مردان بزرگسالان جوانتر کمتر از لحاظ جسمی فعال در طول مستند: محققان

یکاواسط این Covid-19 همه گیر محققان دریافته اند که مردان و بزرگسالان جوانتر شده اند کمتر از لحاظ جسمی فعال در

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

یکاواسط این Covid-19 همه گیر محققان دریافته اند که مردان و بزرگسالان جوانتر شده اند کمتر از لحاظ جسمی فعال در طول Covid-19 مستند.

برای یافته های منتشر شده در مجله BMJ Open, ورزش,, تیم تحقیقاتی شامل داده ها از 911 انگلستان بزرگسالان که در زمان شرکت در نظرسنجی آنلاین آغاز شد که در 17 مارس.

"به طور کلی سطح فعالیت بدنی بالاتر از ما انتظار داشتند" گفت: مطالعه منجر نویسنده دکتر لی اسمیت از Anglia Ruskin University (ARU) در انگلستان است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

تحقیقات نشان داده است که 75 درصد از انگلستان بزرگسالان ملاقات سازمان بهداشت جهانی (WHO)'s فعالیت بدنی توصیه 150 دقیقه فعالیت فیزیکی متوسط و یا 75 دقیقه شدید فعالیت بدنی در هفته پس از معرفی اجتماعی فاصله مقررات.

Men and younger adults less active in lockdown: Study
تحقیقات نشان داده است که 75 درصد از انگلستان بزرگسالان ملاقات که فعالیت بدنی توصیه. Pixabay

این است که بالاتر از مطالعات قبلی انجام شده قبل از Covid-19 همه گیر که در بین 58 درصد و 66 درصد از جمعیت بریتانیا بزرگسالان به طور معمول با فعالیت فیزیکی دستورالعمل.

این مطالعه جدید نشان داد که زنان و افراد مسن و کسانی که با بالاتر درآمد سالانه خانوار به طور قابل توجهی بیشتر احتمال دارد برای دیدار با کسی که فعالیت فیزیکی دستورالعمل.

Men and younger adults less active in lockdown: Study
زنان و افراد مسن و کسانی که با بالاتر درآمد سالانه خانوار به طور قابل توجهی بیشتر احتمال دارد برای دیدار با کسی که فعالیت فیزیکی دستورالعمل. Pixabay

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید مدیریت آنفولانزا در خانه

به گفته محققان این مخالف مطالعات انجام شده قبل از همه گیر که در آن مردان و بزرگسالان جوانتر بودند به سطوح بالاتری از فعالیت فیزیکی است.

"در طول مراحل اولیه وقوع یکی از چند دلیل برای ترک خانه بود برای شرکت در یک ساعت ورزش. و همچنین ارائه یک دلیل برای رفتن به خارج از, این ممکن است به عنوان یک هدف برای برخی از مردم" اسمیت گفت.

"به طور معمول نسبت به انگلستان بزرگسالان جلسه فعالیت بدنی دستورالعمل با افزايش سن کاهش مييابد. بنابراین باید حمایت های بیشتر ارائه شده به افراد مسن به آنها را تشویق به حفظ این سطح از فعالیت بدنی پس از همه گیر" اسمیت اشاره کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن