SCTIMST Developes یک RNA Extraction Kit برای سرعت بخشیدن به Covid-19 آزمون

در thse بار از COVID ضرورت آن برای ضد عفونی کردن خود را cherised کفش است. Pixabay توسط N. LOTHUNGBENI HUMTSOE

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399
shoes
در thse بار از COVID ضرورت آن برای ضد عفونی کردن خود را cherised کفش است. Pixabay

توسط N. LOTHUNGBENI HUMTSOE

ما می دانیم COVID-19 منتقل می شود از طریق تماس مستقیم با قطرات تنفسی فرد آلوده (از طریق سرفه و عطسه و دست زدن به سطوح آلوده به ویروس. اما ما همچنین می دانیم که ویروس ها و باکتری ها می تواند متصل به کفش و عفونی باقی می ماند وجود دارد برای چند ساعت یا چند روز بیش از حد.

به عنوان یکی می تواند خطر ابتلا به اجرا در آوردن این ویروس در صفحه اصلی از طریق کفش به عنوان آن توصیه می شود به ترک کفش خود را بیرون از خانه است. اما چگونه می تواند به ما در ضد عفونی کردن مورد علاقه ما جفت کفش ؟ IANSlife صحبت به آقای Ambud Sharma, موسس و مدیر عامل شرکت Escaro رویال برای دریافت راهنمایی ها و دستورالعمل ها :

نظافت و پاکیزگی یک عامل حیاتی وقتی که می آید به مبارزه با گسترش ویروس. بنابراین این مهم است که به نگه داشتن خود را لوکس کفش ضد عفونی آن را به عنوان هزینه های گزافی است.

بسیاری از زمان, همه ما استفاده می شود برای پاشش سریع ترشح مواد پاک کننده بر روی یک جفت از مربیان و یا کفش ورزشی, اما این به این گزینه نیست و هنگامی که در تلاش برای پاکسازی خود را خالص کفش چرم و لوکس کفش. این نیاز برگزار می شود با ظرافت و به همین دلیل آن را به سادگی تنها در مورد مطابق با کفش. ضد عفونی کشته شدن میکروب ها و باکتری ها با کمک مناسب مواد شیمیایی یا پاک کن.

آیا تمیز کردن کامل

همیشه به یاد داشته باشید برای تمیز کردن کفش های خود را قبل از ضد عفونی آنها. چگونه به خلاص شدن از خاک و دوده از کف و کنار یک کفش با استفاده از دستمال مرطوب یکبار مصرف. شما فقط نیاز به کشیدن یکی از این بسته و استفاده از آن برای حذف گرد و غبار و گرد و خاک در حالی که ده-odourizing کفش خود را. دستمال مرطوب نیز برای کفش درخشان و از بین بردن علامت مشت حمله کردن بیش از حد.

shoes
کفش را می توان ضد عفونی با این راهنمایی ساده. Pixabay

اسپری ضد عفونی کننده - ناجی

استفاده از آئروسل به معنای مواد ضد عفونی کننده برای پارچه. این کاهش محتوای ضد عفونی کننده, مواد شیمیایی مانند استون و سفید کننده است که به احتمال زیاد برای رنگ آمیزی پارچه های برخی از. حصول اطمینان از که شما در حال استفاده از آئروسل و نه یک دستی پمپ اسپری نیز ضروری استفاده نمی شود ،

اجازه می دهد آنها را به خشک

پس از استفاده از مواد ضد عفونی کننده اجازه دهید که کفش خشک و در دمای اتاق در یک محیط تمیز با نور خورشید است. اجازه دهید کسانی که طراح کفش تنفس در یک زندگی جدید!

مناسب مراقبت از چرم و جیر بیش از حد

اگر شما از چرم و جیر کفش, سپس شما می توانید آن را با استفاده از چرم جیر پاک کن. می توان آن را در از بین بردن هر نوع گرد و غبار و خاک و یا خشک و لکه ها بر روی مداوم در حال رشد هستند و به خصوص برای این نوع خاص از چرم است. شما همچنین می توانید با استفاده از چرم پاک کننده برای همان.

Don't leave کفش, مرطوب

کفش های مرطوب بیشتر در معرض ابتلا به باکتری است. اگر کفش شما خیس, آن مهم است برای خشک کردن کفش خود را به درستی به مطمئن شوید که شما نمی تواند هر گونه آسیب و یا اجازه دهید آن میکروب ها نفوذ کند. بهترین گزینه این است که اجازه دهید کفش خود را به طور طبیعی خشک, اما اگر شما می خواهید برای تسریع روند مسائل آنها را با دستمال یا روزنامه به درک رطوبت. اگر شما با استفاده از, روزنامه, سعی کنید برای جلوگیری از ورق های با تعداد زیادی از تیره جوهر یا تصاویر این کمک خواهد کرد جلوگیری از جوهر خونریزی در کفش خود را.

همیشه به یاد داشته باشید!

در آخر فراموش نکنید که به پوشیدن دستکش هنگام دست زدن به طور بالقوه آلوده اشیاء از جمله در هنگام ضد عفونی کفش. پس از ضد عفونی کفش خود را بلافاصله پرتاب دستکش یکبار مصرف دور. قابل استفاده مجدد, دستکش می تواند ذخیره شده در یک جداگانه سبد لباس های شسته شده.

همچنین بخوانید: سرخپوستان صرف زمان بسیار زیادی E-learning: نظرسنجی

به یاد داشته باشید برای جلوگیری از خود را با استفاده از کفش لوکس به جایی که شما فکر می کنید می تواند آلوده تا زمانی که شما می توانید آن را حرفه ای تمیز و ضد عفونی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب