Coronavirus فلوریدا: عفونت بیکاری اعداد هنوز هم در حال افزایش

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 1:55 PM EDT مه 30 سال 2020اعداد

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399

اعداد در ادامه به افزایش برای افراد آلوده به ویروس coronavirus و کسانی که از پرتاب از کار با رکود اقتصادی باعث تلاش به سرعت گسترش آن.

آمار و ارقام منتشر شد شنبه توسط دولت نشان می دهد که تعداد کل موارد تا 55,424 با 54,029 ساکنان فلوریدا در حال حاضر با داشتن آزمایش مثبت برای ویروس. ميانه سن 50.

در حال حاضر وجود دارد 2,447 و میر نسبت به COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus و 10,113 بستری شدن در بیمارستان. این آمار و ارقام را شامل نمی شود کسانی که آزاد شده اند از مراقبت های پزشکی.

بیشتر: فلوریدا COVID-19 داده و نظارت داشبورد

دولت بسته شدن در با داشتن یک میلیون نفر از مردم تست شده با 995,886 وارد شده که از روز شنبه. از کسانی که 55,424 مثبت بودند و 939,544 منفی برای تجمعی مثبت تست میزان 5.6%

ضمن تعداد رکورد فلوریدا در ادامه به فایل برای جبران بیکاری. بیش از 173,000 برای اولین بار ادعای مزایای ثبت شد این هفته در آوردن مجموع به حدود 2.3 میلیون از مدارس و بسیاری از کسب و کار بسته این هفته از 21 مارس است.

در حالی که در فلوریدا به آرامی شروع به بازگشایی برای کسب و کار یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام به دنبال منافع برای صدها هزار نفر از بیکاری متقاضیان اقدام در تالاهاسی دادگاه.

مدار قاضی جان کوپر را رد کرده است تلاش های دولت برای اخراج این مورد و یک حرکت توسط وکلای مدافع برای گذاشته شدن کارگران به دادگاه مستقیم بخش فرصت های اقتصادی (DEO) در مورد نحوه اجرای دولت جبران بیکاری سیستم.

تالاهاسی وکلای ماری Mattox و گوتیر آشپزخانه در حال حاضر به دنبال یک محاکمه با حضور هیئت منصفه در برابر DEO و Deloitte Consulting ساخته شده است که وب سایت مورد استفاده قرار گیرد به ارائه برنامه های کاربردی. آنها استدلال می کنند که این سیستم سرند با نقص است که جلوگیری از متقاضیان از اتمام موفقیت برنامه است.

بیشتر: قاضی رد حکم دادگاه در فلوریدا بیکاری است گفت: با توجه ادامه خواهد داد

بسیار بدخیم اتصال سیستم مورد استفاده برای پردازش برنامه های کاربردی ایجاد شده توسط قانونگذاری فلوریدا در سال 2011.

در آن زمان AFL-CIO هشدار قانونگذاران و پس از آن-فرماندار تگزاس ریک اسکات که سیستم ناکافی برای یک دولت با مردم به عنوان بسیاری از فلوریدا. چهار دولت ممیزی پس 2013 پرچم نقص در سیستم اما آنها رفت unaddressed.

"همه چیز که بازی از روی بیکاری سیستم طراحی شده توسط ... ما شده اند هشدار مجلس به مدت 10 سال (که) اگر ما تا به حال عمده اقتصادی فاجعه این است که دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد گفت:" غنی تمپلین AFL-CIO را سیاست عمومی مدیر در فلوریدا.

"ما ارائه شده (رژیم صهیونیستی. ران DeSantis) با 11,000 امضا در یک طومار خواستار آن است که او طول می کشد عمل در این کار و هم انجام دادم هیچ چیز" تمپلین اضافه شده است.

بیکاری filers هنوز هم مانع

Llona Geiger پیمایش پس از جنگ جهانی ll اروپا برای تحصیلات تکمیلی به دانشگاه فلوریدای جنوبی برای اولین بار دانشجوی بین المللی از اروپا است. او فرانسوی و آلمانی در سنت لئو دانشگاه و خدمت به عنوان مدیر اجرایی ایالات دانشکده فلوریدا برای بیش از یک دهه.

در عین حال پس از 16 مارس او نیست که چگونه به درخواست برای جبران بیکاری: "من می دانم که چگونه برای پر کردن یک فرم" گفت: Gieger که مکمل بازنشستگی اش توسط آموزش ورزش در تالاهاسی ارشد مرکز و Leon County برنامه توسعه.

داستان پشت: Coronavirus فلوریدا: بیشتر فایل بیکاری در میان رکود اقتصادی

Gieger سعی شده است که به سیستم وارد شده باشد به حساب او در 4:30 صبح است و بارها و بارها پر کردن فرم تا 25 بار قبل از آنها پذیرفته شده است. اما او دریافت کرده متضاد عزل و برکنار درخواست برای اسناد.

او در مقایسه با روند درخواست برای داشتن انگشتان خود را شکست با یک سنگ از اسطوره سیزیف: "هنگامی که شما به سنگ نزدیک به بالا و آماده برای پانچ 'ارسال' می آید توفنده بر شما.

"اگر شما می خواهید پول شما می رویم به رول سنگ است که به بالا (حتی) اگر آن را طول می کشد 30 بار. وجود دارد هیچ کار در اطراف است. هیچ کمک کند."

DEO گزارش آن را دریافت کرده 2.2 میلیون برنامه از مارس 15 پردازش 1.6 میلیون و پرداخت 1 میلیون و ادعا می کند. 600,000 متقاضیان حلق آویز آتش رد شد به دلایل مختلف از جمله عدم تایید هویت دستمزد و اشتغال است.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن