مسئول رفتار انسان کمک کرده است حیوانات: WWF

چنین فعالیت منجر به اکتشافات مهم از گونه نیست که قبلا شناخته شده از کشور و بیش از متعصب عکاسان نیز تخریب زیستگ

توسط ABDOOSNEWS در 30 اردیبهشت 1399
bird photography
چنین فعالیت منجر به اکتشافات مهم از گونه نیست که قبلا شناخته شده از کشور و بیش از متعصب عکاسان نیز تخریب زیستگاه پرنده و آشفته تودرتو پرندگان. Pixabay

توسط VISHAL GULATI

پرنده عکاسی به عنوان یک سرگرمی و حرفه ای گرفته شده به یک میزان در هند. آن منجر به اکتشافات مهم از گونه نیست که قبلا شناخته شده از این کشور در سطح جهانی مشهور پرنده شناس گفت: در روز یکشنبه.

در آخرین مقاله منتشر شده در BirdingASIA این دوسالانه بولتن آسیایی, پرندگان, حفاظت از طبیعت, بنیاد دانشمند K. S. Gopi Sundar گفت: سرپرستان تعدادی از گونه های پرنده در هند در حال رشد است با توجه به بهبود ژنتیکی قابلیت های است که کمک به تشخیص تفاوت بین پرندگان است که نگاه و صدا تا حدودی مشابه است.

اما هنوز هم وجود دارد بسیار آهسته رشد در درک از گونه های فردی است.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

همكاری یا علم چگونه یک گونه تعامل با محیط اطراف آن است که شاخه ای از زیست است که کمک به دانشمندان در تعیین که در آن گونه ها یافت می شود و آنچه انجام می دهند.

برای اکثریت قریب به اتفاق از گونه های پرنده این اطلاعات اولیه است یا وجود ندارد و یا بسیار ضعیف شناخته شده است گفت: Sundar که روسای IUCN لک لک, لک و Spoonbill متخصص ،

bird photography
پرنده عکاسی به عنوان یک سرگرمی و حرفه ای گرفته شده به یک میزان در هند. Pixabay

به دنبال یک گونه برای سال های بسیاری در مکان های مختلف است راه ایده آل برای بهبود آگاهی از این گونه است. اما این طول می کشد زمان و از همه مهمتر منابع است که کشورهایی مانند هند به نظر نمی رسد که جدا کردن صندلی به مطالعات اولیه.

"با توجه به این پس زمینه با برخی از همکاران من می خواستم برای دیدن اگر وجود دارد سریع تر راه های بهبود دانش از گونه های پرنده با استفاده از منابع در دسترس است که ممکن است استفاده می شود به عنوان به عنوان بهترین آنها می تواند" او گفت:.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

"این ایده زمانی شروع شد که یک گروه کوچک از ما دیدم, سیاه, شکم, فرم متغیر wheatear در اودیپور در سال 2018 است. متغیر wheatear کمی شسته و رفته سیاه و سفید پرنده ای که مهاجرت به هند برای زمستان می خورد و میلیون ها نفر از حشرات در حالی که در اینجا" او گفت:.

"آن را کاملا مشترک در بخش های شمالی و حتی دیده می شود در داخل شهرها و در مزارع. همچنین این پرنده جالب است که در سه رنگ متمایز اشکال متفاوت است که در این مقدار از سفید و سیاه و در پرنده است. جای تعجب نیست بسیار کمی شناخته شده است از محیط زیست و الزامات این گونه در هند است."

سیاه و سفید-مناسب برای فرم جدید برای محققان و بنابراین کمی هیجان انگیز است.

تنها اطلاعات موجود در این فرم را در زمینه راهنماهای که کامپایل همه و هر گونه اطلاعات آنها می توانید بر روی پرندگان برای ایجاد نقشه های است که کمک به افراد علاقه مند به پرندگان.

میشه راهنمایی پیشنهاد کرد که سیاه و سفید-مناسب برای فرم بود و تنها در یک پچ کوچک در پاکستان در امتداد رود سند در طول زمستان.

"پس از آن ما تا به حال دیده می شود این فرم در سه مکان مختلف در اودیپور. ما منتظر یکی دیگر از زمستان و ببین, سیاه, شکم, فرم به نظر می رسد دوباره در تمام سه مکان Udaipur. واضح است که اطلاعات موجود در این فرم های مورد نیاز, به روز رسانی," او گفت:.

bird photography
پرنده عکاسی منجر به اکتشافات مهم از گونه نیست که قبلا شناخته شده از این کشور در سطح جهانی مشهور پرنده شناس گفت. Pixabay

پرنده عکاسی به عنوان یک سرگرمی و حرفه ای گرفته شده به یک میزان در هند.

آن منجر به اکتشافات مهم از گونه نیست که قبلا شناخته شده از کشور و بیش از متعصب عکاسان نیز تخریب زیستگاه پرنده و آشفته تودرتو پرندگان.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

اما پس از ظهور اینترنت چندین نهاد را راه اندازی انجمن عکاسان به کمک آنها تصاویر از پرندگان در درجه اول برای کمک به مردم دیگر با شناسایی.

"ما اسکن پورتال های مختلف برای عکس از متغیر ای بر چک چک و به پایان رسید تا با یک پایگاه داده از بیش از 540 عکاسان از سه شکل است که نیز تا به حال سال و محل," او گفت:.

"ما ایجاد نقشه برای هر سه اشکال و همچنین ارزیابی اگر هر گونه بودند که به نظر می رسد بیشتر در زمان های اخیر. ما کشف کرد که ما نقشه های ایجاد شده با استفاده از عکس های اهدا شده آنلاین توسط عکاسان همسان میشه راهنمایی تنها برای یک فرم. دو اشکال دیگر متغیر wheatear توزیع شد خیلی بیشتر به طور گسترده ای از مشکوک شد" سوندار گفت.

عکاسان البته نه به همه مکان ها به همان اندازه و برخی از آنها سخاوتمندانه تر با عکس های خود را بیش از دیگران است.

همچنین به عنوان خوانده شده - شفافیت مجموعه مستند نقد و بررسی: منحصر به فرد و, مذاکرات در مورد کار AAP

"بنابراین این احتمال وجود دارد که هر سه شکل توزیع بسیار گسترده تر از آنچه ما کشف کرده اند. چه هیجان انگیز ترین برای ما که ممکن است به استفاده از در حال حاضر منابع موجود برای ایجاد اطلاعات در مورد پرندگان, اما, اولیه, در, هند," او گفت:.

با بسیاری از محققان پس از lockdown برای کمک به مبارزه با رمان coronavirus شاید بسیاری از تلاش می شود ساخته شده برای دیدن آنچه که جنبه های دیگری از پرندگان آزادانه در دسترس عکس آنلاین می توانید نشان می دهد Sundar اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب