TABC تعلیق مجوز در 17 کافه ها و رستوران ها از جمله یکی در هوستون

به نظر می رسد عملیات ایمن باز مخفی نیروی کار تگزاس نوشیدنی الکلی کمیسیون مشغول بوده است — تعلیق مجوز از 17 کاف

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

به نظر می رسد عملیات ایمن باز مخفی نیروی کار تگزاس نوشیدنی الکلی کمیسیون مشغول بوده است — تعلیق مجوز از 17 کافه ها و رستوران ها در سراسر تگزاس که نیست انجام آنچه آنها انجام شده است باید به سرعت گسترش COVID-19.

در میان آنها یکی هوستون استقرار فرمان هوستون 5219 خیابان واشنگتن که اگر چه وب سایت خود را می گوید آن را در 4 بعد از ظهر امروز قادر خواهد بود برای خدمت به الکل در آن خود استادانی "بالغ سرزمین عجایب". آن را و دیگران نام TABC خود را مشروب عملیات معلق برای 30 روز.

اگر چه TABC اعلام نمی کند می گویند به طور خاص چه هر یک رستوران یا نوار را به نمره تخلف به طور کلی آنها در برخورد با نیازهای بیش از 50 درصد ظرفیت به صورت میله و 75 درصد برای رستوران ها و همچنین اجتماعی فاصله حداقل شش فوت بين دو گروه از مشتریان است.

"TABC است که به شدت نظارت نوار و رستوران فعالیت و پیگیری خواهد شد اضطراری مجوز تعلیق اگر وجود دارد نقض هستند که تهدیدی برای بهداشت عمومی و ایمنی. TABC اقتدار را به حالت تعلیق هر گونه مجوز است که متوجه یک تهدید مداوم به رفاه عمومی است. اولین مورد تخلف منجر خواهد شد تا به 30 روز تعلیق مجوز و دوم خواهد شد در نتیجه تا 60 روز تعلیق است."


"این تخلفات نشان دهنده تعداد بسیار کمی از 3,500 مجوز کسب و کار بازرسی توسط TABC پس از آغاز ماه مه" TABC رئیس Kevin J. لیلی گفت: در آزادی مطبوعات. "اکثریت زیادی از صاحبان کسب و کار در حال نشان دادن تعهد خود را به نگه داشتن مشتریان و کارکنان امن و ما سپاسگزار برای همه کار سخت خود را. TABC متعهد به کمک به این صنعت به عنوان ما همه کار برای امن تگزاس است."

کسب و کار صادر اورژانس را برای 30 روز اجازه تعلیق عبارتند از:

دوشنبه
Burnhouse سن آنتونیو
این مغازه خواربار یا مشروب فروشی (W. ارز Ave.), فورت وورث
سوهو, سالن, Austin
Siete باندراس لاردو
الکتریکی, گاوچران لانگویو

یکشنبه
فرمان هوستون
بارج 295, سیبروک
هریس خانه از قهرمانان دالاس
جدید روابط عمومی را فورت وورث
UnBARlievable (غرب 6) Austin
کمی وودرو را آوببکک
نارگیل, El Paso,

شنبه
Buford حیاط خلوت باغ آبجو Austin
ویسکی, تانگو, یورتمه اهسته اسب, یخچال, Austin

جمعه
Werk, نوار, El Paso,
مارتی زنده Dallas
بالا بردن باشگاه شب McAllen



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب