49 درصد سرخپوستان احساس شرکت های چینی باید مجاز به فروش محصولات: بررسی

یک بررسی نشان داده است که حدود 49 درصد از پاسخ دهندگان احساس می کنند که شرکت های چینی باید مجاز به فروش محصولا

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

یک بررسی نشان داده است که حدود 49 درصد از پاسخ دهندگان احساس می کنند که شرکت های چینی باید مجاز به فروش محصولات در هند, اما آنها می خواهند اطلاعات خود را قرار داده شده در هند و نمی توان منتقل شده به شرکت های چین مقر.

این LocalCircles بررسی نشان داد که 35 درصد مردم گفت: این فروش باید به طور کامل محروم در حالی که 14 درصد گفت: آنها باید تنها اجازه داده می شود برای فروش در هند ساخته شده محصولات.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

حدود 25 درصد گفت: این شرکت تنها باید اجازه داده شود برای فروش در هند ساخته شده محصولات اگر هیچ داده های در حال وقوع است با چین و 20 درصد گفت: همه فروش محصول باید اجازه داده شود برای تمام محصولات اگر هیچ داده های در حال وقوع است با چین است. حدود 4 درصد گفت: تمام محصولات فروش باید اجازه داده شود اگر هیچ داده های با چین در حال وقوع است و تنها 2 درصد گفت: خرید و فروش باید مجاز عنوان شده است.

"به طور کلی به نظر می رسد که 49 درصد معتقدند که اگر شرکت های چند ملیتی چینی ها برای فروش محصولات در هند شخصی و همچنین اطلاعات جمع هند مشتریان باید اقامت در هند و خارج از کشور به چین مقر شرکت" LocalCircles گزارش گفت:.

49% Indians want Chinese firms to sell goods in India.
حدود 25 درصد گفت: این شرکتها باید تنها اجازه داده می شود برای فروش در هند ساخته شده محصولات اگر هیچ داده های در حال وقوع است با چین است. Pixabay

در مورد اینکه آیا هر گونه اقدامات باید در برابر شرکت های هندی با سرمایه گذاری 30 درصد پاسخ دهندگان گفته می شود تنها در صورتی که چینی مالکیت 10 درصد بالاتر در حالی که 29 درصد گفت: عمل باید گرفته در شرکت با هر چینی مالکیت. اما 27 درصد گفت: هیچ اقدام باید انجام شود در شرکت هایی اما چینی ها مدیران باید استعفا دهد و فقط 11 درصد گفت که هیچ اقدام باید در برابر هر گونه شرکت.

همچنین بخوانید: eRaksha رقابت 2020: سایبر ایجاد آگاهی در میان جوانان

بیشتر بیش از 3000 هند کسب و کارهای کوچک خواسته شد در طول این بررسی اگر هند کاهش روابط اقتصادی با چین چه خواهد شد تاثیر بر روی کسب و کار خود را در کوتاه مدت و 7 درصد کسب و کار گفت که از آن خواهد شد که تاثیر بسیار منفی بر در حالی که 20 درصد گفت: آن را تا حدودی از اثرات منفی است.

"ده درصد گفت: آن را به یک اثر بسیار مثبت در حالی که 14 درصد گفت: از آن خواهد شد که تا حدودی اثر مثبت است. چهل و دو درصد گفت: از آن خواهد شد که هیچ تاثیری بر کسب و کار خود را.

"این نشان می دهد که کسب و کارهای کوچک تقسیم بر اینکه آیا هند باید قطع روابط با چین و یا نه به 27 درصد می گویند آن خواهد شد که تاثیر منفی در حالی که 24 درصد آن را می گویند تاثیر مثبت" این گزارش اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن