برنج آلوم کمپین برای حذف مجسمه مدرسه برده صاحب اسم

در مرکز دانشگاه رایس اصلی چهار نشسته درشت مجسمه برنزی از مدرسه اسم ویلیام مارش برنج. برای برخی از, "Willy مجسم

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

در مرکز دانشگاه رایس اصلی چهار نشسته درشت مجسمه برنزی از مدرسه اسم ویلیام مارش برنج. برای برخی از, "Willy مجسمه" بی ضرر است اثر سرگرم کننده پردیس آیکون دیده می شود بیشتر به عنوان یک پس زمینه برای مسخره کالج شوخی.

به دیگران آن را نشان دهنده بلندی شبح سفید برتری. با توجه به ویلیام مارش برنج را بارها نادیده گرفته شده تاریخ به عنوان یک نژادپرست و صاحب اخیر برنج آلوم گابریل شاهین و Summar مک گی در حال کار به تجمع حمایت کافی برای متقاعد کردن اداره مدرسه به حذف این بنای تاریخی به برنج از قلب پردیس یک بار و برای همه است.

برنج تور راهنماهای تدریس مقدار زیادی از چیزهای بی اهمیت به سر و صدا کردن در مورد ویلیام مارش برنج به دانش آموزان آینده نگر معمولا با تمرکز بر شهوت پرست و داستان مرگ او: برنج به قتل رسید توسط ساقی اقدام به نمایندگی از شهر نیویورک وکیل که در نظر گرفته شده برای استفاده از یک doctored را به سرقت برنج فورچون قبل از طرح کشف شد توسط James A. Baker, برنج و پدربزرگ به آینده وزیر امور خارجه James A. Baker III.

"چه چیزی گفته نشده است و یا اذعان کرد این است که برنج را در تاریخ به عنوان یک نژادپرست enslaver که متعلق به 15 بردگان" گفت: گابریل شاهین در مقدمه به درخواست آنلاین برای مجسمه را برداشت. "چه چیزی گفته نشده است که پولی که به دانشگاه رایس آمد از ثروت به دست آورده و با برنج و پنبه تجارت. آنچه گفته نشده است این است که او خدمت در برده گشت (نام برده گیر)."

نگاه کردن به کلمات خود برنج خود را صریح خود را در نژاد پرستی خود را تصریح می کند که ثروت خود را باید مورد استفاده قرار گیرد برای ایجاد یک موسسه به طور خاص برای "سفید ساکنان هیوستون و ایالت تگزاس است."

شاهین طومار خواستار حذف برنج را مجسمه از مدرسه اصلی چهار و ویلیام مارش برنج را مثل حذف از تمامی دانشگاه های مواد بازاریابی. از صبح روز جمعه 2,490 فتح نفر این طومار را امضا کرده بود که منتشر صبح روز دوشنبه در یک دیجیتال مبارزات سازمان یافته توسط شاهین و همکار برنج زاج Summar McGee.

از طریق شخصی خود را در کانال های رسانه های اجتماعی, شاهین و McGee مربوط به "پایین با ویلی" دیجیتال بروشور که شامل لینک به درخواست اطلاعات در مورد ویلیام مارش برنج تاریخ یک لیست از خواسته های وارد شده توسط کنونی برنج سیاه و سفید برای دانش آموزان راه های این دانشگاه می تواند پشتیبانی بهتر دانش آموزان سیاه پوست (که همچنین شامل از بین بردن برنج را مجسمه) و قالب برای رسانه های اجتماعی پست و ایمیل به لابی برنج دولت برای حذف مجسمه نیز که برچسب رسانه های محلی.

مبارزات انتخاباتی خود را می آید در پی تظاهرات در اطراف آثار تاریخی ارج نهادن به صاحبان برده و نژادپرستان در سراسر کشور و بحث در اطراف حذف تندیس جشن کنفدراسیون با شهرها و دانشگاه ها در سراسر امریکا است. در اوایل این ماه هوستون شهردار سیلوستر ترنر دستور حذف دو جمله آثار مجسمه ریچارد "دیک" Dowling در پارک هرمان و روح کنفدراسیون مجسمه در سام هوستون پارک.

در پاسخ به کشتار Houstonian جورج فلوید در اوایل ماه ژوئن McGee رهبری تلاش برای یکی شدن پشتیبانی از برنج جامعه برای عدالت نژادی به یک روز دیجیتال کمپین جمع آوری کمک های تحت پرچم یک سازمان جدید برنج برای زندگی است. تک روز جمع آوری کمک در اوایل این ماه مطرح $93,362 برای هوستون-منطقه سازمان همکاری برای پایان دادن به ضد سیاه خشونت از جمله سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, هوستون, تفکیک هوستون, تگزاس, سازماندهی پروژه و خالص عدالت است. مک گی فارغ التحصیل از برنج فقط هفته پیش و خروجی رئیس پردیس, سیاه, انجمن دانشجویان.

The statue of William Marsh Rice looms large over the main quad of Rice University, sitting directly between the main administration building and the campus library.

مجسمه ویلیام مارش برنج بيشترین بیش اصلی چهار برنج, دانشگاه, نشستن به طور مستقیم بین اصلی ساختمان اداری و کتابخانه دانشگاه.

عکس Daderot ویکیمدیا کامانز

پس از یادگیری جزئیات ویلیام مارش برنج تاریخ McGee گفت: او دیگر دیدم این مجسمه به عنوان یک بی ضرر مجسمه سازی. او نمی توانست لرزش تصویر یک روزنامه آگهی طبقه بندی شده که در آن برنج خواسته برای کمک های عمومی برای کمک به پس گرفتن یک جوان سیاه زن او می خواهم به بردگی گرفته شده که فرار کرده بود.

"تفاوت وجود دارد بین من و او" مک گی "و من فکر می کنم که نشسته با آن چیزی است که بسیار تغییر دیدگاه من در آن مجسمه."

برنج را قبول نمی کند اول خود را سیاه تا سال 1964 زمانی که ریموند جانسون بستری شد به مدرسه ریاضیات تکمیلی برنامه. جانسون که در حال حاضر یک برنج استاد پیشنهاد شد به عنوان یک پتانسیل برای انتخاب یک مجسمه جدید در اصلی توسط چهار برنج زاج Yoseph مگوایر در یک op-ed برای مدرسه, روزنامه, برنج, Thresher.

شاهین که ایجاد این طومار همچنین فارغ التحصیل از برنج این ممکن است و خدمت در چندین پردیس گسترده ای رهبری مدیریت دانشجویی کسب و کار و کمک به سازماندهی گرایش دانش آموز جدید. "من زندگی ایده آل از ترک محل بهتر از شما آن را," او گفت:. در آن روح شاهین امیدوار است که این زمان لحظه ای از آگاهی از فراگیر سازه های سفید برتری در سراسر امریکا کمک خواهد کرد که الهام بخش, برنج, دولت برای نشان دادن تعهد خود را به سلامت روانی از دانش آموزان سیاه پوست با از بین بردن یک بنای تاریخی به یک مرد که ارزش های چین نیست با مدرسه او آمد به عشق.

"کسانی که در قید هنوز هم وجود دارد برای دانش آموزان امروز از نظر احساسی و ذهنی زمانی که آنها برای تصویب توسط آن شخص" او شاهین گفت.

"این که آیا شما به فکر دانش آموزان سیاه پوست و یا عدم دانش آموزان سیاه پوست," او ادامه داد: "این چیزی است که همه ما باید برای آمدن به شرایط با. ما باید به بحث در مورد چگونه ویلیام مارش برنج تداوم نژادپرستی و سفید برتری و ما چگونه رعایت آن را در حال حاضر به عنوان یک نهاد اجازه می دهد چیزی شبیه به این برای ماندن در قلب دانشگاه ما چگونه ما استفاده از این در روابط عمومی و بازاریابی از آنجا که ما فکر می کنم آن را نشان دهنده چیزی است که آن را نمی کند."

در یک ایمیل به برنج جامعه در سه شنبه شب برنج جمهور David Leebron و کشيش رجینالد DesRoches خطاب مجسمه راهنمای مبارزات انتخاباتی و همچنین به عنوان لیست از خواسته ها توسط زمان دانش آموزان سیاه پوست, امیدوار کننده برای ادامه, برای تقویت گفت و گو در مورد نژاد پرستی و حساب با نژادپرستانه عناصر تاریخچه مدرسه اما امیدوار کننده بدون هر گونه اقدام فوری در مورد مجسمه.

"بسیاری از کسانی که در نوشتن به ما حمایت کرده اند حذف مجسمه" خود را خواند: "اما یک گروه متنوع از دیگر دانشجویان و فارغ التحصیلان نوشته اند در برابر حذف (در حالی که همچنین صحبت کردن در حمایت از اقدامات برای دستیابی به حقوق صاحبان سهام و ورود به مطالعه) و یا پیشنهاد روش های جایگزین برای پرداختن به مسائل مطرح شده توسط مجسمه."

Leebron و DesRoches همچنین خاطر نشان کرد برنج جامعه از مدرسه نیروی کار در برده داری تبعیض نژادی و بی عدالتی که ایجاد شد در تابستان گذشته و وظیفه با اجرای یک طرح برای بتن پردیس اقدامات به آدرس نژادپرستانه عناصر این دانشگاه از تاریخ ،

"که تاریخ خود را" بیانیه ادامه داد: "شامل ویلیام مارش برنج نقش به عنوان یک برده دارنده و وحشتناک نژادپرستانه ارائه موسس منشور است که از مطالعه حذف افراد غیر سفید پوست, دانش آموزان تا زمانی که آن را تصحیح شد در سال 1964." آنها همچنین اعلام کرد در ماه ژوئیه 6 رویداد به میزبانی نیروی کار تحت عنوان "جنبش بناهای تاریخی و نژاد پرستی در دانشگاه: گفتگو با تاریخ" است که مورد بحث پردیس مجسمه.

هر دو شاهین و McGee شد و اعضای این کارگروه در طول زمان خود را در برنج, اما به وضوح احساس می شود که بیشتر اقدام فوری مورد نیاز بود در مورد مسائل مانند حذف ویلی مجسمه.

"من هیجان زده می شود بخشی از این, و من امیدوارم که چیزی می آید از آن است که در واقع تغییر واقعی هر آن ممکن است" شاهین گفت. او امیدوار است که دولت و عمومی بیشتر متوجه خواهد شد که تلاش های خود را نمی به معنای تحقیر و یا آسیب خود را به دانشگاه اما به کمک آن جلو می رویم.

"همین دلیل است که ما می خواهیم آن را تغییر دهید" شاهین گفت. "نه به این دلیل که ما از آن متنفرم اما از آنجا که ما آن را دوست دارم به اندازه کافی به می خواهید به آن را بهبود بخشد."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن