حمله قلبی و سکته مغزی و بیماران را از بیمارستان با توجه به COVID ترس

این راهپیمایی به عنوان COVID-19 همه گیر آتش در ایالات متحده متخصص قلب و عروق سانتیاگو گارسیا شروع به آماده شدن

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

این راهپیمایی به عنوان COVID-19 همه گیر آتش در ایالات متحده متخصص قلب و عروق سانتیاگو گارسیا شروع به آماده شدن برای یک هجوم گسترده بیماران مبتلا به حملات قلبی است. شیوع بیماری های ویروسی اغلب افزایش میزان حملات قلبی گارسیا گفت: و او و مینیاپولیس قلب موسسه که در آن او شیوه های انتظار موجی از رشد همه گیر. "که هرگز اتفاق افتاده است" گارسیا در مصاحبه ای گفت:.

در ضمن سکته مغزی پزشکان نیز آماده شد برای یک موج است که هرگز محقق نشد. "هر کس بود گفت:" من از دیدن کمتر سکته مغزی و من هم از دیدن مردم در بعد" بعد از سکته مغزی شروع جراح مغز و اعصاب کلمنس Schirmer در Geisinger نظام سلامت در پنسیلوانیا در مصاحبه ای گفت:. آن روشن نیست اگر چه Schirmer و گارسیا شاهد در بيمارستان بودند جدا شده از موارد و یا چیزی بزرگتر. بنابراین آنها شروع به چک کردن با دیگران در سراسر کشور است.

اجتناب از بیمارستان

آنها به تنهایی نیست. در یک مطالعه گارسیا همكاري نه حجم بالا بيمارستان در East Coast, West Coast و میانه دیدم 40% افت در بیماران مبتلا به حمله قلبی از فوریه تا مارس این سال است. Schirmer دیدم یک الگوی مشابه با سکته مغزی است. بیماران در 12 سکته مغزی مراکز در سراسر کشور وارد و حدود سه ساعت بعد به طور متوسط در مقایسه با سال گذشته با توجه به مطالعه او همكاري. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش می دهد که به اورژانس کلی کاهش یافت و 42 درصد در ماه آوریل در سراسر کشور.

آن را بعید است که مردم کمتر دچار حملات قلبی و سکته مغزی است. آنها به نظر می رسد به دلیل دور ماندن آنها از ترس از ابتلا به COVID-19 در بیمارستان است. Coronavirus شیوع ضعف سیستم های بهداشتی از ووهان, چین به شمال ایتالیا به شهر نیویورک است. اما این مطالعات دریافتند که بیماران اجتناب از بیمارستان که آیا یا نه آنها در COVID-19 داغ مناطق.

"وجود دارد به وضوح به نظر می رسد این احساسات است که درگیر شدن با سیستم مراقبت های بهداشتی در حال حاضر یک ایده بد است" Schirmer گفت. نزدیک به یک سوم از پاسخ دهندگان در اخیر کالج آمریکایی پزشکان اورژانس نظرسنجی گفت که آنها تا به حال اجتناب شود و یا قرار دادن خاموش مراقبت های پزشکی از ترس از عفونت است.

Intensive Care Unit, COVID-19 patient
این پزشک مقیم خارج می ایستد یک اتاق در یک واحد مراقبت های ویژه به عنوان یک پرستار تراك ریه ها از یک COVID-19 بیمار است. فردا

'زمان توسط مغز'

تأخیر در درمان می تواند عواقب جدی داشته باشد. برای بیماران مبتلا به سکته مغزی "زمان توسط مغز" Schirmer گفت. بیماران مبتلا به از دست دادن حدود 1.9 میلیون سلول های مغز برای هر دقیقه یک سکته مغزی درمان نشده می رود. "اگر شما نمی توانید این مراقبت از حق دور پس از آن شانس خود را برای بازیابی به شدت کاهش یافته است."

همان می رود برای حملات قلبی است. شانس زنده ماندن کاهش به عنوان زمان می رود توسط. به علاوه حتی اگر بیمار زنده بماند آسیب به عضله قلب تا حد زیادی افزایش می دهد خطر ابتلا به نارسایی قلبی در مراحل بعدی زندگی گارسیا گفت. در آغاز در ایالات متحده شیوع بیمارستان خطرناک به نظر می رسید او اشاره کرد. "اگر شما به تماشای تلویزیون در ماه مارس و شما ببینید این بیمارستان در نیویورک پر از بیماران که یک محل که در آن شما می خواهید برای رفتن" گارسیا گفت.

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در Facebook

به علاوه, در سراسر کشور, آزمایش این ویروس کاملا ناکافی است. تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در تامین کوتاه مدت. بیمارستان لغو اعمال جراحی الکتیو. و مقامات از مردم خواست در خانه بمانند. "بیماران کردم پیام و آنها را متوقف آینده" به بیمارستان, او گفت:.

همچنین بخوانید: پیدا کردن چگونه یک مرد سن باروری او تاثیر می گذارد

در ماه های پس از تست و PPE منابع بهبود یافته است. گروه پزشکی مشغول به کار هستند برای بدست آوردن کلمه را که بیماران با شرایط جدی هستند بهتر است از رفتن به بیمارستان از قرار دادن درمان است. "ما نیاز به ارنج زدن این تا حدودی کج ادراک از آنچه خطرات و مزایای در حال بازگشت به آنچه که باید باشد" Schirmer گفت. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب