به دنبال اشتباهات تاریخی در

Hulu را بزرگ است خوب ، بازیگران ال فانینگ این داستان چگونه کاترین کبیر به رهبری یک کودتا علیه او و در زمان بیش

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

Hulu را بزرگ است خوب ، بازیگران ال فانینگ این داستان چگونه کاترین کبیر به رهبری یک کودتا علیه او و در زمان بیش از قدرت در امپراتوری روسیه. اسکریپت جذاب شوخ و سرگرم کننده در حالی که همچنین راست به دنبال خشونت و بی کفایتی از اشراف در قرن هجدهم. با بیش از چند عبور jabs در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت (از جمله یک متاسفانه به موقع طاعون قسمت) آن همانند کالبد شکافی سیاست با بسیاری از جنسیت و خشونت در پرتاب برای funsies.

آن را نیز توسط خود را به عنوان کارت ورود فقط "گاهی بر اساس یک داستان واقعی است." دقت تاریخی به وضوح به نیروی محرکه در ساخت بزرگو خوب است. پس از آن وانمود نمی کند به صحت آن در واقع جرقه بینندگان برای رفتن در جستجوی پاسخ های واقعی به جای فرض آنها ارائه شده است بر روی صفحه نمایش.

بیایید نگاهی به برخی از آنها.

مسکو قاطر بود و نه اختراع در روسیه

کاترین عاشق لئو می آموزد او چیزهای بهتری در زندگی و یکی از کسانی که شامل ریختن ودکا و آبجو زنجبیل را به دهان خود را در همان زمان و پس از آن به تعقیب آن را با یک لیمو. زمانی که کاترین سواری دور در یک قاطر پس از آن لئو زده توسط الهام و کوکتل تبدیل به یک جزء اصلی برای دادگاه.

هر چند آبجو زنجبیل باستانی است, کوکتل که ما می شناسیم نیست. مسکو قاطر آغاز شد, به عنوان بسیاری از کوکتل را در قرن بیستم در نیویورک است. آن را یا اختراع جک مورگان آبجو زنجبیل ساز بود که به دنبال استفاده از جدید برای محصول خود را و یا یک متصدی بار به نام وس قیمت بود که تلاش برای روشن پیر موجودی که او تصادفا در سراسر معجون. در هر صورت مسکو قاطر کمتر است روسیه از کاترین خودش بود. صحبت که...

پیتر III نبود به خصوص روسیه یا

یک طرح بزرگ نقطه نشان می دهد که آلمان متولد کاترین را درک نمی کند, روسیه, قطعا نمی خواهم او را امپراتور می کند. با این حال پیتر III بسیار روسی یا. او در آلمان متولد شد و به سختی صحبت می کرد زبان از پادشاهی خود را. این واقعیت که بسیاری از سیاست های خود بودند و بیشتر در آلمان از روسیه بود و در واقع یک منبع اصلی از نارضایتی که منجر به سقوط.

برای ثبت او همچنین آموزشی اصلاح طلب و هیچ شواهدی وجود ندارد من می توانم پیدا کردن او منع زنان از دادگاه خود را از خواندن. در واقع چند قسمت پس از درج زنان بی سوادی در دادگاه خود را, آنها می توانند همه ظاهرا جزئیات به خوبی به اندازه کافی برای لذت بردن از رسوا جدید جزوات را در کاترین چاپ را فشار دهید. روسی آموزش و پرورش به عنوان ضعیف اما زنان آموزش به هیچ وجه غیر قانونی. پیتر من تا به حال در واقع مقرر است که هر دو مردان و زنان اشراف باید در آموزش و صومعه باید آموزش سواد آموزی است.

کاترین اختراع نمی بولینگ

با هیچ کتاب اصلی تفریح و سرگرمی از دادگاه روسیه برای زنان است که ظاهرا کلاه و توپ نورد پایین تپه. دومی انقلابی که کاترین مجموعه بطری در ردیف و اتحاد مردم رقابت بیش از که می تواند شکستن بیشتر با توپ.

بازی بولینگ یکی از بشریت را کهن ترین بازی ها و شواهد از انواع آن می توان به عنوان دور برگشت به عنوان 5,200 پیش از میلاد. وجود دارد هیچ راه کاترین نیست در حال حاضر در مورد آن می دانیم. در آلمان بازی wildly محبوب و ریشه در تشریفاتی پاکسازی مراسم. توسط کاترین زمان آن در حال حاضر درگیر به سازماندهی بازی با تجهیزات تخصصی در آلمان است.

این نشان می دهد در واقع برخی از عجیب و غریب همه چیز درست!

شما واقعا می تواند در ادرار در گندم برای بررسی بارداری

نیمه دوم نشان می دهد شامل تماشای ملکه ادرار در یک توده ای از گندم برای دیدن اگر او باردار است. مانند آن اتفاق می افتد بنابراین اگر رنسانس ورزش های آبی اتفاق می افتد به شما خوردگی شما لذت بردن از این را نشان می دهد.

باور کنید یا نه, این کار می کند! این تست یکی از بسیاری از آنهایی که باستان برای بارداری (گندم گل اگر شما هستند). در تست های آزمایشگاهی انجام شده در سال 1963 از آن بود که 70 درصد دقیق است که خیلی سر در گم خوب برای پزشکی قبل از کشف میکروب.

شما همچنین می توانید کاملا قطار پروانه ها

یکی از نشان می دهد اکثر یابم شخصیت های پیتر عمه الیزابت یک زن است که به وضوح در سمت چپ او کیک را در باران. او جنون یکی از جذاب او نشانه و هیچ چیز آن را نشان می دهد بهتر از این واقعیت است که او آموزش داده است یک ناوگان از پروانه ها به دنبال او در اطراف.

که بله امکان پذیر است. حداقل با توجه به حیوانات ترینر کن رامیرز که تصمیم به آن را امتحان کنید برای لندن پروانه پروژه. با صبر و ترکیبی از مواد غذایی پاداش و صدا از نشانه شما می توانید انجام یک سمفونی از حیوانات, هر چند الیزابت تلاش برای به دست آوردن آنها را به طلسم از کاترین به نام برای تولد او احتمالا امکان پذیر نیست.

بله, وجود دارد, سیاه روسها در دادگاه

بزرگ بسیار متنوع بازیگران و یکی از قابل توجه ترین چیز این است که چگونه بسیاری از مردم از رنگ وجود دارد. دو نفر از آنها عمده شخصیت های یک دبیر نام Akady و منطقه ای پروردگار به نام روستوف.

Akady است که احتمالا آزادانه در شکل تاریخی ابراهیم (بعد از غسل تعمید به عنوان ابرام پتروویچ Hannibal) یک ربوده آفریقایی از هر کامرون یا اتیوپی که زخم به عنوان یک مورد علاقه پیتر بزرگ پس از رهایی از ترکیه slavers. سیاه پوستان بودند نسبتا نادر در روسیه به خصوص به عنوان آنها تا به حال واقعا در شرکت اطلس تجارت برده. که گفت:, آنها حاضر بودند. سیاه باربرها و درباریان مشترک به اندازه کافی است که آنها تا به حال خود را تعیین (arapرا نباید با عرب) و آنها اغلب در لباس شرقی لباس برای نشان دادن عرض و نفس امپراتوری.

نژادپرستانه? اما روسیه سابقه طولانی در پذیرش سیاه پوستان که در آن کشورهای دیگر شکست خورده اند. آمریکایی های آفریقایی تبار به ویژه روسیه به مهلت استقبال با بسیاری از ملوانان انتخاب امپایر به عنوان یک خانه جدید و دور از امریکا میراث نژادی chattel برده داری.

بزرگ یک مثال عالی, تاریخی, داستان, ترکیب کاملی از واقعیت و فانتزی است که افزایش هر دو برای کنجکاو. امیدوارم از آن خواهد شد را تمدید کرد و به همه ما دلیلی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره و در تاریخ است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب