این "جدید" شاهزاده مسیر شما اجازه می دهد حزب مانند آن را 1979

شادی همکار طرفداران شاهزاده چون امشب ما میخوایم حزب مانند آن را در سال 1979. به تازگی منتشر شده قبلا بی سابقه

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

شادی همکار طرفداران شاهزاده چون امشب ما میخوایم حزب مانند آن را در سال 1979. به تازگی منتشر شده قبلا بی سابقه موسیقی از اواخر هنرمند طبقه موسیقی طاق عرضه پنج شنبه و پیگیری یک طرح از انواع پنجره به شاهزاده تکامل از دهه او پدید آمده در دهه آینده که او تحت سلطه.

آهنگ آشنا است و حتی گاه به گاه طرفداران ایم که گوش به بنفش یک حماسه 1987 دو آلبوم علامت O' Times. این یک نسخه اولیه از "من هرگز می تواند محل خود را مرد" برای اولین بار ثبت شده در لس آنجلس در سال 1979. این آهنگ منتشر شد این هفته برای ایجاد هیجان برای این سقوط را گسترش چاپ مجدد از علامت O' Times, میله میله برای 25 سپتامبر انتشار.

شاهزاده و مستغلات با همکاری Warner سوابق منتشر شد آهنگ و ذکر آن خواهد بود که قدیمی ترین ضبط در این پاییز "Super Deluxe Edition." این نسخه ثبت شده در لس آنجلس برای جلسات برای شاهزاده eponymous 1979 آلبوم, یکی, که, ویژه, برهنه-chested, تازه رو هنرمند بر روی جلد و تمام کردن مربا مانند "I Wanna Be Your Lover," "عکس سکسی ایرانی" و "من برای شما احساس می کنید" اچ به وینیل و تاریخ موسیقی است.

ما در حال گوش دادن یا 17 روز گذشته یک بار این آهنگ منتشر شده و تفاوت قابل توجه هستند هر چند هر دو نسخه شاهزاده و هر دو شیار. "جدید" آهنگ pared نسخه از 1987 آهنگ با طبل و سنگین صدای مصنوعی. 1980s نسخه ویژگی های ماشین درام و گیتار سولو اما نمونه اولیه دارای چیزی فوق العاده ویژه – یک لایه از شاهزاده صدای.

این است که در واقع مسیر دوم از آینده چاپ مجدد به ظهور در بسیاری از سال. در ماه ژوئن "شاهد 4 دادستان (نسخه 1)" ساخته شده بود به طرفداران در دسترس هستند. هر دو خواهد شد در میان 63 قبلا منتشر نشده آهنگ و هرگز-انجمنها-در حال حاضر منتشر شد دو ساعت پیزلی کنسرت پارک از سال جدید و در آستانه سال 1987. این سنگهای حذف شدند از شاهزاده خرک برای این آلبوم نسخه جدید علاوه بر اولین remaster از آلبوم های کلاسیک.

در سال گذشته هوستون مطبوعات بازدید پیزلی پارک و برجسته از این سفر مشاهده پرنس شعر دست نوشته به برخی از بازدید بزرگترین ناخوانا در سراسر صف کاغذ در مارپیچ نوت بوک. هنرمند رسمی Instagram و توییتر صفحات به اشتراک گذاشته شده هرگز قبل دیده می شود, دست نوشته, شعر به "من هرگز می تواند محل خود را مرد" با طرفداران به مناسبت این هفته انتشار این آهنگ اولین نسخه. اما شاهزاده ممکن است برای اولین بار پیشنهاد جشن با گوش دادن به آهنگ و رقص اگر شما احساس آن را دوست دارم. هر دو نسخه ارائه شده در اینجا, بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا شما می خواهم به حزب مانند آن را 1979 یا 1987.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن