آینده از هند خواهد بود و بر اساس 'Aatmanirbhar بهارات'

Prakash Javadekar مورد بحث اصلاحات عمده انداخته در Aatmanirbhar بسته است. ویکیپدیا توسط PRAKASH JAVADEKAR Modi

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399
Prakash Javadekar
Prakash Javadekar مورد بحث اصلاحات عمده انداخته در Aatmanirbhar بسته است. ویکیپدیا

توسط PRAKASH JAVADEKAR

Modiji باعث شده است تا این کشور با موفقیت برای شش سال گذشته. این اولین سال از دوره دوم که تکمیل شده است. در این سال پر حادثه بود. طيف کار دیده می شود به عنوان یک سه جانبه فعالیت های. برخی از تاریخی ملی طرح. دوم مبارزه با COVID19 و سوم تخمگذار پایه و اساس سنگ برای آینده هند از طریق "Aatmanirbhar بهارات".

Abrogation از ماده 370 ایجاد اتحادیه سرزمین لاداخ و جامو و کشمیر عبور شهروندی, اصلاحیه لایحه و لغو Talaq سه گانه, تسهیل رم معبد می توان به ملی و تاریخی, سیاسی, طرح های. کشمیر وضعیت بهبود یافته است پس از آن. در حال حاضر حتی اینترنت بازسازی شده است. نیروهای ما در حال نگه داشتن سازمان دیده بان در پاکستان طرح های نابکار. یک توافق جامع برای پایان دادن به بیش از 50 سال از بدو بحران انجام شد و همه بخش های جامعه بسیار خوشحال هستند. به همین ترتیب Bru-Reang پناهندگان بحران حل شده است با موفقیت با یک قرارداد سه جانبه بین تریپورا دولت هند و Mizoram. همچنین در یک سال آن را طلیعه عمده طرح های اجتماعی در قالب شش ماه مرخصی در دوران بارداری; پزشکی ختم بارداری لایحه 2020; روش های کمک باروری تنظیم لایحه 2020 و اصلاح حفاظت از کودکان از جرائم جنسی عمل می کنند.

در مبارزه با COVID ما برگزار طولانی و بسیار سخت مستند که تضمین حداقل آسیب برای کشور است. ما تا به حال هیچ ظرفیت در بسیاری از مناطق. ما تا به حال صفر COVID بیمارستان. در حال حاضر ما بیش از 800. ما تا به حال تنها یک آزمایشگاه برای تست و در حال حاضر ما بیش از 300. PPE کت و شلوار و ماسک و حتی گرد و خاک چوب بود وارد شده است. ما شد 'Aatmanirbhar' و در حال حاضر آن است که یک " را در هند داستان. حتی فن های در حال تولید در هند. 165 مشروب و 962 تولید کنندگان داده شد و مجوز برای تولید دست sanitisers که منجر به تولید 87 لاخ لیتر از دست sanitisers. دولت منتشر تومان. 15,000 کرور بسته بهداشت و Rs. 11,000 کرور دولت برای امداد رسانی به صندوق فعال متحده را به چالش و مبارزه با آن را بدون استقراض. در COVID مبارزه 3000 قطار را تقبل قایق از آب عبور نزدیک به 45 lakhs مهاجر کارگر بازگشت به خانه های خود. هزاران نفر از ساکنان رشته در کشورهای خارجی تخلیه شد با موفقیت.

Modiji مراقبت برای توده ها ، در اولین بسته او داده بود امنیت غذایی پوشش 80 کرور خانواده با 25 کیلوگرم است. برنج / گندم و 5 کیلوگرم پالس هزینه رایگان (به مدت پنج سال). آن را ادامه داد و پیش از آن طرح ارائه 5 کیلوگرم در ماه برنج / گندم در یک بسیار یارانه نرخ تومان. 2 – 3 در هر کیلوگرم است. برای نزدیک به 5 کرور غیر جیره دارندگان کارت های دولتی به 10 کیلوگرم رایگان برنج / گندم و 2 کیلوگرم حبوبات به مدت دو ماه. 20 کرور Jandhan حساب از زنان دریافت Rs. 30,000 کرور. هر یک تومان. 1,500 (500 × 3) در حساب های بانکی خود را. 8 کرور خانواده 3 سیلندر گاز تومان ارزش. 2,000. نزدیک به 9 کرور کشاورزان دریافت Rs. از 2000 به حساب های بانکی خود را. 50 لاخ Redi-Patriwalas خواهد شد Rs. 10,000 در هر. Lakhs از کارگران ساختمانی رو صندوق از ساخت و ساز کارگران صندوق. اگر کسی محاسبه 10% پایین جامعه ما دریافت کرده است بیش از Rs. 10,000 در خانواده است.

India post COVID
HRD وزیر Prakash Javadekar متحده PM مودی گذاشته پایه و اساس از هند نبرد پست-COVID. Pixabay

قسمت سوم توسعه است که عمده اصلاحات به راه انداخته و از طریق "Aatmanirbhar" بسته است. پنج رکن Aatmanirbhar بهارات اقتصاد و زیرساخت سیستم های جمعیت شناسی و تقاضا است. این یک تومان. 20 lakh کرور بسته است که 10 درصد از تولید ناخالص داخلی. این مراقبت برای هر بخش از جامعه است. EPI سهم کاهش یافته بود برای کارمندان و کارفرمایان به لحن تومان.2760 کرور. 2% بهره کمک هزینه داده شده است بر کوچک و متوسط وام. 63 لاخ گروه خودیاری دریافت وثیقه وام تا حد Rs.20 lakh که محدود بود زودتر به تومان.10 لاخ.

تعريف صنايع کوچک و متوسط را به جای شرکت های بیشتری بهره مند شوند. آنها ارائه شده با Rs.4,45,000 کرور صنايع کوچک و متوسط و NBFCs قرار دادن با هم. Rs. 1,00,000 کرور برای کشاورزی و زیرساخت های برنامه های, به علاوه تومان. 20,000 کرور برای توسعه شیلات و تقریبا تومان. 15,000 کرور برای واکسیناسیون و درمان بیماری پا و دهان در گاو جمعیت ارائه شده است. وجود لینک های اعتباری یارانه تومان. 70,000 کرور است که مهم است.

اصلاحات عمده ای را به راه انداخته شده است در این بسته. اعتماد به نفس در دفاع تاریخی است ابتکار. ما واردات 100% تسلیحات اما نمی شد و اجازه می دهد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در دفاع. مودی جی به ارمغان آورد و کشور را از این نفاق و اجازه 74 درصد از سرمایه گذاری مستقیم خارجی به دفاع تولید و به طور همزمان ممنوع واردات از دفاع قطعات یدکی و سلاح های ساخته شده در هند. 1,00,000 کرور روپیه برای MNREGA یکی از بهترین ابتکار به عنوان آن را فراهم می کند شغل برای نیازمندان و به عنوان کارگران مهاجر در حال بازگشت وجود خواهد داشت بیشتر تقاضا برای شغل در مناطق روستایی است. UPA هرگز عبور از هزینه های MNREGA بیش از Rs. 37,000 کرور. ما پنج سال گذشته رکورد به طور متوسط از Rs. 55,000 کرور. در حال حاضر ما تقریبا دو برابر آن را به تومان. 1,00,000 کرور. مودی دولت مراقبت برای فقرا است. بسیاری از امتیازات داده شده به وصله پینه کردن صنایع و مالیات دهندگان.

همچنین بخوانید: نقشه های گوگل اجازه می دهد تا کاربران آندروید برای به اشتراک گذاشتن مکان با استفاده از به علاوه کدهای

در نهایت تیتر از این بسته های تاریخی اصلاحات در بخش کشاورزی است. کشاورزان بوده است آزاد از APMCs. آنها می توانند در هر نقطه با انتخاب خود. آنها می توانند با هر کسی برای هر دوره خود را در مزرعه و محصول خود را اسیر بازاریابی و او داده شده است رهایی از بسیاری از ضد کشاورز مفاد کالاهای اساسی عمل می کنند. در حال حاضر وجود خواهد داشت بدون محدود به کشاورزان که در بازار ارائه می دهد و آنها را بیشتر قیمت. "Aatmanirbhar" بسته خواهد شد و تصمیم گیری های آینده از هند است. این رویایی تاریخی و محتاطانه. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن