزئی از نوشابه طعم بنابراین اگر شما یک فلفل, این است که برای ارضای هوس خود بود اما خوب برای من. آن را هنوز هم یک مارگاریتا برخی از مرتب کردن. وجود طعم دهنده های دیگر مانند گلابی خاردار میوه شور توت فرنگی و انبه.

To-go margaritas from Taco Cabana are great for backyard quarantining.گسترش

برای رفتن margaritas از تاکو خانه کوچک برای حیاط خلوت quarantining.

عکس Lorretta دکتر ruggier

تاکو کابین دارای مکان در سراسر هوستون و تگزاس. بسیاری از آنها برای راه رفتن در منظقه و درایو-از طریق با برخی از پاسیو باز برای ناهار خوری. در حالی که در رستوران در حال مبارزه با این بیماری همه گیر محدودیت و یادگیری برای انطباق با یک راه جدید برای عامل تاکو خانه کوچک ساخته شده است یک حرکت عاقلانه در ارائه مقرون به صرفه margaritas برای تابستان. آن را به ارمغان می آورد در مشتریان برای مواد غذایی سریع Tex-Mex رستوران در حالی که ارائه یک گزینه بودجه دوستانه در زمانی که بسیاری از مردم به ماندن در منزل و کاهش هزینه ها.

با چند تاکو خانه کوچک margaritas stashed در فریزر پاسیو حزب می تواند رخ دهد در هر زمان حتی در طول قرنطینه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب