ماندن تا دیر مربوط به آسم در نوجوانان

Dگوش پدر و مادر اگر فرزند نوجوان شما در حال رفتن به بستر اولیه و رو به نمایش در اواخر شب این با دقت بخوانید. م

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

Dگوش پدر و مادر اگر فرزند نوجوان شما در حال رفتن به بستر اولیه و رو به نمایش در اواخر شب این با دقت بخوانید. محققان از جمله یکی از منشاء اند که نوجوانان که ترجیح می دهند به ماندن تا دیر وقت و بعد از خواب بیدار در صبح به احتمال زیاد به رنج می برند از آسم و آلرژی نسبت به کسانی که خواب زود است.

علائم آسم شناخته شده است به شدت به ساعت داخلی بدن, اما این مطالعه منتشر شده در ERJ باز, پژوهش, نگاه, چگونه فردی خواب تنظیمات نفوذ خطر آسم در نوجوانان است.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

به گفته محققان این مطالعه را تقویت اهمیت زمان خواب برای نوجوانان و باز کردن یک کانال جدید از تحقیقات به چگونه خواب نوجوانان تاثیر می گذارد' سلامت تنفسی.

Teenagers who stay up late at greater asthma risk
مطالعه تقویت اهمیت زمان خواب برای نوجوانان است. Pixabay

"خواب و خواب هورمون' ملاتونین شناخته شده برای نفوذ آسمبنابراین ما می خواستیم برای دیدن اگر نوجوانان اولویت برای ماندن تا دیر وقت و یا رفتن به رختخواب در اوایل می تواند درگیر در خطر آسم" گفت: Subhabrata Moitra از دانشگاه آلبرتا در کانادا.

این بررسی شامل 1,684 نوجوانان زندگی در غرب بنگال هند در سن 13 یا 14 سال که می شد در نظر گرفتن بخشی در شيوع و عوامل خطر ابتلا به آسم و آلرژی-بیماری های مرتبط با میان نوجوانان (عملکرد) مطالعه است.

هر یک از شرکت کنندگان خواسته شد تا در مورد هر خس خس و آسم و یا علائم رینیت آلرژیک مانند آبریزش بینی و عطسه است.

از آنها خواسته شد یک سری از سوالات را به قاضی که آیا آنها 'شب انواع', 'صبح انواع" یا در میان, مانند, چه زمانی از شب یا شب آنها تمایل به احساس خستگی, زمانی که آنها را انتخاب کنید تا از خواب بیدار و چگونه خستگی آنها احساس می کنید اولین چیزی که در صبح است.

محققان در مقایسه با نوجوانان,' علائم خود را با خواب تنظیمات با در نظر گرفتن عوامل دیگر که شناخته شده برای تحت تاثیر قرار آسم و آلرژی مانند که در آن شرکت کنندگان زندگی می کنند و این که آیا اعضای خانواده خود را دود.

شانس داشتن آسم در حدود سه برابر بیشتر در نوجوانان ترجیح می دهند که به خواب بعد در مقایسه با کسانی که ترجیح داده به قبل از خواب.

Teenagers who stay up late at greater asthma risk
آنها دریافتند که احتمال ابتلا به آسم در حدود سه برابر بیشتر در نوجوانان ترجیح می دهند که به خواب بعد در مقایسه با کسانی که ترجیح داده به قبل از خواب. Pixabay

همچنین بخوانید: کودکان مطرح با سگ حیوان خانگی را بهتر اجتماعی-مهارت های عاطفی

آنها همچنین دریافتند که خطر مبتلا به رينيت آلرژيک دو بار به عنوان بالا در اواخر تراورس در مقایسه با اوایل خواب ،

"نتایج ما نشان می دهد یک لینک بین ارجح زمان خواب و آسم و آلرژی در نوجوانان" Moitra گفت.

"ما نمی تواند مطمئن باشد که ماندن تا دیر وقت بیدار است و باعث آسم اما ما می دانیم که هورمون خواب ملاتونین است که اغلب خارج از سنکرون در اواخر خواب و است که می تواند به نوبه خود توان موثر بر نوجوانان آلرژیک پاسخ" Moitra مطلع است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن