Publix در حال گسترش است فروشگاه ساعت

کیمبرلی C. Moore kmoore@theledger.comمنتشر شده 5:36 PM EDT مارس 14 سال 2020لیکلند – بازگشایی نقطه عطف خواهد رس

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399

لیکلند – بازگشایی نقطه عطف خواهد رسید شنبه هنگامی که Publix گسترش آن فروشگاه ساعت از 7 صبح تا 9 بعد از ظهر و داروخانه بازگشت به طور منظم عامل ساعت.

"با تشکر از شما برای صبر و شکیبایی شما بیش از چند هفته گذشته در حالی که ما تحت عمل کاهش ساعت" بیانیه ای در وب سایت این شرکت می خواند.

با گسترش ساعت لکلند مبتنی بر مواد غذایی و زنجیره ای همچنین اعلام کرد که این تعلیق این سایت متعلق به خرید ساعت برای افراد مسن و سیستم ایمنی به خطر بیافتد.

"ما درک برخی از مشتریان ترجیح می دهند به فروشگاه زمانی که فروشگاه ها در کمتر شلوغ" Publix, مقامات گفت. "ما شما را تشویق به فروشگاه در اولین ساعت از روز هنگامی که ما بهتر می تواند جای که نیاز دارید."

بیشتر: چگونه بسیاری از ذغال سنگ, لی مرگ و میر توسط coronavirus? بستگی دارد که شما بخواهید: بازرسان پزشکی و یا وزارت امور خارجه

پرستار بازنشسته مادلین Beaumont از Dade شهرستان گفت: او قدردانی تمام توجه که Publix پرداخت به ما ایمنی است.

"جامعه ما فروشگاه باقی مانده است spotlessly تمیز نگهداری کارکنان حرفه ای در ماسک و نصب پلکسی گلاس برای محافظت از همه" Beaumont گفت: با افزوده شدن پیام به Publix مدیران. "با تشکر از شما برای گرفتن ما از طریق آغاز سفر ما از طریق این بیماری همه گیر."

Publix سخنگوی ماریا Brous گفت: این شرکت ادامه خواهد داد فشرده در حال انجام اقدامات حفاظتی در تمام Publix فروشگاه ها و همچنان به دنبال راهنمایی از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و محلی و ایالتی سلامت بخش است.

اقدامات ایمنی شامل افزایش گندزدایی برنامه با تمرکز بر بالا-سطوح تماس و ادامه خواهد داد به تمیز کردن و مطابق با اصول بهداشتی از فروشگاه. این ست سپر در همه پول نقد به مشتری سرویس میز و داروخانه ها را در محل باقی می ماند به عنوان یک راه راهرو و شش پا فاصله. فروشگاه کارکنان هنوز هم نیاز به پوشیدن ماسک.

کارکنان دریافت مرخصی با حقوق برای 14 روز اگر آنها تست مثبت برای COVID-19. علاوه بر این پرداخت را ترک کنند تا 14 روز خواهد بود برای کارکنان ارائه شده اند که در تماس نزدیک با همکاران که تست مثبت برای COVID-19.

Brous کاهش یافته است می گویند به طور کلی چگونه بسیاری از Publix کارکنان باید آزمایش مثبت پرسیدن به جای خاص و مکان های فروشگاه.

"عذر خواهی من...اما این که چگونه ما در حال به اشتراک گذاری اطلاعات" Brous گفت: در یک ایمیل.

Publix قطع فروشگاه ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر زمانی که دولت اعلام کرد که قرنطینه در ماه مارس با سالمندان مجاز به فروشگاه از 7 صبح تا 8 صبح روز سه شنبه ها و چهارشنبه ها.

"من استفاده می شود هرگز صبح زود ساعت — راه خیلی زود برای من" رزماری Calhoun از تالاهاسی گفت: این دفتر از طریق Facebook. "خوشحالم که آنها در حال رفتن به طور منظم ساعت. ما Publix پاک چرخ دستی های خرید پس از هر بار استفاده. آنها به نظر می رسد بسیار حرفه ای و فعال با نگه داشتن چیزهای مقادیر و من قطعا درک نیست که مجبور به پوشیدن ماسک."

بیشتر: کارکنان از 2 بیشتر در جنوب غربی فلوریدا Publix مکان تست مثبت برای coronavirus

برخی از خریداران گفت: آنها در زمان استفاده از وانت و تحویل خدمات برای اولین بار و از آن لذت می برد.

"این همه چیز من امیدوار بود و بیشتر" گفت: سوزان Harmer McCeldry که بازگشت به کار این هفته به عنوان یک سبک مو. "فرد چیدن سفارش من دوستانه بود و با ابلاغ به خصوص اگر یک محصول تا به حال به جایگزین. بسته به زمانی که من قرار داده من منظور من قادر به سفارش من تحویل در عرض دو ساعت. که کمک بزرگی بود به خصوص وقتی که من نیاز به مواد غذایی برای طبخ شام. تحویل خدمات ارزش زیادی برای من چون من قادر به ماندن در خانه و به دور از تماس های غیر ضروری با دیگران است."

حداقل یک خریدار به حال چیزهای دیگر در ذهن خود.

"هرگز به ذهن ساعت زمانی که آنها بازگرداندن رایگان فنجان قهوه ؟" شوخی دیرین تالاهاسی دموکرات نویس لایحه Cotterell. "من از آن لذت می برد بنابراین من احساس محروم از حق در قانون اساسی برای حفظ و خرس قهوه در Publix."

کیمبرلی ج. مور را می توان در رسید kmoore@theledger.com یا 863-802-7514. او در توییتر دنبال کنید در @KMooreTheLedger.

بیشتر: هتل بازگشایی در جنوب غربی فلوریدا به عنوان coronavirus محدودیت سهولت



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب