وزیر آلوده به ویروس کرونا ویروس دهلی احتمالاً در موج سوم می گوید وزیر بهداشت satyendra jain - ویروس کرونا در دهلی: آیا COVID-19 در موج سوم دهلی است؟ وزیر بهداشت Satyendar Jain این پاسخ را داد

[ad_1] روز چهارشنبه بیش از 5000 مورد جدید در دهلی ثبت شده است. (تصویر نمادین)دهلی نو: به روز رسانی ویروس کرو

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]
ویروس کرونا در دهلی: آیا COVID-19 در موج سوم در دهلی است؟  وزیر بهداشت Satyendar Jain این پاسخ را داد

روز چهارشنبه بیش از 5000 مورد جدید در دهلی ثبت شده است. (تصویر نمادین)

دهلی نو:

به روز رسانی ویروس کرونا ویروس: به نظر می رسد موارد ویروس کرونا در سراسر کشور در مقایسه با ماه سپتامبر در حال کاهش است. با این وجود احتمال عفونت ویروس کرونا در موج سوم در دهلی وجود دارد. وزیر بهداشت دهلی Satyendar Jain روز پنجشنبه در مورد این سوال گفت که "من فکر می کنم اکنون یک هفته صبر کنید ، پس از آن ما می توانیم روند را بگوییم. اکنون کمی زود است که آن را موج سوم بنامیم "اما ممکن است اتفاق بیفتد".

همچنین بخوانید

به ما اطلاع دهید که مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در دهلی ثبت شده است که جین گفت که دولت دهلی ردیابی سریع تماس را انجام می دهد ، به همین دلیل تعداد آنها بالاتر می رود. وی گفت ، "این یک فصل از جشنواره ها است و یک زمستان نیز وجود دارد و ما یک استراتژی را تغییر داده ایم که هر کس مثبت بیاید ، تمام خانواده و ارتباط نزدیک آنها را آزمایش می کند و نه یک بار بلکه ما نیز دو بار انجام می دهیم. شده است. چهار نفر در عرض پنج روز دوباره این کار را انجام می دهند. ایده ما این است که حتی یک مورد باقی نماند. بنابراین به همین دلیل ممکن است کمی بیشتر به اعداد نگاه کنید.

وی گفت ، "اما این بهترین استراتژی برای از بین بردن و كنترل زنجیره انتقال است و من فكر می كنم نتایج به زودی حاصل خواهد شد."

همچنین بخوانید: اعلامیه مانیش سیسودیا ، کلیه مدارس تا زمان دستورات بعدی در دهلی بسته خواهند ماند

وی گفت که "ما ردیابی تماس را بیشتر تقویت کرده ایم و همراه با ردیابی تماس ردیابی را نیز تقویت کرده ایم. اوایل آزمایشات همه انجام می شد ، اما اکنون آن را بسیار دسته بندی کرده ایم. اگر هر شخصی مثبت شود ، تمام مخاطبینی که در آنجا هستند در حال آزمایش هستند. این اتفاق می افتد که اگر تمام خانواده آزمایش شود ، سپس تمام خانواده نیز مثبت می شوند. قبلاً منتظر بودیم که اگر علائمی را در خانواده مشاهده کردیم ، آزمایش را انجام دهیم ، اما اکنون همه را آزمایش می کنیم. هم خانواده و هم روابط نزدیک.

به ما اطلاع دهید که چهارشنبه در دهلی موارد رکوردشکنی رخ داده است و پس از آن نگرانی در مورد موج سوم افزایش یافته است. در 24 ساعت گذشته چهارشنبه ، 5673 مورد جدید در اینجا گزارش شده است ، و پس از آن تعداد کل افراد آلوده به 3،70،014 نفر افزایش یافته است. به همین دلیل ، میزان مثبت در دهلی نیز به 9.37٪ رسیده است. در اینجا میزان بهبودی 90.33٪ در حالی است که میزان بیماران فعال 7.93٪ و میزان مرگ و میر 1.73٪ است.

ویدئو: 49881 مورد تاج در 24 ساعت ، کل موارد بیش از 80 لک است


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب