محل قرار گیری پروژه بانک ملی کجاست؟

پروژه‌ی بانک ملی که به پروژه‌ی ایران نیز معروف است، در منطقه‌ی کوهک چیتگر واقع شده است. در میان

توسط ABDOOSNEWS در 30 مرداد 1400

پروژه‌ی بانک ملی که به پروژه‌ی ایران نیز معروف است، در منطقه‌ی کوهک چیتگر واقع شده است. در میان مناطق بیست و دوگانه‌ی شهرداری تهران، محدوده‌ی چیتگر بیست و دومین منطقه است که غربی‌ترین قسمت تهران را شامل می‌شود و در شمال غرب تهران واقع شده است. این منطقه از غرب به وردآورد شمالی، از شرق به منطقه‌ی پنج تهران، از شمال به ارتفاعات رشته کوه البرز و از جنوب به تهرانسر و آزادراه تهران-کرج محدود شده است.

وجود پروژه‌های رفاهی و گردشگری بسیار در منطقه 22 ازجمله دریاچه مصنوعی چیتگر، بوستان جوانمردان ایران، پارک آبی چیتگر، ایران مال، پردیس سوارکاری، تله کابین، مونوریل چیتگر و... که تکمیل شده یا درحال تکمیل هستند سبب شده تا این منطقه به عنوان قطب گردشگری نام بگیرد و افراد بسیاری از دیگر مناطق تهران برای تفریح و گردش به این محدوده بیایند که این مسئله در آینده موجب رونق اقتصادی و گردشگری این منطقه خواهد شد.

وجود فضاهای بی‌شمار، موقعیت مکانی مناسب برای رشد و پیشرفت فضاهای گردشگری، اداری، تجاری و مسکونی در این منطقه نویدبخش گسترش و پیشرفت منطقه‌ 22 در میان سایر مناطق تهران است.

به خاطر وجود فضاهای سبز و پارک‌های جنگلی وردآورد، دوشان دره، چیتگر، خرگوش دره و... و همچنین وزش باد که در تهران به طور معمول جهت شرقی و غربی دارد، منطقه 22 از آب و هوایی پاکیزه‌تر و بهتر نسبت به باقی مناطق تهران برخوردار است.

همچنین این منطقه با وجود دسترسی آسان به خطوط مترو و ایستگاه‌های متروی چیتگر، وردآورد، ورزشگاه آزادی و ایران خودرو و همچنین دسترسی به بزرگراه‌های شهید همدانی، آزادگان و همت و دسترسی‌های محلی پروژه از نظر دسترسی شهری از موقعیتی مناسب برخوردار است.

پروژه‌ی بانک ملی (پروژه‌ی ایران) همکاری است میان تعاونی مسکن بانک ملی و شرکت تعاونی مسکن انصار سپاشهر برای ساخت یک شهرک مسکونی.

تعاونی سپاشهر یک شرکت معتبر در حوزه‌ی ساخت و ساز است که پروژه‌های موفق بسیاری را در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کرده است. پروژه‌ی ایران نیز به دلیل موقعیت بسیار خوبی که دارد و در نزدیکی دریاچه چیتگر و قلب منطقه‌ ی 22 است از پروژه‌های سودآور و بسیار خوب خواهد بود.

این پروژه در شهرک گلستان بلوار کوهک، بلوار علوم فنون ، ضلع جنوب شرقی دریاچه چیتگر و شمال پارک جنگلی چیتگر واقع شده است که در حال حاضر مرحله‌ی فونداسیون را به پایان برده و در حال ساخت و تکمیل طبقات می‌باشند. پروژه‌ی بانک ملی که در منطقه‌کوهک چیتگر بنا شده، جزو برج‌های کوهک می‌باشد و دارای 190 واحد مسکونی در3 بلوک است.

به دلیل اسکلت‌بندی فلزی و بتنی، این سازه از مقاومت بالایی در برابر زلزله برخوردار است. برج‌های پروژه‌ی ایران از جمله برج‌های فول امکاناتی است که سالن ورزشی مجهز، اتاق بازی کودکان، سالن اجتماعات، هلی پد، سینمای مخصوص، اینترنت مرکزی، برق اضطراری و... را برای ساکنان فراهم کرده است.

منبع: https://www.zibashahr.com/1400.05/19315.html

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن