پژوهش در پیوند بین انسان و گربه در جاده ابریشم

منn برخی از اخبار برای دوستداران گربه جدید, تجزیه و تحلیل انجام شده بر روی تقریبا کامل گربه اسکلت در طی یک حفا

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

منn برخی از اخبار برای دوستداران گربه جدید, تجزیه و تحلیل انجام شده بر روی تقریبا کامل گربه اسکلت در طی یک حفاری در امتداد جاده ابریشم سابق در جنوب قزاقستان نشان می دهد که مشترک داخلی و گربه به عنوان ما می دانیم که آنها امروز ممکن است همراه قزاقستان چوپان به عنوان حیوانات خانگی بیش از 1000 سال پیش است.

یک تیم تحقیقات بین المللی به رهبری مارتین لوتر دانشگاه هاله-ویتنبرگ (MLU), Korkyt-Ata قیزیلاوردا دانشگاه دولتی در قزاقستان, دانشگاه توبینگن و مدرسه عالی اقتصاد در روسیه به بازسازی زندگی گربه آشکار شگفت آور بینش به رابطه بین انسان و حیوانات خانگی در آن زمان این مطالعه گفت.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت آخرین اخبار و به روز رسانی از ما!!

تامکت – که مورد بررسی قرار گرفت توسط یک تیم به رهبری دکتر Ashleigh Haruda از مرکزی علوم طبیعی مجموعه در MLU – آیا زندگی آسان. "گربه دچار چندین شکستگی استخوان در طول عمر آن می گوید:" Haruda. و در عین حال بر اساس یک برآورد بسیار محافظه کار این حیوان تا به حال به احتمال زیاد ساخته شده از آن گذشته آن سال اول زندگی است. برای Haruda و همکاران او در این نشانه روشنی است که مردم تا به حال مراقبت از این گربه.

Research on human-cat link on ancient Silk Road
جالب توجه است که گربه ها در حال حاضر در حال نگهداری به عنوان حیوانات خانگی در این منطقه در حدود 8 قرن AD. Pixabay

در طول تحقیقات اقامت در قزاقستان دانشمند مورد بررسی قرار گرفت نتايج حاصل از حفاری در Dzhankent اوایل قرون وسطی حل و فصل در جنوب کشور بوده و عمدتا پر از اغوز یک pastoralist ترک قبیله. حل و فصل شد واقع در امتداد جاده ابریشم باستانی شبکه از مهم کاروان مسیرهای که متصل مرکزی و شرق آسیا با منطقه مدیترانه توسط زمین. وجود او کشف بسیار خوبی حفظ اسکلت یک گربه.

با توجه به Haruda این بسیار نادر است چرا که به طور معمول تنها فردی استخوان حیوانی یافت می شوند در طی یک حفاری. پس از آن مرگ تامکت بود و ظاهرا به خاک سپرده شد و در نتیجه کل جمجمه از جمله آن فک پایین بخش هایی از آن در قسمت بالای بدن و چهار مهره ها حفظ شده بود.

همچنین بخوانید: ابر آشپزخانه: یک هنجار جدید برای ناهار خوری

تجزیه و تحلیل استخوان نمونه ارائه اطلاعات در مورد گربه رژیم غذایی. در مقایسه با سگ ها در بر داشت در طول حفاری و به دیگر گربه ها از آن دوره زمانی این تامکت رژیم غذایی بسیار بالا بود در پروتئین است. "باید آن را تغذیه شده توسط انسان از حیوان از دست داده بود تقریبا تمام دندان های خود را نسبت به پایان زندگی خود را."

DNA تجزیه و تحلیل همچنین نشان داد که این حیوانات بود و در واقع به احتمال زیاد به یک گربه خانگی از Felis catus L. گونه و نه از نزدیک مرتبط وحشی استپ گربه. با توجه به Haruda جالب توجه است که گربه ها در حال حاضر در حال نگهداری به عنوان حیوانات خانگی در این منطقه در حدود 8 قرن AD. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن